Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Hjemmelaget" pizza

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekt torsk med karri og purre, gulrøtter og poteter.

Skrevet

Det blir laks med urtesaus fra Fjordland i dag.

Skrevet

Planen i dag var to typer vegetarcurry med tilbehør, men siden arbeidsdagen ble lenger enn forutsett, lager vi istedet fullkornsspaghetti puttanesca med revet parmesan. Indisk utsatt til senere i uken.

Skrevet

Stekt laksefilet med byggrynsalat (jada, samme gjest som i en annen tråd her), ovnsbakte rødbetskiver, hvitløksrømmedressing, blomkål kokt med sennepsfrø, ingefær og gurkemeie og poteter for den som er skeptisk til rødbeter. Det ble veldig godt! Og altfor mye byggryn :fnise:

Skrevet

Hvis jeg bare klarer å komme meg hjem fra kontoret skal jeg lage tom yum-suppe med scampi og masse grønnsaker.

Skrevet

Hjemmelagd tomatsuppe med creme fraiche og basilikum, og urtebrød.

Skrevet

Grillet kyllingbryst krydret med spisskummen, koriander og chili/paprikapulver. Tilbehør blir tzatziki og couscoussalat med tomat, rødløk, bladpersille og frisk mynte.

Skrevet

I dag skal vi ha stekt laksefilet med poteter, grønnsaker og rømme m/urter.

Skrevet

Det blir fisk av et slag...må ned på mega og se hva de har fått inn idag..

Skrevet

Det blir fisk av et slag...må ned på mega og se hva de har fått inn idag..

Skrevet

Enten pølse på narvesen eller pizzabolle hos bakern.. Jeg jobber litt seint, sambo skal på spillklubben og senere skal vi begge å trening.. Muligens pasta og pølser når vi kommer hjem..

Skrevet (endret)

Svinekjøtt i sursøt saus med ris.

Endret av kamela
Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng, råkost og mandelpotet.

Skrevet

Vi har hatt spise-opp-grønnsaker-fra-kjøleskapet-gryte med løk, hvitløk, chili, kål, kålrot, hermetiske tomater, noen få røde linser og fransk landpølse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...