Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den opprinnelig planen var fiskegryte med appelsinsaus, men nå har jeg avtalt å gå ut å spise med en venninne (så mannen får klare seg som best han kan ;)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chicken Tikka Masala:

kyllingfilét i terninger

uncle bens chicken tikka masala saus

jasminris

naanbrød

Skrevet

Kremet soppgryte med svinekjøtt fra Gilde. Anbefales IKKE! ÆSJ!

Skrevet

Stekt kyllingfilet + aubergine med tomatsaus og mynteyoghurt ved siden av. Takk Pulverheksa, det ble nydelig! :sikle:

Skrevet
I dag skal vi ha sellerisuppe, pasta med bl.a. ansjos og brokkoli, og tomatsalat.

Vi hadde en masse modne bananer, og derfor laget jeg en banankake med sjokolade etter Arkanas oppskrift som vi hadde til dessert. :)

Skrevet

I går: fersk fjellørret med poteter, broccoli og rømme. I dag ble det ikke tid til middag, så da ble det pølse med lompe til kveldsmat.

Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet

I dag skal vi ha fiskegrateng med poteter, revne gullerøtter, agurksalat og Hollandaise-saus!

Skrevet

Curry med røde linser, blomkålcurry, basmatipilaff med hele krydder, frisk tomat- og korianderchutney og naanbrød.

Skrevet

Sennepsgratinert kylling med brokkoli og bakt rattepoteter.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

I går: enerrøkt ørret, bakt potet med hvisløkssmør, rucculasalat og kirsebærtomater (samboeren spiste også chorizopølse og serranoskinke)

I dag: hjemmelaget pizza (min del skal antakeligvis ha tunfisk, kirsebærtomat og svarte oliven)

Skrevet

Ferske lammepølser med colcannon og et glass Greene King IPA til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...