Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ovnsbakt laks med gulerot, selleri, purre og kesam med urter. Tilbehør: kokte kartofler og agurksalat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår hadde min kjære stekt kyllingfilet penslet med bbq-saus, potetmos, bearnaisesaus og tomat klart til meg da jeg kom hjem, og levende lys! :)

Idag ble det kalkunwiener og potetstappe ;)

Skrevet

Suppe med masse grønnsaker og et par røkte pølser i skiver. Hjemmebakt brød til.

Skrevet

I dag blir det kaldt svinekjøtt, rødløk, mandelpoteter, salat og remulade.

I morgen bli det ørret med kremede epler og mandelpotetmos.

Skrevet

Stekte svinekoteletter med hjemmelaget fløtesaus, poteter og grønnsaker.

Skrevet

Indisk middag i dag. :)

Først poppadums med mangochutney og løk-relish (uten chili, med koriander).

Hovedretten blir lammegryte - Balti Gosht - med pullao, nanbrød og raita.

Kanskje en øl til?

Skrevet

Det ble tagliatelle i sitron- og fløtesaus med røkelaks og erter. Dessuten benyttet vi anledningen til å teste denne vinen, etter tips fra bada. :)

Skrevet

Vi har hatt risotto med selleristang, vårløk og squash, og tomatsalat. Dessuten, siden vi ikke laget nok risotto, hadde vi et stykke pai med brokkoli og vårløk hver. Paien var egentlig ment som lunsj til i morgen. :sjenert: Denne blir derfor litt mindre enn planlagt, men vi får kompensere med en ekstra stor salat. :)

Skrevet

I dag blir det helstekt hjortefilet, med gullerotspuré, stekte kantareller, råstekte poteter og mannens viltsaus..

Skrevet

I dag skal vi ha sellerisuppe, pasta med bl.a. ansjos og brokkoli, og tomatsalat.

Skrevet

Wok med ørretfilet, grønnkål, paprika, sukkererter, vårløk, kokosmelk, cashewnøtter og frisk koriander. Eggenudler ved siden av.

Skrevet

I dag skal vi ha pai med bl.a. fetaost, spinat og urter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...