Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde planer om Latees Chicken piña colada i kveld, men nå skal vi treffe venner og spille curling, så jeg vet ikke hvor sene vi bli.

Kyllingen tas derfor i morgen.

Skrevet

Har to sei og en hyse i kjøleskapet. Får se hva det blir av dem. Kanskje hjemmelagede fiskekaker?

Gjest bamsemums
Skrevet

Marinert svin ytrefilet med tilbehør som ovnstekte poteter, fersk asparges og konjakk-fløtesaus til.

Skrevet
Håper den faller i smak! :)

Det ble til at jeg måtte spise alene, så da droppet jeg paien. Jeg tror jeg skal lage den i morgen i stedet.

I dag er vi invitert på fiskemiddag. :spise:

Skrevet

idag blir det klassisk lammestek med glaserte rotgrønnsaker, hjemmelaget potetmos og selvplukket blandet skogsopp. :)

Skrevet

Min spesiale pastasalat med bacon og creme fraiche.. :sikle:

Skrevet

Pizza med kjøttdeig, tomat, basilikum- og urtebasert saus, mais og revet ost med løkringer på toppen. Rmmedressing til.

Skrevet

Er alene hjemme og har spist egg og bacon og salat, med kaffe- og bananmilkshake til dessert :danse:

Skrevet

sushi, og kylling-maki! ungen spiste pølse med lompe, og nå skal de voksne kose seg og slappe av... jaaa :)

Skrevet

Årets første får-i-kål. :sikle: Og så bananasplit til dessert.

Skrevet

I går var det nydelig mat på Friday's, i dag blir det hjemmelagde kjøttkaker i brun saus, men poteter, tyttebærsyltetæy og gulrot.. Og så gele til dessert! :spise:

Skrevet

Brokkolipai, speltgrynsuppe med steinsopp og bacon, og tomat- og agurksalat.

Gjest Eurydike
Skrevet

Kyllinglår med fyll (under skinnet) av chèvre og sitrontimian, stekt i form med aubergine, rød paprika, fennikel og gul squash. I tillegg kokte aspargesbønner med ramsløkpuré, og resten av en flaske Pouilly-Fumé fra fredag.

Dessertplan: Har noen små, norske epler som jeg vurderer å fylle med hakkede nøtter, calvados-marinerte rosiner og honning, bake i ovnen og spise lune med vaniljeis. :)

Skrevet

Stekt laksefilet med grønnsaker, poteter og rømmesaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...