Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza, men jeg vet ikke helt om jeg skal kalle det kvelds eller middag. Alle måltidene er visst litt ute av rytme i dag :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag ble det kotelett av økologisk svin og en pyttipanne av kokte poteter, løk, sukkerter, tomat og litt avokado. Litt sjokolade til dessert.

Skrevet

Bryst av Livèche-kylling, nydelig pilaff (ris, kanel, allehånde, rosiner og pinjekjerner) og appelsin- og fennikelsalat.

Skrevet

Vi har hatt røkt andebryst og salat til forrett, indiske krabbekaker, en indisk paprikarett samt en indisk spinatrett til hovedrett, eple-crumble med kardemomme til dessert og ost til slutt.

Skrevet

Du bada, du vet vel at osten ikke kommer til slutt? Den kommer før desserten. ;)

Skrevet
Du bada, du vet vel at osten ikke kommer til slutt? Den kommer før desserten. ;)

Det kommer jo litt an på hva man foretrekker også, da. :fnise: Jeg vet at man pleier å ha desserten til slutt i Frankrike, f.eks., men i land som Storbritannia og Tyskland er det vanligere å servere osten til slutt. Jeg liker uansett å avslutte med ost (kanskje med ørlite sjokolade etterpå). :)

Skrevet
Det kommer jo litt an på hva man foretrekker også, da. :fnise: Jeg vet at man pleier å ha desserten til slutt i Frankrike, f.eks., men i land som Storbritannia og Tyskland er det vanligere å servere osten til slutt. Jeg liker uansett å avslutte med ost (kanskje med ørlite sjokolade etterpå). :)

Ja, det er mulig jeg har vært på for mange Guide Michelin stjerneresturanter....

Skrevet

Tradisjonelle norsk søndagsmiddag, ihvertfall når eg var lita, nakkekoteletter, kokte poteter, surkål, gulrøtter og rørte tyttebær..og god brun saus sjølsagt.

Skrevet (endret)

Hjemmelaget soupe au pistou med brød til.

Endret av Arkana
Skrevet

Omelett med poteter, erter, mascarpone og røkt laks. Brød og/eller salat til.

Gjest Eurydike
Skrevet

Fullkornsspaghetti med tomat, ruccola, kalamataoliven og chèvre.

Skrevet

Wok med svinefilet, friske grønnsaker og basmatiris..kjapt,sunt og godt!

Skrevet

Bali kyllinggryte, tror jeg. :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig en litt voldsom lunsj idag, så middagen blir gresskarsuppe med parmesandryss (og mulig en skvett trøffelolje..)og ristet fullkornsbrød til.

Skrevet

Viestads macaroni and cheese med stekt bacon til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...