Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvor i Nydalen ligger det? Prisnivå?

De ligger rett ved T-banestasjonen. De har thairetter, vietnamesisk mat og sushi. Prisnivå ligger på et sted rundt 35-50 kr for forretter, 89 kr for noe de kaller porsjonsretter + nuddelrettene, og rundt 150-200 kr for hovedrettene. Steinbiten var en hovedrett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vell ikke noe midag i dag, spiste noen vårruller tidligere, men nå blir det halvstekte rundstykker til kvelds...

Skrevet

Vi har en del mangold og grønnkål å bruke opp, så i dag forsøker vi oss på ribollita - en italiensk grønnsakssuppe. Andre ingredienser er blantannet tomater, cannelinibønner, ciabatta (i suppen) og friske urter.

Skal serveres enten med parmesandryss eller chiliolje.

Skrevet

I dag blir middagen hjemmelaget kylling jalfrezi med pilaffris, naanbrød, raita og poppadums til.

Skrevet

Skal lage reinsdyrfilet idag, fondantpoteter og noe deilige grønnsaker...sambo er og handler de, så det blir jo spennede og se om han har fantasi til noe annet enn rosenkål og brokkoli :smile:

Skrevet

I dag blir det kebab eller kebabpizza på meg. Fikk så sinnsykt lyst på det i dag,

ellers så har jeg planlagt enten vossakorv eller kjøttkaker med poteter og kålerabistappe...

Gjest PinkSapphire
Skrevet

Spiste kinesisk ute. Chop suey. Ikke noe god. :kvalm:

Skrevet

Vi skal ha pizza i dag, hjemmelaget for en gangs skyld, kjøkkenet er delvis funksjonelt igjen :) Topping blir pepperoni, ananas og skinke.

Skrevet

Max har servert reker, loff, smør, med flybårent gresk øl til ...

Skrevet

Marokkansk-inspirert lammegryte med herm. tomater, kikerter og div. friske grønnsaker, krydret med spisskummen, koriander, chili/paprikapulver og safran, og servert med couscous. :)

Skrevet

Reiser til Bergen idag, HURRA!!! Så da skal eg finne en hyggelig restaurant (thai eller indisk kanskje) og spise ute for en gangs skyld!

Skrevet

I dag blir det moussaka med gresk salat og hvitløkstoast. Resten av fredagens nydelig sjokoladekake til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...