Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er uten strøm til komfyren iom ombygging på kjøkkenet, så i dag ble det nudler på Prinsessa og spekemat, potetsalat, flatbrød og rømme på sambo og meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sennepsbakt ørretfilet, blomkålpuré og salat av økologiske nypoteter, ramsløk, soltørkede tomater og kapers.

Gjest Tweetypie
Skrevet

I dag hadde vi hjemmelaga fiskegrateng.

Får se hva morgendagen bringer......

Skrevet

Grandis, og nå er jeg kvalm...

Off, må slutte å spise grandis snart...

Skrevet

I dag hadde vi Fjordland kalkunbryst, og i morgen tenker jeg det blir Findus pasta alfredo. Kjøkkenet vårt blir visst aldri klart for matlaging.

Skrevet (endret)

I dag skal vi ha pasta med chorizo.

Endret av Yamaha
Skrevet

I dag skal jeg og en venninne ut og spise på, tror det blir Fridays.

Skrevet

Jeg lager spanske kjøttboller med potetstappe og salsa.

Skrevet

Grov speltspaghetti med bacon, sommerkål, grønnkål, pinjekjerner og parmesan.

Gjest LilSweetie
Skrevet

I går ble det honning- og sennepsbakt laks (etter tips fra Pulverheksa, takk!) med god og mettende salat til. Kjempegodt! :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

I dag blir det taco, og jeg slipper til og med å lage det selv :hoppe:

Skrevet

I dag skal vi steke fersk uerfilet (som forresten ser helt nydelig ut - blank, fersk og frisk i fargen :hjerter: ).

Tilbehør blir sitronbåter, gulrotpuré med frisk ingefær og villris/brun basmati med sjalottløk, persille og sennepsvinaigrette.

Skrevet

I dag skal vi spise hos mamma og pappa. Da blir det kjøttkaker. Nam!

Skrevet

I dag blir det middag på EAT i Nydalen så en eller annen wok- eller nuddelrett blir det vel i dag tenker jeg. Forrige gang jeg var der spiste jeg en aldeles nydelig fiskerett med steinbit, men skal prøve noe annet i dag.

Gjest LilSweetie
Skrevet
I dag blir det middag på EAT i Nydalen så en eller annen wok- eller nuddelrett blir det vel i dag tenker jeg. Forrige gang jeg var der spiste jeg en aldeles nydelig fiskerett med steinbit, men skal prøve noe annet i dag.

Hvor i Nydalen ligger det? Prisnivå?

Skrevet

I dag blir det godt krydrete stekte kyllingvinger, salat, maiskolber og bakt potet med kryddersmør, rømme, mais og hakket løk. Flytende sjokoladekake med pisket krem til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...