Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kyllinggryte med tomater og fløte fra fryseren. Servert med ris og salat til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagett med kebabkjøtt og ost. Enkelt og greit, selv om det går på rumpa.

Skrevet

Sambo griller biff og maiskolber nå, jeg har fått ansvar for å passe på de fløtegratinertepotetene som står i ovnen...

Så blir det en dressing til...

Skrevet

I dag blir det biff med ovnsbakte potetbåter, grønnpeppersaus, diverse grønnsaker og kantarellstuing. Sitronpai med pisket krem til dessert.

Skrevet (endret)

Stekt ytrefilet av kalv, urtesmør (salvie, sitrontimian, hvitløk), ovnsbakte potetbåter, braisert pak choi og grønnkål og ovnstørkede tomater med oregano. Dessuten en flaske Masi Passo Doble, rødvin laget av italienske produsenter i Argentina - utrolig god.

Kaffe/ricottakrem (med mørk sjokolade og cognac-marinerte rosiner :) ) og havremakroner til dessert.

Endret av piaf
Skrevet

Vi skal ha biff med ostesaus av Norzola, glaserte grønnsaker og gratinert hvitløkspotetmos. Ved siden av drikker vi en Argentinsk rødvin jeg plukket ganske tilfeldig på polet, håper den er god... Til dessert blir det sjokoladefondant. Deretter tror jeg vi triller til sengs, en så mektig middag er det lenge siden jeg har spist.

Skrevet

Reker med loff, rødløk, sitronpepper, dill og majones

Skrevet (endret)

I går ble det svinekjøtt med banan, rosier og chili, couscous ved siden av.

I dag blir det laks med basilikumsaus, kokte poteter og brokkoli.

Endret av Yamaha
Skrevet

I dag blir det svinekjøtt- og einerbærgryte, med brokkoli og urtepotetmos til. Resten av gårdagens nydelige sitronpai til dessert.

Skrevet

Wok med kyllingfilet, friske grønnsaker, cashewnøtter og enkel saus (kyllingkraft, soyasaus, hvitløk/chili/ingefær og litt lime). Servert med basmatiris.

Skrevet

Nudler til Prinsessa og meg, pølser til Sambo. Gleder meg til kjøkkenet er ferdig og jeg kan lage skikkelig middag igjen.

Skrevet

Helstekt kalkunbryst med hvitvinsdampede neper.

Marengs med vaniljeparfait til dessert :sikle:

Skrevet

Elgsteik m/baconstrimler surret rundt med dertilhørende grønnsaker, sky og poteter. NAMME!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...