Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

vurderer kjøttkaker... men ikke helt sikker enda. Lurer på om jeg skal finne på noe litt lettere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoghurt
Skrevet

Har en del blomkål liggende så blir nok å lage blomkål suppe

Skrevet

Grillet koteletter med salat, soppstuing og røstipoteter... og øl til

Skrevet

Jeg har blitt inspirert av piaf og serverte den enkle pastaretten med en tomatsaus med ruccola og chevre. Det ga virkelig middagen et løft! Kjempegodt :) Jeg skal definitivt begynne å bruke mer chevre.

Skrevet

I går spiste vi uke på kinesisk restaurant.

Idag blir det ett eller annet på veien (ikke pølse).

Skrevet (endret)
Jeg har blitt inspirert av piaf og serverte den enkle pastaretten med en tomatsaus med ruccola og chevre. Det ga virkelig middagen et løft! Kjempegodt :) Jeg skal definitivt begynne å bruke mer chevre.

Hyggelig å høre! :)

Jeg har veldig sansen for chèvre, ikke minst i matlaging. Synes det er et produkt det kunne satses mye mer på i Norge (et ideelt geiteland ;) ).

Hos oss blir det også enkel pasta i dag, men en annen variant: Fullkornspenne (av spelt), aspargesbønner og pesto (som jeg lager med soltørkede tomater, tror jeg).

Endret av Eurydike
Skrevet

Jeg har aubergine, squash og tomater jeg må få brukt, så jeg tipper at det blir en eller annen pastarett med nevnte ingredienser. :)

Skrevet

I dag har jeg planer om å lage fiskesuppe med torsk, en ny oppskrift. Blir spennende.

Skrevet

Blåbærturene i helga har gjort sitt til at det i dag blir pannekaker!!!

Skrevet

I dag skal vi ha hjemmelagede panerte fiskekaker (av torsk) med urtepotetmos, diverse grønnsaker og tartarsaus.

Skrevet

Pasta og kjøttdeig i tomatsaus. Ikke så veldig spennende, men greit nok en mandag... :)

Skrevet

I dag blir det middagssalat med mye godt i og nystekte rundstykker.

Skrevet

I dag blir det spaghetti, kjøttboller og saus... enkelt og lettvindt ;)

Skrevet

HAr fortsatt ikke komfyr så i dag ble det: Poteter bakt i mikro'n, Bacon stekt samme sted. Tilbehør var kryddersmør, rømme og mais.

Skrevet (endret)

Spekesild, små nypoteter, rødbeter, rødløk og rømme.

Leeenge siden sist jeg spiste dette - gleder meg! :)

Endret av piaf
Skrevet

sitronkyllingsalat, med en en bønnesalat til forrett/siderett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...