Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllinglår, salat, grill-potetsalat og hjemmelaget non-karbo-saus :)

Skrevet

I går lagte sambo pannekaker med bacon, mens i dag lager jeg stekte fiskekaker med kokte så stekte poteter...

Skrevet

I dag skal vi grille bacon-/ost-burgere og tyske bratwürst med potetsalat og foliebakt løk

Skrevet

I dag skal vi ha en hjemmelaget svinekjøtt- og einerbærgryte med potetmos til.

Skrevet

I dag blir det Knorr burritos :)

Nam, gleder meg. Lenge siden sist siden de ikke har disse pakkene på min butikk---

Gjest gjest1
Skrevet

Stekt makrell med gratinert blomkål og broccoli til, og kokte poteter.

Gjest gjest1
Skrevet

skulle haa pasta med blåmuggost, og valnøtter, men det lagde vi i går i stedet.

Så i dag tror jeg det blir ovnsbakt torsk, med fenikkel. I flg meny lista skal vi vist ha noe annet, men jeg har så lyst på fisk.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Blir fisk.. Selv om jeg har så lyst på kylling!!

Skrevet
:sjenert: Så flinke dere er. Her blir det ferdig-pizza OG frossen-hamburgere. Æsj.
Skrevet

Selvfisket fjellørret (fisket i går kveld) med poteter, rømme og gressløk til :sikle:

Gjest Bertine
Skrevet

Jeg skal ha restene fra igår, innbakt kylling med sopp, hvitløk og persille. Sammen med pasta skjell.. jamie oliver sin oppskrift, dritgod!

Skrevet
Brun kjøttdeig med løk, rød paprika og hvitløk (alt hakket). Ha i hermetiske tomater, tomatpuré, rødvin, litt sukker, salt/pepper, laurbærblad, oregano og litt kanel. La småkoke 20 minutter. Kok store makaroni etter anvisning på pakken. Pasta og kjøttsaus legges lagvis i en ildfast form. Stek ved 180 grader i ca 20 minutter. Lag en hvit saus som får småkoke noen minutter før du tar den av platen og avkjøler litt. Rør inn revet ost, et par vispede egg og litt revet muskat. Hell sausen over formen og stek 20 minutter til.

TAKK! da skal eg lage det til helgen, sammen m gresk salat! Ble jo aldri noen Hellastur i år..så får ta Hellas hjem en kveld..

Skrevet

Ovnstekte poteter, løk og gulrøtter i biter, med koteletter og rømme til.

Skrevet

Idag skal jeg varme opp den veldig spiselige tacopaien min! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...