C-girl Skrevet 11. april #57521 Skrevet 11. april Langtidsstektenakkekoteletter og fløtegratinerte poteter 1 1
Stacy__ Skrevet 11. april #57522 Skrevet 11. april Butter chicken, naan, ris ute på indisk restaurant, ikke hjemmelaget 1 1
MarianneE Skrevet 12. april #57523 Skrevet 12. april Pinnekjøtt på en søndag hvor jeg stod opp til sludd. 1
Hunter7 Skrevet 12. april #57524 Skrevet 12. april Fettucine med kremet soppsaus, og en enkel salat til. Etter kjøtteksess i påska, blir resten av april tilbragt med hovedsaklig vegetariske og veganske retter. Tror verken livreim eller pengepung har noe å innvende på akkurat det. 2
MarianneE Skrevet 13. april #57525 Skrevet 13. april MarianneE skrev (På 12.4.2026 den 14.23): Pinnekjøtt på en søndag hvor jeg stod opp til sludd. Og i dag lager jeg lapskaus på resten av kjøttet 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #57526 Skrevet 13. april Canneloni fylt med ricotta og spinatkrem toppet med hjemmelaget tomatsaus, gratinert i ovnen med parmesan og mozarellalokk. Servert med med en grønn salat Anonymkode: f78b4...2d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #57527 Skrevet 13. april Fullkornsspaghetti all'amatriciana, med parmesandryss. Anonymkode: ad006...80d 1
JimmyOlsen Skrevet 14. april #57528 Skrevet 14. april I dag blir det spareribs med potetsalat. Enkelt men godt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #57529 Skrevet 14. april Fiskepinner med råkost, potet, smeltet smør og remulade. Fort gjort i dag😅 Anonymkode: 11b7f...363 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #57530 Skrevet 14. april Stekte Jacobs-pølser (siciliana picante og chipolata), mos av mandelpoteter og hvit søtpotet, kokt brokkolini, og hjemmelaget rødkål med eple, eplemost, stjerneanis, kanel og frisk ingefær (fra fryseren). Pluss til grov dijonsennep. Anonymkode: ad006...80d 2 1
Hunter7 Skrevet 16. april #57531 Skrevet 16. april Vegan torsdag: Grønnsakssuppe med omtrent litt av alt grønnsaksskuffe og spisskammers kunne by på - borlottibønner, tomater, pastinakk, persillerot, gulrot, potet, blomkål, squash, paprika, løk, hvitløk, brokkoli, hvitløk, stangselleri, og øre-pasta. Vegansk naturell «yoghurt» med bringebær og lønnesirup til dessert. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #57532 Skrevet 17. april Hunter7 skrev (9 timer siden): Vegan torsdag: Grønnsakssuppe med omtrent litt av alt grønnsaksskuffe og spisskammers kunne by på - borlottibønner, tomater, pastinakk, persillerot, gulrot, potet, blomkål, squash, paprika, løk, hvitløk, brokkoli, hvitløk, stangselleri, og øre-pasta. Vegansk naturell «yoghurt» med bringebær og lønnesirup til dessert. Vi må ha mottatt samme memo! Jeg hadde nemlig også vegansk suppe til middag i går, med Puy-linser, speltgryn, purre, gulrøtter, masse hvitløk og tomat. Litt bananbrød til dessert her - riktignok med egg og CF i, så det var bare vegetarisk. Anonymkode: ad006...80d 1
MarianneE Skrevet 17. april #57533 Skrevet 17. april Hamburgere og salte poteter med aioli til. Selvfølgelig serveres burgerene med "gugge" dressing. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #57534 Skrevet 17. april Galette (pai laget uten form) med en base av tynnskåret løk, crème fraiche, gruyère og muskat, og topping av purre, valnøtter og bacon. Grønn salat med sennepsvinaigrette til. Anonymkode: ad006...80d 2
Gunstein123 Skrevet 17. april #57536 Skrevet 17. april I dag ble det biffsnadder på et lokalt utested. Ikke noe å skryte av. Biffen var seig.... I morgen derimot, blir det hjemmelagde hjortekarbonader med soppsaus, potetstappe og smørdampet rosenkål. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 18. april #57537 Skrevet 18. april Jeg nipper til vin i en sofakrok mens Mann og svigermor lager andelår med potet-rotmos, appelsinsaus og stekt løk med eple 1 1
Hunter7 Skrevet 18. april #57538 Skrevet 18. april Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Jeg nipper til vin i en sofakrok mens Mann og svigermor lager andelår med potet-rotmos, appelsinsaus og stekt løk med eple Huff, det er jo en skjebne verre enn døden og heftig baksmell på skatten 😜😃 Neida, høres nydelig ut, og håper det smakte. Dagens middag ble masse popcorn på kino etterfulgt av pommes frites med majones på Mækkern. En noe vel sær kombo som ikke frister til hyppig gjentagelse. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #57539 Skrevet 21. april I går: Bistro-inspirert improvisert salat av kokte morenepoteter, avokado, et par kokte egg, bacon, babyleaf og rød endive, med sennepsvinaigrette og litt kapers. Pluss knafrie rundstykker og smør til, og alt sammen ute i solen - det ble vårens første middag ute på terrassen rett og slett. I dag tror jeg det går mot takeaway sushi. Anonymkode: ad006...80d 1
MarianneE Skrevet 21. april #57540 Skrevet 21. april Ovnstekt laks og en salat bestående av mais, vårløk, mango, avokado, paprika, agurk, tomater og en god skvis lime 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå