Hunter7 Skrevet 27. mars #57501 Skrevet 27. mars Stekte torskefileter med mandelpotet, bacon, samt myksurret løk-og-paprika. Rulla rett fra spisebordet til sofaen etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #57502 Skrevet 28. mars I dag ringer jeg etter pizza. Sitter med skoene på, fordi jeg regner med at budet er for tjukk i huet til å finne døra mi, og jeg blir nødt til å gå ut for å ta i mot. Anonymkode: 59fc0...fe3 2 1
Reisejenta Skrevet 28. mars #57504 Skrevet 28. mars I dag blir det bakt potet med rømme, vårløk, mais og bacon.
Hunter7 Skrevet 29. mars #57505 Skrevet 29. mars Kjøttsaus/Pseudo-bolognese med elgkjøtt, løk, gulrot, og bacon. Var tomt for bokstomater, så det må jeg ta med på neste hyttetur. Spaghetti til. Usch, har ikke engang en liten skalk parmesan til å rive over. Appelsin og Kvikk Lunsj til dessert. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #57506 Skrevet 30. mars Grillede køfte av lammekjøttdeig med dill, persille, rosiner, pinjekjerner, hvitløk, chiliflak og kanel. Med grønn salat, ovnsstekte auberginebåter med glaze av granateplesirup og honning, og bulgur i tomat med en klatt yoghurt. En god malbec (= rødvin) til - påskeferie. Anonymkode: ad006...80d 1
Reisejenta Skrevet 30. mars #57507 Skrevet 30. mars Pannestekt piggvar med spinat, cherrytomater, rødløk og saltbakte småpoteter. Litt rester av hollandaise smakte veldig godt til. 1
MarianneE Skrevet 31. mars #57508 Skrevet 31. mars Prøve på ramen for første gang https://www.altasiatisk.no/2020/09/kylling-ramen/ 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #57509 Skrevet 1. april Enkel og grønn middag siste dag før påsken setter inn for alvor: Dutch baby ovnspannekake, i dag toppet med purre, valnøtter, timian, revet emmenthaler og gruyère, og noen små hele cherrytomater. Grønn salat med avokado til. Anonymkode: ad006...80d 1
Frøkenfryden Skrevet 6. april #57510 Skrevet 6. april Tilbake i heimen etter påskeferie. Hadde med mammas hjemmelaga karbonader. Varmet og hadde de på skiver. Og i kjøleskapet fant jeg en pose gulrøtter og noen små poteter, sjalottløk og hvitløk. I fryser er det alltid hakka chili og ingefær. Sammen med creme fraiche og matfløte ble det bra tjukk puresuppe det! Men ingen spiker igjen å koke suppe på nå😅 Handle i morgen 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #57511 Skrevet 8. april "Lynrask linsegryte" med løk, røde linser, rød curry, hermetiske tomater og kokosmelk. Dropper spinat og har oppi litt gulrot. Har dampete torskeloins på toppen. Anonymkode: 316c5...68e 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #57514 Skrevet 9. april Pølse stroganoff med potetmos Anonymkode: 11b7f...363
Stacy__ Skrevet 9. april #57516 Skrevet 9. april Svenske kjøttboller med potetmos, fra Fjordland. Alene med unga i dag🙈
Reisejenta Skrevet 10. april #57517 Skrevet 10. april I kveld blir det ferske reker med loff, godt smør, salat, avokado, sitron og majones. Pluss en god hvitvin til. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #57518 Skrevet 10. april Lammegryte (av mørbrad i store terninger) med tomat og chèvre, med sprø ovnsbakte potetbåter og kokte grønne bønner vendt i ramsløkpuré. Malbec (rødvin) til. Desserten blir et stykke pærekake med en kule vaniljeis. Helg! Anonymkode: ad006...80d 2
JimmyOlsen Skrevet 11. april #57519 Skrevet 11. april Hadde krydret lammelår i går. Det er per dags dato noe av det beste jeg har smakt.
MarianneE Skrevet 11. april #57520 Skrevet 11. april Datter og venninne får bakt potet når de kommer hjem. Jeg lager meg noe biff/taco/sandwich/kebab greie: skal steke en biff, kutte den i skiver og legge i tortilla med grønnsaker og kebabsaus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå