Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekte torskefileter med mandelpotet, bacon, samt myksurret løk-og-paprika. Rulla rett fra spisebordet til sofaen etterpå. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag ringer jeg etter pizza. Sitter med skoene på, fordi jeg regner med at budet er for tjukk i huet til å finne døra mi, og jeg blir nødt til å gå ut for å ta i mot. 

Anonymkode: 59fc0...fe3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ungen craver taco så da blir det taco.

Skrevet

I dag blir det bakt potet med rømme, vårløk, mais og bacon. 

Skrevet

Kjøttsaus/Pseudo-bolognese med elgkjøtt, løk, gulrot, og bacon. Var tomt for bokstomater, så det må jeg ta med på neste hyttetur. Spaghetti til. 

Usch, har ikke engang en liten skalk parmesan til å rive over. 

Appelsin og Kvikk Lunsj til dessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grillede køfte av lammekjøttdeig med dill, persille, rosiner, pinjekjerner, hvitløk, chiliflak og kanel. Med grønn salat, ovnsstekte auberginebåter med glaze av granateplesirup og honning, og bulgur i tomat med en klatt yoghurt. 

En god malbec (= rødvin) til - påskeferie.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Skrevet

Pannestekt piggvar med spinat, cherrytomater, rødløk og saltbakte småpoteter. Litt rester av hollandaise smakte veldig godt til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkel og grønn middag siste dag før påsken setter inn for alvor: Dutch baby ovnspannekake, i dag toppet med purre, valnøtter, timian, revet emmenthaler og gruyère, og noen små hele cherrytomater.

Grønn salat med avokado til.

• Liker 1
Skrevet

Tilbake i heimen etter påskeferie. Hadde med mammas hjemmelaga karbonader. Varmet og hadde de på skiver. Og i kjøleskapet fant jeg en pose gulrøtter og noen små poteter, sjalottløk og hvitløk. I fryser er det alltid hakka chili og ingefær. Sammen med creme fraiche og matfløte ble det bra tjukk puresuppe det! Men ingen spiker igjen å koke suppe på nå😅 Handle i morgen:handle:

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

"Lynrask linsegryte" med løk, røde linser, rød curry, hermetiske tomater og kokosmelk. Dropper spinat og har oppi litt gulrot. Har dampete torskeloins på toppen.

Anonymkode: 316c5...68e

• Liker 1
Skrevet

Kalkunfilét og hjemmelaget potetmos.

Skrevet

Kyllingsalat 

AnonymBruker
Skrevet

Pølse stroganoff med potetmos

Anonymkode: 11b7f...363

Skrevet

Onepot pasta med pølser

Skrevet

Svenske kjøttboller med potetmos, fra Fjordland. Alene med unga i dag🙈

Skrevet

I kveld blir det ferske reker med loff, godt smør, salat, avokado, sitron og majones.  Pluss en god hvitvin til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lammegryte (av mørbrad i store terninger) med tomat og chèvre, med sprø ovnsbakte potetbåter og kokte grønne bønner vendt i ramsløkpuré. Malbec (rødvin) til.

Desserten blir et stykke pærekake med en kule vaniljeis. Helg! :juhu:

• Liker 2
Skrevet

Hadde krydret lammelår i går. Det er per dags dato noe av det beste jeg har smakt. :) 

Skrevet

Datter og venninne får bakt potet når de kommer hjem. Jeg lager meg noe biff/taco/sandwich/kebab greie: skal steke en biff, kutte den i skiver og legge i tortilla med grønnsaker og kebabsaus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...