AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #53561 Del Skrevet 5. oktober 2021 pasta med bacon og kylling Anonymkode: b10ed...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 5. oktober 2021 #53562 Del Skrevet 5. oktober 2021 Sushi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. oktober 2021 #53563 Del Skrevet 6. oktober 2021 Fiskeboller i (nesten gul) karri saus, med folva og gulrot til 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. oktober 2021 #53564 Del Skrevet 6. oktober 2021 Laksefilet, potet, agurksalat og rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 6. oktober 2021 #53565 Del Skrevet 6. oktober 2021 Pølselapskaus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. oktober 2021 #53566 Del Skrevet 6. oktober 2021 Beneviento skrev (33 minutter siden): Pølselapskaus. Det er så godt, er på topp 5 listen min......tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 6. oktober 2021 #53567 Del Skrevet 6. oktober 2021 I dag hadde vi skrei. Skrei fra Lofoten som jeg fikk av mine foreldre da jeg var der i sommer. Vi fikk en hel stor frysebag med skrei og elgkjøtt (skutt av min far). Dette var siste pakke, og jeg kjenner at jeg er litt lei meg. ..Den er helt nydelig. Litt på siden. Jeg elsker hvordan mine foreldre stort sett har lokal mat som de enten kjøper av fiskere (til en sinnsykt mye lavere pris enn man får her sør), fisker selv, skyter vilt og sanker bær og dyrker egne grønnsaker. Det er utrolig mye god mat og den føles god ut på en annen måte enn den man kjøper i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 6. oktober 2021 #53568 Del Skrevet 6. oktober 2021 elien skrev (15 minutter siden): Det er så godt, er på topp 5 listen min......tror jeg Samme her! Er sånn mat jeg glemmer av men når det først blir laget så tømmes gryta iløpet av kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 6. oktober 2021 #53569 Del Skrevet 6. oktober 2021 Langtidsstekte kyllinglår var på stevnemøte med plomme- og rødbetekompott, samt en rucolasalat som hadde med seg de gode vennene granateplekjerner, mango, cherrytomater, avokado, og ristede pistasjnøtter. Desserten ble varm smuldrepai med epler fra en hage borti "hugget" og vaniljeis som temperaturmessig kontrapunkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 7. oktober 2021 #53570 Del Skrevet 7. oktober 2021 Svineknoke med rotmos og poteter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 7. oktober 2021 #53571 Del Skrevet 7. oktober 2021 Hel stekt kylling, deler den halveis opp så den ligger flat. Pensler den undeveis med en mangochutney saus med en liten snert i, har salat og ris til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. oktober 2021 #53572 Del Skrevet 7. oktober 2021 I dag skal vi ha ovnsbakt falukorv med ris til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. oktober 2021 #53573 Del Skrevet 7. oktober 2021 Det blir kyllingvinger og ris i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #53574 Del Skrevet 7. oktober 2021 I dag blir det en gammel hverdagsklassiker; fiskeboller i karrisaus med erter, gulrot, brokkoli, blomkål og potet Anonymkode: f78b4...2d1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2021 #53575 Del Skrevet 7. oktober 2021 Dagens middag blir seibiff med mye løk, potet og revet gulrot. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 7. oktober 2021 #53576 Del Skrevet 7. oktober 2021 I dag blir det mysteriemiddag. En boks med ukjent innhold fra frysen, ikke vet jeg hva det er eller hvilket år det er fra.... Frossen så det ut som suppe eller gryterett med kikerter. Har en backup plan med pasta carbonara hvis ikke restene er spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #53577 Del Skrevet 7. oktober 2021 Stekte kjøttpølser med poteter, ertestuing, gulrøtter, stekesjy og tyttebærsyltetøy. Anonymkode: bddbd...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 8. oktober 2021 #53578 Del Skrevet 8. oktober 2021 pulverheksa skrev (12 timer siden): I dag blir det mysteriemiddag. En boks med ukjent innhold fra frysen, ikke vet jeg hva det er eller hvilket år det er fra.... Frossen så det ut som suppe eller gryterett med kikerter. Har en backup plan med pasta carbonara hvis ikke restene er spiselig. Hva var det i den mystiske posen? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2021 #53579 Del Skrevet 8. oktober 2021 Lenge siden sist; Tacofredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 8. oktober 2021 #53580 Del Skrevet 8. oktober 2021 pulverheksa skrev (16 timer siden): I dag blir det mysteriemiddag. En boks med ukjent innhold fra frysen, ikke vet jeg hva det er eller hvilket år det er fra.... Frossen så det ut som suppe eller gryterett med kikerter. Har en backup plan med pasta carbonara hvis ikke restene er spiselig. Vi endte på backup planen😂 Det mystiske fra frysen var suppe, men vi klarte ikke å spise den. Bare tanken på at vi ikke husket opphavet var nok for mannen... I kveld skal jeg spise ute og mannen lager seg "ungkarsmiddag" koteletter og påmmfri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå