Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spaghetti med kjøttdeig og bacon i krydret ferdig pastasaus. Fersk baguette med smør.

Anonymkode: bddbd...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (8 timer siden):

Det blir å lage en stor porsjon chili con carne. Det vi ikke spiser går i fryseren 

Janeiasså.... Plutselig ble det bare HusetsHerre og jeg hjemme og ingen gadd å lage middag. Vi tar sushi i dag og kjøttdeigen som var tenkt til chili con carne tar vi i morgen istedenfor 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

kjøttdeig smakt til med masse krydder og chili, blandet med spaghetti. Server med sprø tortillachips, tomat og rømme. 
😋👌👌
Endret av Gladikaffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omelett med kyllingskinke, purreløk, rødløk, søt paprika og litt jarlsberg på toppen litt tidligere i dag, og nå snart ostegrill med baconsvøp med fast tilbehør :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det høstpasta med chorizo, rødløk, hvitløk, kantareller, litt hvitvin, matfløte bladpersille og parmesan. Fikk inspirasjon til retten av en matblogger jeg har testet ut oppskriftene til mange ganger. Spent på resultatet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hatt besøk av min søster, og vi koste oss med rødvins langtids brasert bibringe (det er ribs av sf, på en måte) med potetstappe, stekt rødt spisskål, stekt sjarlottløk og redusert sky. Var utrolig smakfult og mørt, nesten pulled beef :) 

bibringe.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elien skrev (1 minutt siden):

I dag har jeg hatt besøk av min søster, og vi koste oss med rødvins langtids brasert bibringe (det er ribs av sf, på en måte) med potetstappe, stekt rødt spisskål, stekt sjarlottløk og redusert sky. Var utrolig smakfult og mørt, nesten pulled beef :) 

bibringe.jpg

Det der så utrolig godt ut 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lompe med tyttebær og sprøstekte mandler på. Enkelt og smakfullt. 

Anonymkode: 503d6...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...