Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Stekte kyllingkjøttdeig, hade så i rødløk, paprika, squash, sukkererter, champignoner, en boks kokosmelk og 3-4 ss søt chilisaus.

Spiste dette med ris.

Veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går hadde jeg kyllingbaguett grunnet jeg jobbet senvakt, idag blir det vel noe sånt og siden jeg skal jobbe dobbelt :(!

I morgen blir det hjemmelaget fløtegratinerte poteter med et eller annet, laks kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekte lammekoteletter, hummus, vannmelon- og fetasalat og enten en grønn salat eller en marokkanskinspirert gulrotsalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønnsaksgryte med blomkål, brokkoli, gulrot, løk, selleri, paprika, squash og grovhakkede tomater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker og tomatsuppe. Laget hjemmelaget grov suppe med sellerirotterninger, purre og hakket tomat. I et nostalgianfall har jeg kjøpt bokstav-og-tall-pasta så det hadde jeg også oppi suppa. Barndomsminner om sånn pasta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg rett og slett hatt fiskepudding i hvit saus m/revne gulrøtter og poteter. Innmari godt av og til. Men mest fordi jeg skulle ha noe som var skånsomt for magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igår jobbet jeg og spiste en skalldyr&fiskegryte på jobb.

i dag blir det tom kha gai med svinekjøtt, rødløk, gulrøtter, squash, hvitløk, chili osvosv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle liksom ha kylling, ris og tandorisaus. Men den der sausen fra Toro på glass klarte jeg ikke få i meg :snurt:

Så jeg spiste bare risa :P Tror nok jeg må prøve på noe ant etter trening jam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag var det grilling på oss=)

Grillspyd av mørbrad, rød paprika og sjarlottløk. Potetsalat, maiskolber og grønn salat til. Deilig med vår (sommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrigårs: Potet- og laksegrateng med spinat og dill.

I går: Thai-inspirert fiskesuppe med div. grønnsaker og masse ingefær, chili og koriander.

I dag: En slags pytt i panne med diverse grønnsaksrester og mynte. Mannen hadde restekylling ved siden av. Dessert: appelsinskiver med litt hakket sjokolade og mynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...