Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #23181 Del Skrevet 25. april 2009 fennikel/vårløkstuing Hm, det hørtes godt ut, skal jammen vurdere å prøve en dag Her blir det antagelig risotto med blant annet fennikel, og varmrøkt laks. Litt usikker på kombinasjonen, men det bør vel bli ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #23182 Del Skrevet 25. april 2009 fennikel/vårløkstuing Hm, det hørtes godt ut, skal jammen vurdere å prøve en dag Her blir det antagelig risotto med blant annet fennikel, og varmrøkt laks. Litt usikker på kombinasjonen, men det bør vel bli ok? Tenkte egentlig å bruke asparges, men den var så dyr og halvdårlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. april 2009 #23183 Del Skrevet 25. april 2009 Hm, det hørtes godt ut, skal jammen vurdere å prøve en dag Her blir det antagelig risotto med blant annet fennikel, og varmrøkt laks. Litt usikker på kombinasjonen, men det bør vel bli ok? Tenkte egentlig å bruke asparges, men den var så dyr og halvdårlig her.Laks og fennikel høres veldig godt ut! Vi har hatt stekt breiflabb, risoni (med safran, parmesan og smør), langstekte tomater og asparges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #23184 Del Skrevet 25. april 2009 Laks og fennikel høres veldig godt ut! Den første oppskriften jeg fant da jeg googlet fennikel og risotto var nettopp http://www.mrw.no/fisk,%20skalldyr/risotto...fennikel.html... Men den inneholder ikke parmesan - skal, skal ikke? Hodler på å lage middagen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. april 2009 #23185 Del Skrevet 25. april 2009 Den første oppskriften jeg fant da jeg googlet fennikel og risotto var nettopp http://www.mrw.no/fisk,%20skalldyr/risotto...fennikel.html... Men den inneholder ikke parmesan - skal, skal ikke? Hodler på å lage middagen nå.Hvis du har lyst på parmesan kan du jo ha i litt uansett? Man "skal" vel tradisjonelt ikke ha parmesan i risotto med sjømat, men det bryr jeg meg ikke om, jeg har alltid parmesan i når jeg lager risotto med (kald)røkt laks og erter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #23186 Del Skrevet 25. april 2009 Hvis du har lyst på parmesan kan du jo ha i litt uansett? Man "skal" vel tradisjonelt ikke ha parmesan i risotto med sjømat, men det bryr jeg meg ikke om, jeg har alltid parmesan i når jeg lager risotto med (kald)røkt laks og erter. Aha Tok i litt parmesan, og det funket helt fint. Syntes det ble veldig godt - samboern var dog ikke enig, men tror det har mest med konsistens å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 25. april 2009 #23187 Del Skrevet 25. april 2009 I går: Kokt potet, brunet løk og stekt ytrefilet av svin I dag: Fullkornspasta og stekt kyllingfilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 #23188 Del Skrevet 25. april 2009 sprøstekt ørretfilet med ovnsbakte nypoteter, smørstekt nykål, og beurre blanc med sitron. Cloudy Bay Sauvignon Blanc å drikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. april 2009 #23189 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Mung Chilka Daal med blomkål, løk og gulrot. Krydder: curry og garam masala, samt en dæsj tahini. Endret 25. april 2009 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 25. april 2009 #23190 Del Skrevet 25. april 2009 Ostesufflè med brokkoli og loff ved siden. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. april 2009 #23191 Del Skrevet 26. april 2009 Vi har akkurat spist potetkarbonader med løk og bacon. Blandet salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 26. april 2009 #23192 Del Skrevet 26. april 2009 Cloudy Bay Sauvignon Blanc å drikke til URETTFERDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #23193 Del Skrevet 26. april 2009 Bønne/grønnsaksgryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 26. april 2009 #23194 Del Skrevet 26. april 2009 Fiskesuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. april 2009 #23195 Del Skrevet 26. april 2009 Schnitzel av kalkun med litt sitronskall, fersk salat med feta og vårløk, og litt stekte grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 26. april 2009 #23196 Del Skrevet 26. april 2009 I dag har jeg grillet ute for første gang i år. Det ble hamburger med salat til. Deilig med sommerfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. april 2009 #23197 Del Skrevet 26. april 2009 Andebryst med båtpoteter, appelsinsaus og grønn salat med granateplefrø og vinaigrette av mangobalsamico. Lun rabarbrakake med krem til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. april 2009 #23198 Del Skrevet 27. april 2009 Hjemmelagede kjøttkaker med poteter, gulrotstuing, brun saus, erter og stekt løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. april 2009 #23199 Del Skrevet 27. april 2009 I dag skal vi ha aspargessuppe og pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 27. april 2009 #23200 Del Skrevet 27. april 2009 Kyllingkjøttboller med kyllingsaus og salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå