Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært hos minstesøster og fått min svogers nydelige tandoorikylling. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først tomat- og mozarellasalat, deretter pasta med squash og chili. Saftig sjokoladekake til dessert (rester etter middagsbesøk i går).

Skrevet

Brokkoliquiche, og en enkel salat til.

Skrevet

Omelett med argenitinsk pølse, grønn asparges og mozarella.

Gjest Eurydike
Skrevet

Penne med kremet spinatsaus og ristede pinjekjerner.

Skrevet

Stekt bacon med poteter og hvit saus.

Skrevet

Vi har hatt pasta og tomatsaus med hvitløk, chili, reker og persille, og salat.

Gjest Gjest
Skrevet

Spiste varm lunsj på jobb, så det ble bare brødskiver til middag. I morgen lurer jeg på å lage hjemmelagd pizza med spinat og blåmuggost (Selbu blå), men er usikker på om det er en god kombinasjon :klø: Pleier stort sett å bruke chevre eller feta sammen med spinat.

Skrevet

Steketorsk( store frityrstykker ) med torsk, poteter, raspet gulrot med sitrondressing og remulade. Til dessert var det kirsebærkompott med vaniliesaus. Vaniliesausen var lagd av soyamelk siden jeg har en sykdom hvor jeg ikke kan bruke noen form for vanlig melk eller melkeprodukter.

Skrevet (endret)

Hjemmelagd kjøttsuppe med god loff til, og kald Munkholm.

Super føde når det er regn og vind ute.... ;)

Endret av mssLynch
Skrevet

i dag fikk jeg med meg lam hjem fra jobben, selvom det er utenom sesong så var det sååå nydelig og mørt kjøtt!

fylte lammet med hvitløk, rosmarin og timian, lot det stå i ovnen i 5 timer +..

med potetgrateng, selleripure og al dente gulerøtter til. saus av sjy og en skvett rødvin. var aldeles nydelig :jepp:

Skrevet

Idag(igår :ler: ) hadde vi ciderkokt torskegryte :)

Torsk, eplecider, epler, tomater og creme fraiche. Kokte poteter ved siden av. - utrolig godt!

Skrevet

Stekt laks med hjemmelaget hollandaise, dampet spinat og kokte nypoteter.

Skrevet
Først tomat- og mozarellasalat, deretter pasta med squash og chili. Saftig sjokoladekake til dessert (rester etter middagsbesøk i går).
Siden vi dro på spontan grilltur i går, blir dette middagen i dag i stedet. :)
Skrevet

I dag hadde vi bare noe lettvint til middag siden jeg vasket. Det var omelett med løk, skinke og salami. Stekte potetrester med vitløkspepper ved siden av. Til dessert var det sorbe av citrusfrukter.

Skrevet

Omelett med kylling og tomat i. Sriracha saus ved siden av / oppaa.

Veldig enkelt :)

Skrevet

Salat av div salattyper, agurk, cherrytomater og kidneybønner, samt en blanding av fennikel, rødløk, stangselleri og gulrotstaver som jeg stekte fort i panna for å "lune" salaten litt. Laksefilet i terninger stekt på sterk varme så den var krispy utenpå og såvidt ferdig inni hadde jeg også oppi.

Skrevet

Thaiwok med tynne skiver av oksemørbrad, pak choi, små, hvite auberginer, brokkoli, rød karripasta, kokosmelk, eggenudler og frisk koriander. Vannmelonsorbet og friske jordbær til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...