Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pizza med tynn bunn, med diverse valgfritt fyll. Skravlekveld med jentene i dag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hjemmelaget kyllingburger i brød med diverse garnityr og krydrete, ovnsbakte potetbåter til.

Og norske jordbær med fløte til dessert. :)

Endret av Arkana
Skrevet

På onsdag hadde vi penne med tomatsaus med kalvekjøttboller og massevis av parmesan, med salat til.

På torsdag hadde vi hjemmelaget pizza; én med spinat og egg, én med reker og frisk chilipepper, og én med bare spinat. Dessuten hadde vi salat.

I dag har jeg spist alene, og da ble det pizzarester fra i går, og salat. :)

Skrevet

Biff med bakt potet (med kryddersmør og rømme i), soppstuing, aspargesbønner, friterte løkringer og grønnpeppersaus.

Skrevet (endret)

I dag: Chilenske empanadas.

I morgen: Arkanas chili con carne.

Endret av Saeria
Skrevet

Ovnsbakt uerfilet, rød thaicurry med pak choi, vårløk og små, hvite auberginer, og kokt ris. Vannmelon og norske jordbær til dessert.

Gjest Eurydike
Skrevet

I går: thai takeaway.

I dag: Pai med purre, chèvre og valnøtter (og halvgrov bunn). Blandet grønn salat med tomater, og tørr hvitvin. Jordbær med vaniljekesam til dessert.

Skrevet

Har spist grillpølser i brød, og litt senere skal jeg kose meg med loff :overrasket: og reker.

Skrevet

Har vært på harrytur til Sverige idag, så det ble kebabtallerken (uten pommes, men med salat til meg) i Charlottenberg :sjenert:

Skrevet

Kylling- og svinefilet, champignon med kryddersmør, maiskolber og tynne potetskiver bakt i aluminiumsfolie - alt sammen på grillen. I tillegg hadde vi en frisk salat og tzatziki.

Gjest Eurydike
Skrevet

Grillede lamme"biffer" (fra lår), ratatouille og ovnsbakte nypotetbåter. Côtes du Rhône å drikke til. Til dessert blir det lune butterdeigsterter med frisk aprikos og fersken, akasiehonning og en kule vaniljeis.

Skrevet

Marokkansk lammetagine med couscous. Hjemmelaget kastanjeiskrem til dessert.

Skrevet

Helstekt kylling med rosmarin, balsamiko og honning servert med ovnsstekt rødløk og sopp.

Skrevet

Spagetti med tomatsaus med broccoli, squasj og kylling.

Sjokoladefondant med jordbær og epleslush til dessert.

Skrevet

Reinsdyrfilet, blomkålpuré :wow: ovnsbakte små nypoteter med timian, soppblanding (frisk champignon, tørket steinsopp og sjalottløk), aspargesbønner med ramsløkpuré ( :goodbye: hei, Eurydike! :fnise:), og saus av sjalottløk, rødvin, hjortekraft og tørkede tranebær, montert med litt usaltet smør (takk, nextlife! :)). Fleurie å drikke til. Vannmelonsorbet med mynte (takk igjen, Eurydike!) og jordbær til dessert.

Skrevet

vært å spist ute, indisk. murg tandoori, nam nam

Skrevet

Grillet biff og chilimarinert svinefilet. Fylt chili med ost, kapers og smørdampet asparges. Rødvin å drikke til.

Skrevet

koser meg med doggybag-mat fra indiske besøket før i dag.

er det litt upassende å be om doggybag? :ler:

tenkte at det var OK, siden restauranten hovedsaklig er en takeaway restaurant.

Hvor har det blitt av Grissni forresten? Har hun forlatt oss :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...