Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Komper. :sikle:

NAM!=)

I dag blir det moussaka hos svigers=) Slipper og lage noe selv..Yey!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gryterett i dag.

Moussaka med salat og hvitløksbaguette i morgen.

Skrevet

I dag ble det vårruller, fried rice med egg og stekte nudler til mannen og jenta. Jeg er ikke så glad i sånn "tung" mat, så jeg stekte hvit fisk i ovn med purre, hvitløk, serranoskinke og mozarella på toppen. Det var godt det :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza som står i ovnen nå :sikle:

Skrevet

Kylling filet med tikka masala greie, og ris og nan brød. Yammi :o)

Skrevet

Tacokrydret kylling,rømme og diverse grønt i pitabrød. Dumle til dessert.. :fnise:

Skrevet

I dag er det fint vær der jeg bor, så vi bestemte oss for å grille sommerkoteletter. Til sommerkotelettene hadde vi poteter, potetsalat og grønnsalat. Til drikke hadde vi vin.

Skrevet

Lørdag er det, ihvertfall ofte, pizza som står på menyen.

Skrevet

I kveld har vi spist taco, og en kald øl ved siden av.

Skrevet

Tapas!

Marinert ost, oliven, spekepølse, lammepølse, gulrot og agurkstaver, asparges, kylling, sopp, potetbåter.... Valnøtt brød til.

Skrevet

salmalaks med kokte amadinepoteter, sautert sommerkål og sitronpepper-rømme :)

Skrevet

Helstekt kylling med salvie- og løkstuffing med ovnsbakte poteter og grønnsaker og saus laget av sjyen. Crème de marron med vispet krem til dessert.

Skrevet (endret)

I dag blir det pannestekt uerfilet med "sommergrønnsaker" inspirert av denne oppskriften

Edit: Og det ble veldig godt! Anbefales!

Endret av Mandel
Skrevet

Okseragu, stekt div sopp med rømme og gressløk. Hvitløksmos. :spise:

Gjest Gjest
Skrevet

Kyllingsuppe av rester og kraft fra i går. Vet ikke helt hva jeg skal ha i annet enn kylling. Babyasparges, persillerot og erter? Man tager hva man haver.

Gjest Eurydike
Skrevet

Det ble en litt forenklet middag i kveld i forhold til de opprinnelige planene: Ovnsform med kyllinglår (marinert i sitron, olivenolje og hvitløk), amandinepoteter, rød paprika, squash og et dryss herbes de Provence. En lett salsa til av klasetomater, soltørkede tomater, frisk basilikum og balsamico.

Dessert: Rabrabra- og jordbærkompott og vaniljeis. :)

Skrevet

Vi har grillet i dag: Pølser fra Solheim kjøtt (slakter i byen), lam, asparges med parmesan, grillet squash, salat og speltrundstykker med olje og salt (Hatting).

Solbær og rips med eggedosis til dessert.

Skrevet

buffet på bølgen og moi i dag. spiste meg alt for mett på kalvemedaljonger med braisert sopp og spinat og rødvinssaus til :ler:

Skrevet

Omelett med bacon, purre og fetaost. Godt brød til.

Gjest Eurydike
Skrevet

Wok med laksefilet, asparges, squash, paprika, vårløk, cashewnøtter, eggenudler og saus av kokosmelk og lime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...