Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag skulle det bli Bergensk fiskesuppe med speltrundstykker til, men melka var blitt klumpete og bensinstasjonen rett ned her hadde ikke melk, så da ble det Pizza&Kinaexpressen i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Safranravioli fylt med grillet paprika, karamellisert rødløk og persille. Auberginetimbaler med ricotta og pesto med røkt paprika. Brownies og appelsinsalat med litt kanel og ingefær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lammelår :) Tar påskemiddagen på etterskudd, har uansett spist så mye godt i ferien.

Det ble godt :) Brukte denne oppskriften. Låret rakk riktignok å bli litt i overkant gjennomstekt selv om jeg hadde det kortere tid i ovnen enn angitt (brukte steketermometer også, men glemte å følge med hele tiden). Også brukte jeg frisk rosmarin i stedet for oregano. Sausen i oppskriften var kjempegod og veldig enkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spagetti Bolognese med kvernet kalvekjøtt, tomatsaus av hakkede tomater, en skvett rødvin, hvitløk, rødløk og oliven. frisk basilikum, fersk bøffelmozarella og masse revet parmesan til.

i dag blir det et eller annet med fiskepinner :filer: har noen hjemmelagde i fryseren jeg må få brukt opp... noen som har noen spennende idéer, som ikke inkluderer remulade? :fnise:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii

I går ble det thai take-away.

I dag blir det grønn linse- og kyllingsalat med dulcitatomater, rødløk, spinat, grillet paprika, hvitløk, basilikum og fetaost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det fullkornpasta og tomatsaus med gulrøtter, selleri, løk og linser.

I dag hadde vi ovnsbakte grønnsaker (potet, søtpotet, gulrot, pastinakk og rødløk) med urter og en veggeburger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi hatt en av mine favoritter: wok med kyllingfilet, brokkoli, vannkastanjer, bambusskudd, minimais, gulerøtter og woksaus. Blanding av fullkornsris og hvit ris ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekt seifilet med rømmesaus med litt løk i, kokte poteter og raspa gulrøtter. Min kjære som står før middagen idag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...