Brunhilde Skrevet 6. desember 2019 #45841 Del Skrevet 6. desember 2019 25 minutter siden, MarianneE said: Næh... en kjapp rådslagning med Husets Herre så fikk fredagsplaner og lørdagsplaner bytte plass. Så da ble taco byttet ut med middag ute. Chiliburger til ham, porsjonspizza til hu minste og blåskjellgryte med fries til meg. Julebrus, hvitvin og alkoholfritt øl ble følget. Så da blir det taco i morgen istedenfor. Hørtes ut som et bra bytte! Middagen din hadde jeg snuppet når som helst, det er omtrent det aller beste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 6. desember 2019 #45842 Del Skrevet 6. desember 2019 7 timer siden, Prague skrev: I dag skal jeg ut å spise Tror det blir pizza 😄 Ble burger og rødvin- helt passe på en fredag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 6. desember 2019 #45843 Del Skrevet 6. desember 2019 22 timer siden, Kveldshimmel skrev: Små baguetter, delt i to, med pizzasaus, kyllingpølse, tomat, oregano og ost. Ketchup og rømme på. Litt annen versjon av det jeg kaller fyllte baguetter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2019 #45844 Del Skrevet 7. desember 2019 10 timer siden, Brunhilde skrev: Hørtes ut som et bra bytte! Middagen din hadde jeg snuppet når som helst, det er omtrent det aller beste jeg vet! Det var utrolig godt ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umylian Skrevet 7. desember 2019 #45845 Del Skrevet 7. desember 2019 I dag skal jeg steke meg en tynnribbe og serverer med hasselbackpoteter og rødkål. Saus laget av sjyen og pistasjis til dessert. Tipper det blir rester av ribba til middag i morgen, men da med litt annet tilbehør i asiatisk retning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45846 Del Skrevet 7. desember 2019 Big One Hot Hawaii. (Den har ananas på seg... ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2019 #45847 Del Skrevet 7. desember 2019 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Big One Hot Hawaii. (Den har ananas på seg... ) Big One her også, meat lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45848 Del Skrevet 7. desember 2019 8 minutter siden, Luna Llena skrev: Big One her også, meat lover Også veldig god. Liker alle fra Big One, jeg. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45849 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, Umylian skrev: I dag skal jeg steke meg en tynnribbe og serverer med hasselbackpoteter og rødkål. Saus laget av sjyen og pistasjis til dessert. Tipper det blir rester av ribba til middag i morgen, men da med litt annet tilbehør i asiatisk retning. LITT mer avansert enn min middag. Kos deg. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umylian Skrevet 7. desember 2019 #45850 Del Skrevet 7. desember 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: LITT mer avansert enn min middag. Kos deg. ☺ Du også! Pizza er ikke å forakte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45851 Del Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, Umylian skrev: Du også! Pizza er ikke å forakte Takk. ☺ Neida. Sjøl ferdige er veldig godt innimellom. Men...ribbe da, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 7. desember 2019 #45852 Del Skrevet 7. desember 2019 I dag er jeg helt jævla blank. Hater sånne dager, hvor alt og ingenting frister. Det er lørdag og jeg vil spise noe snadder, men ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. desember 2019 #45853 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg tror at jeg slenger meg med resten av pizzagjengen her i dag, men ikke big one for min del da 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45854 Del Skrevet 7. desember 2019 3 minutter siden, KittyNose skrev: Jeg tror at jeg slenger meg med resten av pizzagjengen her i dag, men ikke big one for min del da 😋 Hjemmelaget? Misunnelig! (😉) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. desember 2019 #45855 Del Skrevet 7. desember 2019 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hjemmelaget? Misunnelig! (😉) Nei, det blir nok å være litt lat og bestille ferdig fra Master Mat i dag, beste pizzaen i byen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45856 Del Skrevet 7. desember 2019 2 minutter siden, KittyNose skrev: Nei, det blir nok å være litt lat og bestille ferdig fra Master Mat i dag, beste pizzaen i byen Aldri hørt om. Men når du liker den, så.... 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. desember 2019 #45857 Del Skrevet 7. desember 2019 22 minutter siden, Jerry Lee skrev: Aldri hørt om. Men når du liker den, så.... 😀 Det er nok en lokal "sjappe", ikke en kjede 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45858 Del Skrevet 7. desember 2019 3 minutter siden, KittyNose skrev: Det er nok en lokal "sjappe", ikke en kjede 🙂 Spis pent og kos deg. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. desember 2019 #45859 Del Skrevet 7. desember 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Spis pent og kos deg. 😊 Takk det samme 😁🍕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2019 #45860 Del Skrevet 7. desember 2019 3 minutter siden, KittyNose skrev: Takk det samme 😁🍕 Takk. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå