MarianneE Skrevet 5. desember 2019 #45821 Del Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hehe. Ja. 😉 Unødvendig teit innlegg fra meg. Godt ment og fra hjertet kan stort sett aldri bli feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2019 #45822 Del Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, MarianneE skrev: Godt ment og fra hjertet kan stort sett aldri bli feil. Takk. 😊 I dag tenker jeg beinfrie nakkekoteletter nesten ferdig stekte, så putret ferdig i brun saus. Poteter, surkål og tyttebærsyltetøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2019 #45823 Del Skrevet 5. desember 2019 Pasta med skinke, sopp og ostesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2019 #45824 Del Skrevet 5. desember 2019 I dag lagde jeg fiskesuppe. Skulle vel hatt ordentlig godt flatbrød til? Men det ble scones. Det smakte godt uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. desember 2019 #45825 Del Skrevet 5. desember 2019 Pasta- og skinkegrateng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 6. desember 2019 #45826 Del Skrevet 6. desember 2019 Små baguetter, delt i to, med pizzasaus, kyllingpølse, tomat, oregano og ost. Ketchup og rømme på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2019 #45827 Del Skrevet 6. desember 2019 Tacofredag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. desember 2019 #45828 Del Skrevet 6. desember 2019 Menys ferske (rå) kjøttboller. De er litt tamme så jeg peprer og muskaterer litt ved steking. Hjemmemekket potetstappe, posefløtesaus og tyttebærsyltetøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. desember 2019 #45829 Del Skrevet 6. desember 2019 Lettvint i dag, speilegg på brødskive med karbonade, stektepoteter og tomatbønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 6. desember 2019 #45830 Del Skrevet 6. desember 2019 Invitert til finsk julemat hos en veninne🤗. Piroger, skinke, gulrotgrateng, kålrotgrateng, karelsk stuing, rosolli og koldtbord med sild, gravet laks, røkt laks osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 6. desember 2019 #45831 Del Skrevet 6. desember 2019 Sriracha-omelett med stekte kyllingfiletbiter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. desember 2019 #45832 Del Skrevet 6. desember 2019 I dag blir det røkt torsk som jeg aldri har smakt, gulrotstuing som jeg liker godt og kokefaste poteter( liker best kers pink og mandel), men det blir nok bra. Og så dropper jeg bacon. Eller gjør jeg det? Jeg er som amerikanere med smeltet ost på alt! Her bruker jeg bacon til "alt" Men tror det blir bra og litt mer at torsken kommer til rette med smaken uten i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 6. desember 2019 #45833 Del Skrevet 6. desember 2019 I dag skal jeg ut å spise Tror det blir pizza 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. desember 2019 #45834 Del Skrevet 6. desember 2019 2 timer siden, Luna Llena skrev: Lettvint i dag, speilegg på brødskive med karbonade, stektepoteter og tomatbønner. Yiihaaa... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #45835 Del Skrevet 6. desember 2019 Denne har jeg testet i kveld: https://www.google.com/amp/s/www.olivemagazine.com/recipes/vegetarian/persian-aubergine-bake/amp/ Hadde hummus og nybakt focaccia til. Vurderte også safranris som ble droppet, men det hadde gjort seg, så det blir det neste gang. Ellers veldig fin rett! Anonymkode: ad006...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2019 #45836 Del Skrevet 6. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne har jeg testet i kveld: https://www.google.com/amp/s/www.olivemagazine.com/recipes/vegetarian/persian-aubergine-bake/amp/ Hadde hummus og nybakt focaccia til. Vurderte også safranris som ble droppet, men det hadde gjort seg, så det blir det neste gang. Ellers veldig fin rett! Anonymkode: ad006...80d Ser spennende ut! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #45837 Del Skrevet 6. desember 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Ser spennende ut! 😍 Kan anbefales! Det er litt kvasi ingredienser såvidt jeg skjønner - kombinasjonen valnøtter og granateplesirup er persisk, men sumac er mer libanesisk tror jeg? Mens feta jo er gresk og ganske rart i sammenhengen. Men det funket! Litt som en vegetarisk moussaka. Jeg brukte ellers ferske iranske dadler i sausen (som jeg alltid har nå rundt jul), og akkurat det ble veldig godt! Anonymkode: ad006...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umylian Skrevet 6. desember 2019 #45838 Del Skrevet 6. desember 2019 I dag ble det fiskesuppe med ekstra grønnsaker (ferdig wokmix). Pluss et par kyllinglår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2019 #45839 Del Skrevet 6. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan anbefales! Det er litt kvasi ingredienser såvidt jeg skjønner - kombinasjonen valnøtter og granateplesirup er persisk, men sumac er mer libanesisk tror jeg? Mens feta jo er gresk og ganske rart i sammenhengen. Men det funket! Litt som en vegetarisk moussaka. Jeg brukte ellers ferske iranske dadler i sausen (som jeg alltid har nå rundt jul), og akkurat det ble veldig godt! Anonymkode: ad006...80d Høres godt ut! Jeg har lagret oppskrift! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2019 #45840 Del Skrevet 6. desember 2019 15 timer siden, MarianneE skrev: Tacofredag! Næh... en kjapp rådslagning med Husets Herre så fikk fredagsplaner og lørdagsplaner bytte plass. Så da ble taco byttet ut med middag ute. Chiliburger til ham, porsjonspizza til hu minste og blåskjellgryte med fries til meg. Julebrus, hvitvin og alkoholfritt øl ble følget. Så da blir det taco i morgen istedenfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå