Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe

Du taler med to tunger her. Sorry, men det har altså aldri vært meningen at likestillingen er situasjonsbetinget. Det likestillingsprosjektet har lært oss er bl.a. at kvinner er likeverdig med mannen - og dét i absolutt alle sammenhenger, følgelig bør ikke kvinner finne seg i å underkaste seg mannen, hverken på soverommet eller for øvrig. Jeg mener du forråder likestillingsprosjektet når du slår til orde for at mannen bør droppe likestillingen i situasjonene du nevner. Hvordan kan du forresten mene at en mann kan respektere deg som menneske hvis du ber ham om slakke på respekten for deg som kvinne? Det gir bare ikke mening.

Det er godt mulig denne tråden blir delt, dersom den skal handle om dette.

Jeg snakker kun for meg selv, når jeg sier at jeg ikke ønsker "likestilling" i soverommet. Trond-Viggo, Kvinnegruppen Ottar, feminister, Likestillingsombudet og alle de sosialistiske partiene, AP inkludert, må gjerne få lov til å slåss for kvinners rettigheter, likelønn, kvoteringer - med mer.

Jeg føler ikke at jeg ber menn slakke for respekten. Jeg synes bare det ikke passer seg å politisere eller lovfeste orgasmer og sex.

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt mulig denne tråden blir delt, dersom den skal handle om dette.

Jeg snakker kun for meg selv, når jeg sier at jeg ikke ønsker "likestilling" i soverommet. Trond-Viggo, Kvinnegruppen Ottar, feminister, Likestillingsombudet og alle de sosialistiske partiene, AP inkludert, må gjerne få lov til å slåss for kvinners rettigheter, likelønn, kvoteringer - med mer.

Jeg føler ikke at jeg ber menn slakke for respekten. Jeg synes bare det ikke passer seg å politisere eller lovfeste orgasmer og sex.

Men hva foregår inni ditt kvinnelige, submissive hode når du tenner på at mannen dominerer? For meg er du et romvesen, en slags alien, eller en anomali i forhold hva jeg lærte i oppveksten om hvordan jenter/kvinner skal behandles.

Hadde det bare vært et fåtall enkeltindivider som tenker slik, men sånn er det jo ikke. Mange kvinner tenner på å underkaste seg, foretrekker at mannen er big boss i kjærlighetslivet etc. Dette er stikk i strid med min og mange andre menns barnelærdom. I så fall har vi blitt holdt for narr, og noen burde avgjort holdes ansvarlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva foregår inni ditt kvinnelige, submissive hode når du tenner på at mannen dominerer? For meg er du et romvesen, en slags alien, eller en anomali i forhold hva jeg lærte i oppveksten om hvordan jenter/kvinner skal behandles.

Hadde det bare vært et fåtall enkeltindivider som tenker slik, men sånn er det jo ikke. Mange kvinner tenner på å underkaste seg, foretrekker at mannen er big boss i kjærlighetslivet etc. Dette er stikk i strid med min og mange andre menns barnelærdom. I så fall har vi blitt holdt for narr, og noen burde avgjort holdes ansvarlig for det.

Som du sier er ikke gjestdeluxe akkurat en sjeldenhet når hun liker at mannen tar styringen. Så det er ingen grunn til å kalle henne en anomali, selv om du ikke lærte dette om jentene i oppveksten. Dette er ikke noe vi lærte på skolen eller av våre mødre, dette er noe du burde ha funnet ut på egenhånd når du begynte å interessere deg for det annet kjønn. Det er ikke fremmed for meg og jeg har vokst opp i samme land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier er ikke gjestdeluxe akkurat en sjeldenhet når hun liker at mannen tar styringen. Så det er ingen grunn til å kalle henne en anomali, selv om du ikke lærte dette om jentene i oppveksten. Dette er ikke noe vi lærte på skolen eller av våre mødre, dette er noe du burde ha funnet ut på egenhånd når du begynte å interessere deg for det annet kjønn. Det er ikke fremmed for meg og jeg har vokst opp i samme land.

På ingen måte. Som sagt ovenfor er ikke likestillingen ment å være situasjonsbetinget. Kvinner må nå bestemme seg for om de ønsker å vende tilbake til 50-tallets samfunnsorden hvor menn var den førende part i ett og alt, eller om de vil holde fast ved sivilisasjonsfremskrittet som likestillingen og feminismen representerer, nærmere bestemt formal og reell likestilling/likeverdighet i absolutt alle sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. INgen TENKER det. Men det er denne mekanismen som er i arbeid. Kviner LIKER den dominante mannen som kommanderer henne rundt. Dessverre har mange norske menn vokst opp med en alenemor totalt blottet for evnen til å fortelle sønnen sannheten og oppdra han til å bli Mann.

Det er nok mer sannhet i dette enn mange liker å tenke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier at jeg ikke ønsker "likestilling" i soverommet. Trond-Viggo, Kvinnegruppen Ottar, feminister, Likestillingsombudet og alle de sosialistiske partiene, AP inkludert, må gjerne få lov til å slåss for kvinners rettigheter, likelønn, kvoteringer - med mer.

Da kaster du på båten all den kamp kvinnefrigjørere har arbeidet for i presvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så synes jeg likestilling er et vanskelig spørsmål, fordi jeg mener at en kvinne skal ha samme rettigheter som en mann, og omvent. Then again, jeg er i mot at alle mennesker skal behandles likt på alt. Skillet burde ikke gå mellom kvinner/menn, men individ for individ. Likestillingen er ment for å gjevne ting ut, men selv hvis samfunnet stiller menn og kvinner helt likt med sine lover og regler, og oppdragelse, kultur og hva som er aksepterte holdninger blir innlært, er det forskjeller. En persons ønsker og behov burde dekkes, selv om han eller hun kanskje ikke føyer seg inn under normalen, og likestilling (begge veier) er med på øke mulighetene for det.

Fra naturens side, så er menn og kvinner annerledes. En mann (med unntak) er sterkere fysisk enn en kvinne, men det er bare en av de mest synlige forskjellene. Det er ikke tilfeldig at menn har, i svært mange kulturer i forskjellige steder i verden, hatt den rollen han har hatt. Jeg tror veldig mange jenter har et behov for å bli tatt vare på, og det har nok mange menn også, men på en litt annen måte.

Det har faktisk vært oppe som tema blandt meg og mine venninner flere ganger før. Ikke akkurat politisk korrekt å si at man gjerne vil ha en mann som bærer kofferten din og har et ønske om å "ta seg av sin kvinne," men veldig mange har det sånn. Det er ikke svakhet, og hvorfor i all verden skulle det ha noe som helst med mangel på respekt å gjøre? Jeg tror dette ønsket ofte blir brakt med til soverommet også, og da mener jeg ikke at kvinnen vil bli behandlet dårlig!

Og før noen sier at man kan ikke få i både pose og sekk; menn har også behov for å bli tatt vare på, men ofte på en annen måte. Og ja, alt dette er generalisering på det groveste, og selvfølgelig er det massevis av unntak, men det virker som en stor gruppe menn OG kvinner ikke alltid klarer å følge likestillingen når det gjelder følelsemessige behov.

Beklager at jeg første avsporingen videre, men klarte ikke å dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg likestilling er et vanskelig spørsmål, fordi jeg mener at en kvinne skal ha samme rettigheter som en mann, og omvent.

Fra naturens side, så er menn og kvinner annerledes. En mann (med unntak) er sterkere fysisk enn en kvinne, men det er bare en av de mest synlige forskjellene. Det er ikke tilfeldig at menn har, i svært mange kulturer i forskjellige steder i verden, hatt den rollen han har hatt. Jeg tror veldig mange jenter har et behov for å bli tatt vare på, og det har nok mange menn også, men på en litt annen måte.

Ikke akkurat politisk korrekt å si at man gjerne vil ha en mann som bærer kofferten din og har et ønske om å "ta seg av sin kvinne," men veldig mange har det sånn. Det er ikke svakhet, og hvorfor i all verden skulle det ha noe som helst med mangel på respekt å gjøre? Jeg tror dette ønsket ofte blir brakt med til soverommet også, og da mener jeg ikke at kvinnen vil bli behandlet dårlig!

Kvinner er like sterke fysiske som menn og dagens kvinner er såpass sterke at de ikke behøver en mann til å bære kofferten sin! Det er å undergrave likestillingen så langt som den har kommet!! Å vise seg som en svak kvinne er å ødelegge for alle de sterke kvinner som sitter i lederposisjoner som går foran med et realt eksempel på dagens kvinnfolk!

Ottar hara mye bra for seg...om dere leser nøye på sidene: http://www.kvinnegruppa-ottar.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for argumentets skyld: hva er egentlig attraktivt for skandinaviske jenter ved menn fra kulturer hvor hore/madonna-tankegangen er utbredt? Dvs. hva er egentlig så tiltrekkende ved menn som åpenbart behandler jentene som horer, bruker dem og kanskje fornedrer dem? Hva foregår oppe i hodene på slike jenter?

Så lenge gutta ser bra ut og er hyggelige er de bra nok til å havne i senga eller på stranda med norske jenter. Norske jenter bruker gutter for sex på samme måte som guttene bruker jentene. Det er ikke sånn at jentene blir naivt stupforelska og drømmer om bryllup med tyrkeren/grekeren de har sex med på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg spør om er hvorfor mange er villere og villigere med gutter i Syden. At guttene i Nord-Europa skulle være vanskeligere å få til sengs har jeg liten tro på, men det er mulig en del jenter synes det er stas at de lokale sydenguttene er mer pågående, at de ikke tar nei for et nei men virkelig henger på slep hvor man står og går. Det som er tema for tråden er likevel: Hvorfor velger jenter å ligge med gutter som har et ganske så nedlatende syn på jenter som er lette å få til sengs?

Nå har jeg ikke konkludert med at det bare finnes ett motiv for alle norske jenter som har sex i Syden, jeg har påpekt at det hele maker sense dersom de er masochistiske og har en glede av å pule menn som har mindre respekt for dem. Det har det da også vært innlegg i tråden som har bekreftet. Så har jeg påpekt at det nok også for mange bare kan dreie seg om naivitet og manglende forståelse for forskjellene mellom Nord- og Sør-Europa. Og i tillegg holder jeg, som man ser i pollen, muligheten åpen for at det for manges del bare er at de ikke bryr seg om hvordan sydenguttene ser på dem. At jentene rett og slett er vant til å kunne få i pose og sekk og ikke tenker over at de premierer menn fra de minst likestilte kulturer ved å være like villig til å pule dem selv om man vet hva slags syn de har på kvinner.

Slik dette fungerer, både i forholdet mellom Nord- og Sør-Europa og kanskje i enda sterkere grad i forholdet mellom innvandrere og etnisk norske, er det faktisk ingen som kommer bedre ut av det enn guttene fra de mest mannsjåvinistiske kulturene. Det er de som er vinnerne og skummer fløten av Nord-Europas kvinnefrigjøring. I gamle dager, da det ikke hadde vært noen kvinnefrigjøring eller seksuell revolusjon noe sted, måtte guttene stort sett nøye seg med prostituerte. I vår tid får disse guttene derimot tilgang på villige jenter som i mange tilfeller til og med forteller dem at de er å foretrekke fordi de er mer "menn".

Så lenge disse guttene bare får fordeler, både får ha sine egne jenter i fred, og samtidig får full tilgang til andres, ville det jo være ufattelig dumt av dem å gå med på å gi sine egne kvinner noen som helst antydning til økt frihet. De "får ut steamen" og kan boltre seg fritt med frigjorte skandinaviske kvinner, og beholder samtidig grepet om sine egne. De får med andre ord det beste fra begge verdener. Man lever fett som gratispasasjerer på Nord-Europas kvinnefrigjøring, og i stedet for å oppleve sine fordommer som et hinder er de snarere en fordel i kampen for å nedlegge nordiske jenter. For guttene får noe fremmed ved seg som de nordiske jentene finner tiltalende.

Hva sier det om norske menn, at de ikke klarer å ta bedrevare på kvinnene sine? De utenlanske menna klarer å ta vare på sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge gutta ser bra ut og er hyggelige er de bra nok til å havne i senga eller på stranda med norske jenter. Norske jenter bruker gutter for sex på samme måte som guttene bruker jentene. Det er ikke sånn at jentene blir naivt stupforelska og drømmer om bryllup med tyrkeren/grekeren de har sex med på ferie.

Nah, hovedspørsmålet var jo om hvorfor jentene har villere sex med tyrkere enn med oss. Hvis det stemmer så kan det jo være fordi de synes det er opphissende å bli fornedret. Tror ikke på det andre aspektet ved masochismen som skulle være i spill her da, dvs. at norske kvinner vil straffe oss for å være for passivisert av likestillingen, for tafatte og kameratslige da. Men jeg tror avgjort at de tenner på å bli satt på plass, dominert, brukt etc. og tyrkerne har vel lettere for denslags enn oss, siden det er mindre akseptert her. De er gale i hodene sine, de kvinnene de gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for argumentets skyld: hva er egentlig attraktivt for skandinaviske jenter ved menn fra kulturer hvor hore/madonna-tankegangen er utbredt? Dvs. hva er egentlig så tiltrekkende ved menn som åpenbart behandler jentene som horer, bruker dem og kanskje fornedrer dem? Hva foregår oppe i hodene på slike jenter?

Så lenge gutta ser bra ut og er hyggelige er de bra nok til å havne i senga eller på stranda med norske jenter. Norske jenter bruker gutter for sex på samme måte som guttene bruker jentene. Det er ikke sånn at jentene blir naivt stupforelska og drømmer om bryllup med tyrkeren/grekeren de har sex med på ferie.

Her tror jeg du har gått glipp av poenget. Hvis det var noen her som mente at skandinaviske jenter er for frigjorte hadde debatten selvsagt handlet om det, ikke om sydensex. Skandinaviske jenter har jo tilfeldig sex her hjemme også, og det er det ingen som har sett noe problem med. For her "bruker" man hverandre gjensidig. Det som er spesielt med jentenes sydeneskapader er at de lokale sjarmørene lever i en kultur der man ser ned på jenter som har tilfeldig sex, og guttene ville gått fra konseptene om deres egne søstre hadde pult rundt på skandinaviske gutter på samme måte. Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier det om norske menn, at de ikke klarer å ta bedrevare på kvinnene sine? De utenlanske menna klarer å ta vare på sine?

Nei, det sier noe om at de kvinnene det gjelder mangler selv-respekt og har mentale issues. Nå snakker jeg om de tilfellene hvor norske kvinner tenner på å bli behandlet respektløst. Jeg snakker altså ikke om de tilfellene hvor de rett og slett synes tyrkeren er pen, sjarmerende etc. og hvor anledningen byr seg. Dette er da helt legio, det første er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt mulig denne tråden blir delt, dersom den skal handle om dette.

Jeg snakker kun for meg selv, når jeg sier at jeg ikke ønsker "likestilling" i soverommet. Trond-Viggo, Kvinnegruppen Ottar, feminister, Likestillingsombudet og alle de sosialistiske partiene, AP inkludert, må gjerne få lov til å slåss for kvinners rettigheter, likelønn, kvoteringer - med mer.

Jeg føler ikke at jeg ber menn slakke for respekten. Jeg synes bare det ikke passer seg å politisere eller lovfeste orgasmer og sex.

Men dette er en sjelden erkjennelse en får fra kvinner. Det er for risikabelt holdt opp mot det store likestilling-kvinnekrav-feminisme-respekt-prosjektet.

Da kan det være deilig å iallefall få seg et lite friminutt i form av en sydentur hvor hun kan la småsleske machotyrkere helt uten likestillingideer få beise på. Og det forundrer ikke om hun sender noen skadefro tanker til de norske likestillingsgutta mens hun lar tyrkerne grise litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting som avgjort irriterer meg ved denne problemstillingen er hvilken kontroll og kustus menn fra andre etnisiteter eller kulturkretser synes å ha over kvinnene "sine". Det er mye bra som kan bli sagt om kulturer fra Midtøsten-området, men kvinnesynet deres er fullstendig tilbakestående. Jeg vil si på steinaldernivå. Dette sier jeg ikke fordi jeg ønsker meg tilgang på kvinnene derfra som jeg nå ikke har, men fordi dette ene aspektet ved kulturen deres er bakstreversk og direkte primitivt. Tilsvarende fatter jeg bare ikke hvordan norske kvinner kan tenne på den macho-kulturen som er forbundet med slik åndssvak eiertrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte. Som sagt ovenfor er ikke likestillingen ment å være situasjonsbetinget. Kvinner må nå bestemme seg for om de ønsker å vende tilbake til 50-tallets samfunnsorden hvor menn var den førende part i ett og alt, eller om de vil holde fast ved sivilisasjonsfremskrittet som likestillingen og feminismen representerer, nærmere bestemt formal og reell likestilling/likeverdighet i absolutt alle sammenhenger.

Da har jeg virkelig misforstått hele konseptet! Trodde ikke likestilling skulle tvinge folk inn i de samme rollene, bare åpne opp for at alle skal ha samme muligheten. Foretrekker ordet likeverd fremfor likestilling. Den dagen menneskene er 100% like, har samme evner og behov, ja da kan vi snakke om at alt skal være likt for alle. Frem til da mener jeg at man som oppegående mennesker kan klare å finne ut hva som passer best for oss som par, og oss som individer.

Jeg skjønner hva guestdeluxe mente, selv om det er vanskelig å ordlegge seg på en måte som ikke blir revet i filler på et forum. Tror de fleste andre klarer å forstå det også hvis de tenker seg om i stedet for å være vrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva sier det om norske menn, at de ikke klarer å ta bedrevare på kvinnene sine? De utenlanske menna klarer å ta vare på sine?

"Å ta vare på" kan i denne sammenheng oversettes med å kontrollere og undertrykke. I Nord-Europa har vi forsøkt å ta et oppgjør med den gamle hore/madonna-tankegangen, og vi er derfor ikke like "flinke" til å kontrollere og passe på våre døtre, søstre og andre kvinnelige slektninger og kjente. Her må vi nok se oss slått av søreuropeerne, og enda "dyktigere" er selvsagt kulturer fra Midt-Østen og andre deler av den islamdominerte verden.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er like sterke fysiske som menn og dagens kvinner er såpass sterke at de ikke behøver en mann til å bære kofferten sin! Det er å undergrave likestillingen så langt som den har kommet!! Å vise seg som en svak kvinne er å ødelegge for alle de sterke kvinner som sitter i lederposisjoner som går foran med et realt eksempel på dagens kvinnfolk!

Kan ikke å huske å ha vunnet en eneste håndbak kamp mot en mann eller gutt i lik alder, selv fra bardommen, men det kan jo strengt tatt være at jeg er eksepsjonellt svak fysisk sett, så det skal jeg ikke krangle på. Når det gjelder det med kofferten så var det vel ikke egentlig ment som en "oh noes, jeg er så svak at jeg ikke klarer å bære tingene mine" kommentar, heller en litt tåpen "sette kjønnsrollene på spissen" ting.

Hvis likestillingen kan bli så lett undergravd, og er så avhengig at kvinner aldri kan vise noen form for svakhet, så har vi gjort noe feil. En kvinne må være sterk nok til å kunne være svak i noen tilfeller, for det er vi alle (mennesker generelt, både menn og kvinner, unge og gamle). Men siden koffert-eksemplet mitt ble nevnt; jeg skammet meg faktisk en gang jeg reiste sammen med noen venninner og en gammel mann tilba seg å hjelpe venninna mi med overfylt koffert inn på toget, og hun ga han en skarpt blikk og sa litt surt at "nei, det klarer jeg selv." Er man så redd for å vise svakhet at man ikke engang kan ta i mot en vennlig hjelpende hånd, om så bare for å være høflig, da har kvinnenes kampsak bommet litt, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er like sterke fysiske som menn og dagens kvinner er såpass sterke at de ikke behøver en mann til å bære kofferten sin! Det er å undergrave likestillingen så langt som den har kommet!! Å vise seg som en svak kvinne er å ødelegge for alle de sterke kvinner som sitter i lederposisjoner som går foran med et realt eksempel på dagens kvinnfolk!

Ottar hara mye bra for seg...om dere leser nøye på sidene: http://www.kvinnegruppa-ottar.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2

:skratte: Fortsett å drømme du. Like sterke fysiske som menn? Nå er jo menn beviselig generelt sett sterkere enn kvinner generelt. Nå betyr ikke det at det ikke finnes fysisk sterke kvinner, men muskelmassen hos de fleste menn er høyere enn hos de fleste kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handsome fella

Til alle gutter som har lyst å få seg et ligg i utlandet.

Reis til Miami, der er det masse digge damer som ikke så sjenerte som norske jenter typisk er. I 2009 var jeg i miami i 2 mnd, og da pulte jeg flere damer der enn jeg har gjort tilsammen i Norge hvor jeg har bodd hele mitt liv. Jeg er 24 år gammel.

Pulte 11 damer totalt + -, I norge har jeg bare pult 5 -6 jenter.

Viktig poeng å nevne, alle jentene i Miami var mye diggere enn de jeg hadde i Norge unntatt 2 stk fra Norge som er helt sinnsyk deilig. Tine & Pia :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...