Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Hehe, man vet at man har pirket borti et tema jenter ikke liker når man utsettes for slike drittpakker. :gjeiper: Det er heller ikke den første i denne tråden. Som jeg skrev sist: Det går fint an å se denne skjevheten og undre seg over den uten at man selv er en håpløs nerd som sitter frustrert på gutterommet og runker. Ja, det er faktisk helt naturlig at menn med selvrespekten i behold legger merke til dette, jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner. Det virker som du ønsker at norske menn skal være så til de grader indoktrinert, føyelige og tilpasset norske kvinners behov at de ikke engang legger merke til denne skjevheten. :gjeiper:

Det er like mye drittprat at enkelte menn på dette forumet forteller/viser hvor sabla opptatt de av norske jenters seksualitet og sin egen mangel på en, at de helt ærlig lurer på om norske kvinner bevisst eller ubevisst går inn for å ydmyke "sine" norske menn.

Jeg fortalte min samboer om denne tråden, og han vet jeg at har selvrespekten sin i behold. Han synes ikke det er overraskende at slike bitre og sutrete menn som setter seg slik i offerrollen, sliter med å få seg ei dame. Eller et ligg, som tydeligvis er alt her i verden. Den store gleden for disse selvmedlidne guttene er å ligge rundt med alt som beveger seg, eller? Og når det viser seg å funke dårlig, så begynner man å sutre?

Menn med selvrespekten i behold ville drite en lang marsj i denne såkalte "skjevheten" og bare finne seg ei fin norsk jente å ha det fint med. Ikke sutre som en stukken gris om hvor fælt det er at enkelte norske jenter "tar for seg" når de er i eksotiske land og har litt ekstra innabords. (Rart... Jeg trodde det var dette norske jenter og gutter gjorde hver helg på byen her hjemme også jeg? )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er like sterke fysiske som menn og dagens kvinner er såpass sterke at de ikke behøver en mann til å bære kofferten sin! Det er å undergrave likestillingen så langt som den har kommet!! Å vise seg som en svak kvinne er å ødelegge for alle de sterke kvinner som sitter i lederposisjoner som går foran med et realt eksempel på dagens kvinnfolk!

Ottar hara mye bra for seg...om dere leser nøye på sidene: http://www.kvinnegruppa-ottar.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2

Og for enkelhetsskyld... Det må da gå an å ha lik lønn for likt arbeid og mulighet til å dele fødselspermisjon etc, etc., selv om vi godtar at menn og kvinner er forskjellige og at noen av oss kvinner faktisk setter pris på en gentlemann og en dominant mann på soverommet, uten at hele kvinnekampen kastes på havet?? Jeg ser virkelig ikke noen motsetning i dette.

Vi er forskjellige både fysisk og biologisk, men samfunnet bør ikke behandle oss forskjellig når det kommer til lønn og andre samfunnsgoder, likevel.

Endret av *Numi*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man vet at man har pirket borti et tema jenter ikke liker når man utsettes for slike drittpakker. :gjeiper: Det er heller ikke den første i denne tråden. Som jeg skrev sist: Det går fint an å se denne skjevheten og undre seg over den uten at man selv er en håpløs nerd som sitter frustrert på gutterommet og runker. Ja, det er faktisk helt naturlig at menn med selvrespekten i behold legger merke til dette, jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner. Det virker som du ønsker at norske menn skal være så til de grader indoktrinert, føyelige og tilpasset norske kvinners behov at de ikke engang legger merke til denne skjevheten. :gjeiper:

Det er like mye drittprat at enkelte menn på dette forumet forteller/viser hvor sabla opptatt de av norske jenters seksualitet og sin egen mangel på en, at de helt ærlig lurer på om norske kvinner bevisst eller ubevisst går inn for å ydmyke "sine" norske menn.

Jeg fortalte min samboer om denne tråden, og han vet jeg at har selvrespekten sin i behold. Han synes ikke det er overraskende at slike bitre og sutrete menn som setter seg slik i offerrollen, sliter med å få seg ei dame. Eller et ligg, som tydeligvis er alt her i verden. Den store gleden for disse selvmedlidne guttene er å ligge rundt med alt som beveger seg, eller? Og når det viser seg å funke dårlig, så begynner man å sutre?

Menn med selvrespekten i behold ville drite en lang marsj i denne såkalte "skjevheten" og bare finne seg ei fin norsk jente å ha det fint med. Ikke sutre som en stukken gris om hvor fælt det er at enkelte norske jenter "tar for seg" når de er i eksotiske land og har litt ekstra innabords. (Rart... Jeg trodde det var dette norske jenter og gutter gjorde hver helg på byen her hjemme også jeg? )

Hehe, så det hjelper ikke å påpeke hvor ynkelig det er når jenter tyr til slike desperate skittpakker og nedrakking, du fortsetter i samme stilen. Uten argumenter, som om du skulle vite noe som helst om mitt seksualliv. Ta deg i det minste bryet med å lese tråden gjennom, hadde du gjort det ville du sett at jeg ikke noe sted har påstått at jeg eller andre norske menn ikke får sex. Det er det ingen som har klaget på. Og selv om kjærestepusen din er helt enig med deg og synes det er helt greit og naturlig at norske jenter lar seg nedlegge i stor stil av sydengutter som ser på dem som horer, er det jo ikke sikkert at jeg ser opp til ham og synes at dette er noe argument for å endre mening. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så det hjelper ikke å påpeke hvor ynkelig det er når jenter tyr til slike desperate skittpakker og nedrakking, du fortsetter i samme stilen. Uten argumenter, som om du skulle vite noe som helst om mitt seksualliv. Ta deg i det minste bryet med å lese tråden gjennom, hadde du gjort det ville du sett at jeg ikke noe sted har påstått at jeg eller andre norske menn ikke får sex. Det er det ingen som har klaget på. Og selv om kjærestepusen din er helt enig med deg og synes det er helt greit og naturlig at norske jenter lar seg nedlegge i stor stil av sydengutter som ser på dem som horer, er det jo ikke sikkert at jeg ser opp til ham og synes at dette er noe argument for å endre mening. ;)

Ti sider med pisspreik er ikke noe som faller inn under "interessant lesestoff" for min del. ;) Ikke sa jeg "Cuckolds sexliv" og ikke sa jeg "kjæresten min, som alle menn ser opp til" heller. Så det er flere som bør lese noe før det svares, skjønner jeg.

"Norske jenter" som du kaller det (og drar alle over én kam), lar seg "nedlegge" av norske gutter hver helg i norske byer også, så jeg (og sikkert mange menn) ser virkelig ikke at "nedlegging av norske kvinner" i syden faktisk er et problem, ei heller en realitet i så stor stil som du og Ove påstår.

Å si at jenter som har sex "lar seg nedlegge" er også en ganske nedverdigende omtaleform. Men dere prøver kanskje i god ånd å fortsette denne nedverdige oppførselen dere tillegger de sydlandske mennene? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti sider med pisspreik er ikke noe som faller inn under "interessant lesestoff" for min del. ;) Ikke sa jeg "Cuckolds sexliv" og ikke sa jeg "kjæresten min, som alle menn ser opp til" heller. Så det er flere som bør lese noe før det svares, skjønner jeg.

Det er jo jeg om startet tråden og jeg har vært blant de mest aktive her, så det er nærliggende å tolke drittpakken din som adressert til de menn som har dristet seg til å delta i tråden, inkludert undertegnede:

Det er like mye drittprat at enkelte menn på dette forumet forteller/viser hvor sabla opptatt de av norske jenters seksualitet og sin egen mangel på en, at de helt ærlig lurer på om norske kvinner bevisst eller ubevisst går inn for å ydmyke "sine" norske menn.

Jeg fortalte min samboer om denne tråden, og han vet jeg at har selvrespekten sin i behold. Han synes ikke det er overraskende at slike bitre og sutrete menn som setter seg slik i offerrollen, sliter med å få seg ei dame. Eller et ligg, som tydeligvis er alt her i verden. Den store gleden for disse selvmedlidne guttene er å ligge rundt med alt som beveger seg, eller? Og når det viser seg å funke dårlig, så begynner man å sutre?

Menn med selvrespekten i behold ville drite en lang marsj i denne såkalte "skjevheten" og bare finne seg ei fin norsk jente å ha det fint med. Ikke sutre som en stukken gris om hvor fælt det er at enkelte norske jenter "tar for seg" når de er i eksotiske land og har litt ekstra innabords. (Rart... Jeg trodde det var dette norske jenter og gutter gjorde hver helg på byen her hjemme også jeg? )

Forsøk nå i det minste å ha ryggrad til å stå for det du skrev for en time siden. :gjeiper:

"Norske jenter" som du kaller det (og drar alle over én kam), lar seg "nedlegge" av norske gutter hver helg i norske byer også, så jeg (og sikkert mange menn) ser virkelig ikke at "nedlegging av norske kvinner" i syden faktisk er et problem, ei heller en realitet i så stor stil som du og Ove påstår.

Å si at jenter som har sex "lar seg nedlegge" er også en ganske nedverdigende omtaleform. Men dere prøver kanskje i god ånd å fortsette denne nedverdige oppførselen dere tillegger de sydlandske mennene? ;)

Problemet når du kaster deg inn i debatten, men nekter å lese motpartens innlegg, er at du går glipp av hva vi debatterer. Det blir slitsomt å gjenta så jeg kan egentlig bare svare ved å lime inn et av mine siste innlegg:

Her tror jeg du har gått glipp av poenget. Hvis det var noen her som mente at skandinaviske jenter er for frigjorte hadde debatten selvsagt handlet om det, ikke om sydensex. Skandinaviske jenter har jo tilfeldig sex her hjemme også, og det er det ingen som har sett noe problem med. For her "bruker" man hverandre gjensidig. Det som er spesielt med jentenes sydeneskapader er at de lokale sjarmørene lever i en kultur der man ser ned på jenter som har tilfeldig sex, og guttene ville gått fra konseptene om deres egne søstre hadde pult rundt på skandinaviske gutter på samme måte. Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg tror det er å tolke alt for mye inn i saken, å begynne å dra inn teorier om masochisme. Det er heller ikke sånn at jentene "lar seg nedlegge" eller "gir sex" til utenlandske menn. Det er nok så enkelt at dette er jenter med høy sexapetitt og/eller behov for å føle seg attraktiv. Når de har gått lei av ONS hjemme eller begynner å bli redd for horestemplet, reiser de til syden for å kose seg i varmt klima der drinkene er billige og sterke, og de kan herje rundt uten at noen hjemme i Norge vet om det. De tar for seg av den høye partyfaktoren og sydensexen fordi de liker det og har lyst, ikke fordi de vil straffe norske menn eller bli nedverdiget av utenlandske menn.

Men siden jeg er en av dem som aldri har hatt noe behov for å dra på partytur og ligge rundt, savner jeg innlegg fra en av "alle" disse jentene som gjør dette. Tør de ikke stå frem eller er de rett og slett så få at sannsynligheten for at de ramler innom tråden er mikroskopisk liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er å tolke alt for mye inn i saken, å begynne å dra inn teorier om masochisme. Det er heller ikke sånn at jentene "lar seg nedlegge" eller "gir sex" til utenlandske menn. Det er nok så enkelt at dette er jenter med høy sexapetitt og/eller behov for å føle seg attraktiv. Når de har gått lei av ONS hjemme eller begynner å bli redd for horestemplet, reiser de til syden for å kose seg i varmt klima der drinkene er billige og sterke, og de kan herje rundt uten at noen hjemme i Norge vet om det. De tar for seg av den høye partyfaktoren og sydensexen fordi de liker det og har lyst, ikke fordi de vil straffe norske menn eller bli nedverdiget av utenlandske menn.

Men siden jeg er en av dem som aldri har hatt noe behov for å dra på partytur og ligge rundt, savner jeg innlegg fra en av "alle" disse jentene som gjør dette. Tør de ikke stå frem eller er de rett og slett så få at sannsynligheten for at de ramler innom tråden er mikroskopisk liten?

De er her, det er nok bare du som behendig har hoppet over dem når du har lest tråden. Og jeg skal gi deg rett i én ting: De fleste jentene som har deltatt i tråden har vært svært ivrige på å blåse bort og benekte muligheten av at det er en del jenter som tenner på å gi sex til gutter som ser på dem som billige horer:

Er så enig! Norske jenter har sex med tyrkiske gutter - lite du kan gjøre med det, så lær og lev med det.

Vi velger oftest norske kjærster, og de krever vi at vi skal ha et liksetilt forhold til, noe annet blir helt meningsløst og utenkelig. Og norske gutter ligger man på armen til og lar seg stryke forsiktig over ryggen av. Thats true love.

Med feriegutter er det anderledes, da kan man være slutty, la dem få ta deg røft og smacke litt. Men det er bare sånn det er, lær og leve med det, for du kan ikke få gjort noe med det. Vær snill og oppmerksom, så blir det kanskje noe på deg også.

Enig, bare sånn det er med feriegutta, du ser dem ikke igjen!

I Norge ser du de igjen flere ganger og da oppfører du deg finere.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg hører så er det sjelden norske jenter ligger med tyrkiske menn. Det er heller det at de nærmest blir overfalt av tyrkiske menn som blir steinkåte bare de ser en blondine, og skremmer norske jenter med oppførselen sin.

Typisk offertenkning og en avstandtaking fra det faktum at kvinner har seksualdrift som de synes er lettere å få utlevd når man er hjemmefra. På flukt fra moralismen.

Jeg synes for øvrig at problematikken kompliseres unødvendig. Dette er ikke noe særlig annet enn det norske kvinner har kritisert norske menn for å gjøre i syden. Det er bare det at her har man brukt ord som sex- reiser o.s.v.

Man drar til syden for å ha uforpliktende sex, for der kan man gjøre det uten å bli stilt moralsk ansvarlig etterpå. Dette gjelder ikke bare Tyrkia, men også karibien og andre sydlandske strøk. Og mange kvinner betaler for å holde seg med en "houseboy" for å gjøre oppholdet behagelig.

Den eneste forskjellen er at disse aktvivtetene omtales på forskjellig vis her hejmme. Kvinner som har sex i utlandet er uheldige ofre, mens menn som gjør tilsvarende er mannsgriser på sex- reise. Men realiteten er at folk egentlig bare flykter fra en puritansk og fordømmende moralisme her på berget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Menn med selvrespekten i behold ville drite en lang marsj i denne såkalte "skjevheten" og bare finne seg ei fin norsk jente å ha det fint med.

Åja.. Åh... Ja ja.. Ok da. Jeg stikker ut i ti minutt mens jeg finner meg ei slik...

Eller var det slik at ei "fin norsk jente" er en markant mangelvare i dette landet? Jeg undres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Åh... Ja ja.. Ok da. Jeg stikker ut i ti minutt mens jeg finner meg ei slik...

Eller var det slik at ei "fin norsk jente" er en markant mangelvare i dette landet? Jeg undres...

Definer "fin norsk jente" i korte trekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Åh... Ja ja.. Ok da. Jeg stikker ut i ti minutt mens jeg finner meg ei slik...

Eller var det slik at ei "fin norsk jente" er en markant mangelvare i dette landet? Jeg undres...

Jeg kjenner et drøss med "fine norske jenter" jeg, og har flere vennepar der de snille, gode mennene har klart å finne seg flotte, skikkelige jenter.

Det jeg mener er at man må slutte å klage på alle omstendigheter og "jenter som puler rundt, men ikke med meg", og heller ta tak i seg selv å gjøre noe med det, for seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om dette temaet er betent for en del kvinner! Dere blir jo sinte...så det er nok et ømt tema i Likestillings-Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Definer "fin norsk jente" i korte trekk?

Feminin

Intelligent

Empatisk

Naturlig morsinstinkt

Selvstendig

Er et villdyr i senga, uten at det betyr at hun puler en hver mann hun ser.

Rettferdig

Bruker tid på samfunn og familie

Holder seg i form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg kjenner et drøss med "fine norske jenter" jeg, og har flere vennepar der de snille, gode mennene har klart å finne seg flotte, skikkelige jenter.

Det jeg mener er at man må slutte å klage på alle omstendigheter og "jenter som puler rundt, men ikke med meg", og heller ta tak i seg selv å gjøre noe med det, for seg selv.

De må ha andre attributter enn å bare være gode disse mennene. Å være god er langt fra nok, det er ikke en gang særlig viktig. Jeg er overbevist om at om vi går parene i sømmene så vil en se at ting som karriere og evne til å skaffe hus er markant mer viktig enn en grei personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tråd.

Har en "venninne" som driver på sånt, var nylig i Tyrkia, 18 år gammel. Alene!

Skjønner virkelig ikke hva som foregår oppi det hodet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at norske kvinner har seg med utenlandske menn...men hvor har vi dokumentasjon på at de er VILLERE med disse mennene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå, man blir ikke like adferdstyrannisert som hjemme.

Hva legger du i det ordet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at norske kvinner har seg med utenlandske menn...men hvor har vi dokumentasjon på at de er VILLERE med disse mennene?

Nå tar altså ikke denne tråden utgangspunkt i at norske kvinner jevnt over er villere i Syden, men at mange norske jenter er det. Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg: De skandinaviske jentene som slår seg løs i Syden utgjør neppe et flertall av alle skandinaviske kvinner, men de er mange nok til å sette sitt preg på disse typiske feriedestinasjonene. Og at mange av disse jentene oppfører seg annerledes i Syden tror jeg de fleste vil være med på. Det er da heller ikke så mange som har innvendt mot dette i tråden så langt.

Det mange KG-jenter har følt behov for å feie bort eller benekte - ofte ved hjelp av iltre personangrep og beskyldninger om at man må være en bitter frustrert uattraktiv eremitt om man som norsk mann våger å ta i denne problematikken - er spørsmålet om det for endel av jentene kanskje kan være noe fascinerende ved den manglende respekten sydenguttene har for jenter som er lette å få til sengs. Altså at det kan være en form for masochisme som ligger under når det åpenbart ikke ser ut til å legge noen demper på viljen til å spre bena at disse guttene har et kvinnesyn som ikke levner seksuelt aktive single jenter særlig høy status (for å bruke en formildende omskriving).

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar altså ikke denne tråden utgangspunkt i at norske kvinner jevnt over er villere i Syden, men at mange norske jenter er det. Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg: De skandinaviske jentene som slår seg løs i Syden utgjør neppe et flertall av alle skandinaviske kvinner, men de er mange nok til å sette sitt preg på disse typiske feriedestinasjonene. Og at mange av disse jentene oppfører seg annerledes i Syden tror jeg de fleste vil være med på. Det er da heller ikke så mange som har innvendt mot dette i tråden så langt.

Det mange KG-jenter har følt behov for å feie bort eller benekte - ofte ved hjelp av iltre personangrep og beskyldninger om at man må være en bitter frustrert uattraktiv eremitt om man som norsk mann våger å ta i denne problematikken - er spørsmålet om det for endel av jentene kanskje kan være noe fascinerende ved den manglende respekten sydenguttene har for jenter som er lette å få til sengs. Altså at det kan være en form for masochisme som ligger under når det åpenbart ikke ser ut til å legge noen demper på viljen til å spre bena at disse guttene har et kvinnesyn som ikke levner seksuelt aktive single jenter særlig høy status (for å bruke en formildende omskriving).

Hvilken problematikk? Ta deg en pille du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...