Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Hvilken problematikk? Ta deg en pille du!

Vel-vel, bare nok et eksempel på det jeg nettopp nevnte. :gjeiper: Har man ikke argumenter tyr man til hets og nedrakking. Det er tydelig at denne debatten er lite populær hos en del av KG-jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel-vel, bare nok et eksempel på det jeg nettopp nevnte. :gjeiper: Har man ikke argumenter tyr man til hets og nedrakking. Det er tydelig at denne debatten er lite populær hos en del av KG-jentene.

Det er vel grunnlaget for debatten og all sutringa blant "KG-mennene" som er lite populært hos mange av oss KG-jentene. Det er jo litt artig og litt ironisk at en gjeng bitre mannfolk er på en side kalt Kvinneguiden for å sutre om hvor fæle, billige og vriene norske jenter er. ;)

Forøvrig mener jeg hele trådens tema er en ikke-eksisterende problematikk, men som kun er skapt i enkelte menns hode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel grunnlaget for debatten og all sutringa blant "KG-mennene" som er lite populært hos mange av oss KG-jentene. Det er jo litt artig og litt ironisk at en gjeng bitre mannfolk er på en side kalt Kvinneguiden for å sutre om hvor fæle, billige og vriene norske jenter er. ;)

Forøvrig mener jeg hele trådens tema er en ikke-eksisterende problematikk, men som kun er skapt i enkelte menns hode.

Leste du det siste svaret jeg ga deg? Jeg har da ikke klaget over at norske jenter er billige:

Her tror jeg du har gått glipp av poenget. Hvis det var noen her som mente at skandinaviske jenter er for frigjorte hadde debatten selvsagt handlet om det, ikke om sydensex. Skandinaviske jenter har jo tilfeldig sex her hjemme også, og det er det ingen som har sett noe problem med. For her "bruker" man hverandre gjensidig.

og videre:

Det som er spesielt med jentenes sydeneskapader er at de lokale sjarmørene lever i en kultur der man ser ned på jenter som har tilfeldig sex, og guttene ville gått fra konseptene om deres egne søstre hadde pult rundt på skandinaviske gutter på samme måte. Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel-vel, bare nok et eksempel på det jeg nettopp nevnte. :gjeiper: Har man ikke argumenter tyr man til hets og nedrakking. Det er tydelig at denne debatten er lite populær hos en del av KG-jentene.

Temaet ditt interesserer meg like lite som hvorvidt folk spiser knekkebrødene med hullene opp eller ned. Det vil si: Nada!

Du skulle sett deg selv utenfra, du gir inntrykk av å være både bitter, ynkelig og stakkarslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er spesielt med jentenes sydeneskapader er at de lokale sjarmørene lever i en kultur der man ser ned på jenter som har tilfeldig sex, og guttene ville gått fra konseptene om deres egne søstre hadde pult rundt på skandinaviske gutter på samme måte. Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex.

Så det er veldedighet denne tråden handler om altså? Du synes synd på norske jenter som blir utnyttet av utenlandske menn. Hvis du er så samfunnsengasjert så kan du vel heller melde deg inn i røde kors eller en annen humanitær organisasjon, og gjøre noe som virkelig bidrar til å "redde verden"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel-vel, bare nok et eksempel på det jeg nettopp nevnte. :gjeiper: Har man ikke argumenter tyr man til hets og nedrakking. Det er tydelig at denne debatten er lite populær hos en del av KG-jentene.

Temaet ditt interesserer meg like lite som hvorvidt folk spiser knekkebrødene med hullene opp eller ned. Det vil si: Nada!

Du skulle sett deg selv utenfra, du gir inntrykk av å være både bitter, ynkelig og stakkarslig.

Til å være helt uengasjert og upåvirket virker du påfallende desperat etter å rakke ned på folk. ;) Tydelig at dette engasjerer, du mister jo alle hemninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste du det siste svaret jeg ga deg? Jeg har da ikke klaget over at norske jenter er billige:

Her tror jeg du har gått glipp av poenget. Hvis det var noen her som mente at skandinaviske jenter er for frigjorte hadde debatten selvsagt handlet om det, ikke om sydensex. Skandinaviske jenter har jo tilfeldig sex her hjemme også, og det er det ingen som har sett noe problem med. For her "bruker" man hverandre gjensidig.

og videre:

Det som er spesielt med jentenes sydeneskapader er at de lokale sjarmørene lever i en kultur der man ser ned på jenter som har tilfeldig sex, og guttene ville gått fra konseptene om deres egne søstre hadde pult rundt på skandinaviske gutter på samme måte. Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex.

For ørtende gang: Jenter "gir" ikke sex, og lar seg ikke "nedlegge". De fleste har nok (eller tar seg) sex fordi de har lyst, og fordi de føler at en ferieflørt gir lite forpliktelser. Og da driter de nok langt i hvordan sydenguttene oppfatter dem som det ene eller det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være helt uengasjert og upåvirket virker du påfallende desperat etter å rakke ned på folk. ;) Tydelig at dette engasjerer, du mister jo alle hemninger.

Det som engasjerer meg her og gjør meg irritert er at enkelte tror de har rett til å bestemme hvordan andre skal leve livet sitt. Du er i mot syden-sex, så da kan du vel la være å ha det, så kan norske jenter få lov til å ha sex, når, hvor og med hvem de vil. Det har du rett og slett ikke noe med. Jeg rynker på nesen av sånne som deg, men temaet sex interesserer meg svært lite når det gjelder andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er spesielt med jentenes sydeneskapader er at de lokale sjarmørene lever i en kultur der man ser ned på jenter som har tilfeldig sex, og guttene ville gått fra konseptene om deres egne søstre hadde pult rundt på skandinaviske gutter på samme måte. Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex.

Så det er veldedighet denne tråden handler om altså? Du synes synd på norske jenter som blir utnyttet av utenlandske menn. Hvis du er så samfunnsengasjert så kan du vel heller melde deg inn i røde kors eller en annen humanitær organisasjon, og gjøre noe som virkelig bidrar til å "redde verden"?

Jeg benytter et debattforum til å dra igang debatt jeg, mulig du mener et debattforum har en annen hensikt? Det jeg våger meg å pirke borti er dette litt underlige at skandinaviske jenter ser ut til å bruke sin nyvunne frihet til å premiere de mest mannsjåvinistiske gutter fra andre land. Som jeg skrev litt tidligere i tråden:

Nå har jeg ikke konkludert med at det bare finnes ett motiv for alle norske jenter som har sex i Syden, jeg har påpekt at det hele maker sense dersom de er masochistiske og har en glede av å pule menn som har mindre respekt for dem. Det har det da også vært innlegg i tråden som har bekreftet. Så har jeg påpekt at det nok også for mange bare kan dreie seg om naivitet og manglende forståelse for forskjellene mellom Nord- og Sør-Europa. Og i tillegg holder jeg, som man ser i pollen, muligheten åpen for at det for manges del bare er at de ikke bryr seg om hvordan sydenguttene ser på dem. At jentene rett og slett er vant til å kunne få i pose og sekk og ikke tenker over at de premierer menn fra de minst likestilte kulturer ved å være like villig til å pule dem selv om man vet hva slags syn de har på kvinner.

Slik dette fungerer, både i forholdet mellom Nord- og Sør-Europa og kanskje i enda sterkere grad i forholdet mellom innvandrere og etnisk norske, er det faktisk ingen som kommer bedre ut av det enn guttene fra de mest mannsjåvinistiske kulturene. Det er de som er vinnerne og skummer fløten av Nord-Europas kvinnefrigjøring. I gamle dager, da det ikke hadde vært noen kvinnefrigjøring eller seksuell revolusjon noe sted, måtte guttene stort sett nøye seg med prostituerte. I vår tid får disse guttene derimot tilgang på villige jenter som i mange tilfeller til og med forteller dem at de er å foretrekke fordi de er mer "menn".

Så lenge disse guttene bare får fordeler, både får ha sine egne jenter i fred, og samtidig får full tilgang til andres, ville det jo være ufattelig dumt av dem å gå med på å gi sine egne kvinner noen som helst antydning til økt frihet. De "får ut steamen" og kan boltre seg fritt med frigjorte skandinaviske kvinner, og beholder samtidig grepet om sine egne. De får med andre ord det beste fra begge verdener. Man lever fett som gratispasasjerer på Nord-Europas kvinnefrigjøring, og i stedet for å oppleve sine fordommer som et hinder er de snarere en fordel i kampen for å nedlegge nordiske jenter. For guttene får noe fremmed ved seg som de nordiske jentene finner tiltalende.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være helt uengasjert og upåvirket virker du påfallende desperat etter å rakke ned på folk. ;) Tydelig at dette engasjerer, du mister jo alle hemninger.

Det som engasjerer meg her og gjør meg irritert er at enkelte tror de har rett til å bestemme hvordan andre skal leve livet sitt. Du er i mot syden-sex, så da kan du vel la være å ha det, så kan norske jenter få lov til å ha sex, når, hvor og med hvem de vil. Det har du rett og slett ikke noe med. Jeg rynker på nesen av sånne som deg, men temaet sex interesserer meg svært lite når det gjelder andre mennesker.

Da får du nesten lese en gang til, for jeg har veldig klart påpekt at jeg ikke ønsker å bestemme hvordan norske jenter lever sitt liv. Men du har nok misforstått noe vesentlig hvis du tror at frihet er frihet til å handle uten konskevenser. Jeg tror du hisser deg så opp nettopp fordi jeg peker på at skandinaviske jenter har frihet og dermed også mulighet til å ta valg som har negative konsekvenser. Blant annet ved at man premierer menn med negative holdninger til kvinner. Og blir fra seg av raseri om norske menn skulle påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Cuckold, dette er et spennende tema synes jeg.

Håper mange damer vil svare, det kan sikkert hjelpe menn til å forstå kvinner bedre, og det kan ikke være noe skummelt å svare hvis man er anonym?

Så hvorfor har dere villere og mer hemningsløs sex på ferie med tyrkere enn det dere vil ha hjemme?

Ødelegger ryktet hvis dere gjør det hjemme?

Tyrkere er bare bedre flørtere og elskere, ser bedre ut?

Sola som varmer mangler i Norge?

Ekstra kick med å være knulledukke for menn som ser ned på en?

Kicket med å vite at norske menn ydmykes litt, type 'se hva dere kunne fått hvis dere var ekte menn, dette kan dere bare drømme om' og 'tyrkiske menn kan ta vare på damene sine, det kan ikke norske'?

Vanligvis foretrekker jeg en som respekterer meg og behandler meg likestillt, men av og til må det være lov å slippe dyret i seg litt løs?

Norske menn som hele tiden tror de er så perfekte, ved å ydmyke de litt med vill sex med tyrkere så får de noe å jekke seg litt ned med?

Norske menn altfor lite frampå, underdanige og for mye opptatt av hva de tror norske damer vil ha?

Jeg forstår absolutt ikke kvinner, så alle forklaringer vil være opplysende for meg. Og, jeg er er ikke noen kvinnehater som ser etter flere argumenter for forakt, tvert imot, jeg vil bare forstå for å kunne ha en 'riktigere' tilnærming til dem.

Kom igjen og svar, damer!

Først og fremst må jeg understreke at jeg ikke kun snakker om hva som skjer i Tyrkia,men generelt i Syden.

Så, for å svare på spørsmålet ditt :

Man er på FERIE.

Det er VARMT.

Man SLIPPER SEG LØS, siden man ikke er hjemme.

Man GIR FAEN i et eventuelt rykte,siden man snart skal reise hjem igjen.

Man vil også PRØVE NOE NYTT (=utenlandske menn),forandring fryder jo som sagt.

Hilsen, ei dame som slipper seg løs like mye i Norge som i Syden .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du nesten lese en gang til, for jeg har veldig klart påpekt at jeg ikke ønsker å bestemme hvordan norske jenter lever sitt liv. Men du har nok misforstått noe vesentlig hvis du tror at frihet er frihet til å handle uten konskevenser. Jeg tror du hisser deg så opp nettopp fordi jeg peker på at skandinaviske jenter har frihet og dermed også mulighet til å ta valg som har negative konsekvenser. Blant annet ved at man premierer menn med negative holdninger til kvinner. Og blir fra seg av raseri om norske menn skulle påpeke det.

Du cuckold.. du cuckold, en god latter det gir du meg i alle fall :skratte:

Ta den en runk du, det er sunt for både hjerte og sjel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du nesten lese en gang til, for jeg har veldig klart påpekt at jeg ikke ønsker å bestemme hvordan norske jenter lever sitt liv. Men du har nok misforstått noe vesentlig hvis du tror at frihet er frihet til å handle uten konskevenser. Jeg tror du hisser deg så opp nettopp fordi jeg peker på at skandinaviske jenter har frihet og dermed også mulighet til å ta valg som har negative konsekvenser. Blant annet ved at man premierer menn med negative holdninger til kvinner. Og blir fra seg av raseri om norske menn skulle påpeke det.

Du cuckold.. du cuckold, en god latter det gir du meg i alle fall :skratte:

Ta den en runk du, det er sunt for både hjerte og sjel!

Var det noe innhold her også? Utover et nokså ubehjelpelig forsøk på usakelig hets? ;) Du kommer ingen vei med dette, jeg lar meg ikke sette ut av så enkle knep skjønner du. Prøv heller å benytte deg av redelige metoder, argumenter som går på sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noe innhold her også? Utover et nokså ubehjelpelig forsøk på usakelig hets? ;) Du kommer ingen vei med dette, jeg lar meg ikke sette ut av så enkle knep skjønner du. Prøv heller å benytte deg av redelige metoder, argumenter som går på sak.

Jeg har allerede sagt det jeg har å si. Hvis du har så utrolig mye i mot at enkelte spiser knekkebrødene med hullet ned, så se en annen vei da vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tydeligvis ikke mye om statistikk og markedsundersøkelser, for makan til ledene spørsmål og svar skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe innhold her også? Utover et nokså ubehjelpelig forsøk på usakelig hets? ;) Du kommer ingen vei med dette, jeg lar meg ikke sette ut av så enkle knep skjønner du. Prøv heller å benytte deg av redelige metoder, argumenter som går på sak.

Jeg har allerede sagt det jeg har å si. Hvis du har så utrolig mye i mot at enkelte spiser knekkebrødene med hullet ned, så se en annen vei da vel ;)

Hehe, nei, jeg kommer nok ikke til å tie still selv om du gjerne vil legge denne debatten død. For som jeg skrev har skandinaviske jenter i dag en helt annen frihet enn jenter som lever i samfunn der kvinnen må passe bedre på sitt rykte, og er man fri kan man gjøre ting som har langt større konsekvenser enn å spise knekkebrød med hullene ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

For ørtende gang: Jenter "gir" ikke sex, og lar seg ikke "nedlegge". De fleste har nok (eller tar seg) sex fordi de har lyst, og fordi de føler at en ferieflørt gir lite forpliktelser. Og da driter de nok langt i hvordan sydenguttene oppfatter dem som det ene eller det andre.

Tja... Det finnes drøssevis med tråder her på KG der jenter snakker om at de ikke vil gi en mann sex før han har gjort ditt og datt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

De er her, det er nok bare du som behendig har hoppet over dem når du har lest tråden. Og jeg skal gi deg rett i én ting: De fleste jentene som har deltatt i tråden har vært svært ivrige på å blåse bort og benekte muligheten av at det er en del jenter som tenner på å gi sex til gutter som ser på dem som billige horer:

Du skal "gi meg rett i én ting"? Til og med noe jeg ikke har sagt? Og i tillegg overså du resten av innlegget...

For å si det enkelt: noen damer er mer utagerende seksuelt enn resten av den kvinnelige befolkning. Noen av disse igjen utagerer spesielt mye i syden. Fordi de har lyst på uforpliktende sex i varme, festfylte omgivelser, med menn de ikke trenger å treffe flere ganger (og derfor driter de en lang kabel i hvorvidt de blir respektert av fyren eller ikke). De "får" ikke sex og de blir ikke "nedlagt" (med mindre de har fått noe ekstra i drinken og er tilnærmet i koma), men de har sex med nærmeste og mest tilgjengelige fyren. Denne fyren kan være en innfødt mannssjåvinist, en feriekåt skandinav eller hvem som helst ellers. Er han i nærheten og klar for en heftig runde, er han god nok til sex uansett kvinnesyn. Kvinnesyn er en verdi man vurderer når man skal inn i et forhold, men som er revnende likegyldig når man er feriekåt og vil ha sex. Feriesex er ikke rosenrød romanse og hjertesukk, men rå, hemningsløs sex.

Så nei, jeg er ikke enig i at disse sydentøsene verken er masochistiske eller har et eller annet indre ønske om å straffe norske menn som en kollektiv gruppe. De er bare kåte og tar for seg av de lett tilgjengelige godteriene. En del synes nok også at godteriene i syden er mer spennende enn de norske, og velger å fråtse på ferieturene sine. Jenter misbruker ikke sin frihet til å "bli nedlagt av mannssjåvinistiske sydenmenn", de bruker friheten sin til å selv velge hvor og med hvem de skal ha sex. Ganske enkelt og greit egentlig, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å koke i sammen intrikate teorier om masochisme, hore/madonna-dikotomien og ubevisste tvangstanker om kollektiv avstraffelse av norske menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er her, det er nok bare du som behendig har hoppet over dem når du har lest tråden. Og jeg skal gi deg rett i én ting: De fleste jentene som har deltatt i tråden har vært svært ivrige på å blåse bort og benekte muligheten av at det er en del jenter som tenner på å gi sex til gutter som ser på dem som billige horer:

Du skal "gi meg rett i én ting"? Til og med noe jeg ikke har sagt? Og i tillegg overså du resten av innlegget...

For å si det enkelt: noen damer er mer utagerende seksuelt enn resten av den kvinnelige befolkning. Noen av disse igjen utagerer spesielt mye i syden. Fordi de har lyst på uforpliktende sex i varme, festfylte omgivelser, med menn de ikke trenger å treffe flere ganger (og derfor driter de en lang kabel i hvorvidt de blir respektert av fyren eller ikke). De "får" ikke sex og de blir ikke "nedlagt" (med mindre de har fått noe ekstra i drinken og er tilnærmet i koma), men de har sex med nærmeste og mest tilgjengelige fyren. Denne fyren kan være en innfødt mannssjåvinist, en feriekåt skandinav eller hvem som helst ellers. Er han i nærheten og klar for en heftig runde, er han god nok til sex uansett kvinnesyn. Kvinnesyn er en verdi man vurderer når man skal inn i et forhold, men som er revnende likegyldig når man er feriekåt og vil ha sex. Feriesex er ikke rosenrød romanse og hjertesukk, men rå, hemningsløs sex.

Så nei, jeg er ikke enig i at disse sydentøsene verken er masochistiske eller har et eller annet indre ønske om å straffe norske menn som en kollektiv gruppe. De er bare kåte og tar for seg av de lett tilgjengelige godteriene. En del synes nok også at godteriene i syden er mer spennende enn de norske, og velger å fråtse på ferieturene sine. Jenter misbruker ikke sin frihet til å "bli nedlagt av mannssjåvinistiske sydenmenn", de bruker friheten sin til å selv velge hvor og med hvem de skal ha sex. Ganske enkelt og greit egentlig, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å koke i sammen intrikate teorier om masochisme, hore/madonna-dikotomien og ubevisste tvangstanker om kollektiv avstraffelse av norske menn...

Det morsomme er at den teorien du forsøker å selge meg er nøyaktig den samme som jeg skisserte som et av alternativene allerede i startinnlegget. Så forskjellen på deg og meg er ikke at jeg tror på masochisme mens du tror på at jenter synes det er like greit å pule menn som ser på dem som horer; forskjellen er at du mener at du har fasiten for alle, at det bare er ett av alternativene mine som er gyldig for alle skandinaviske jenter i Syden.

Mens jeg tror det er 1) en del jenter som er naive og uvitende om hvor mye sterkere hore/madonna-tankegangen står i Sør-Europa, 2) en del som bare gir blanke i hva guttene de gir sex mener om dem og kanskje også 3) en del som faktisk tenner på at de blir sett på som billige og ikke behandlet med så altfor mye respekt. For deg er det så vidt jeg skjønner bare det midterste alternativet som skal gjelde, og det skal gjelde for alle. Og dette virker det som du mener du vet. Noe som vidner om at du allerede må ha fortrengt de to innleggene jeg tok meg bryet med å sitere (i tillegg til at du må se helt bort fra en del av svarene som har fått stemmer i pollen):

Er så enig! Norske jenter har sex med tyrkiske gutter - lite du kan gjøre med det, så lær og lev med det.

Vi velger oftest norske kjærster, og de krever vi at vi skal ha et liksetilt forhold til, noe annet blir helt meningsløst og utenkelig. Og norske gutter ligger man på armen til og lar seg stryke forsiktig over ryggen av. Thats true love.

Med feriegutter er det anderledes, da kan man være slutty, la dem få ta deg røft og smacke litt. Men det er bare sånn det er, lær og leve med det, for du kan ikke få gjort noe med det. Vær snill og oppmerksom, så blir det kanskje noe på deg også.

Enig, bare sånn det er med feriegutta, du ser dem ikke igjen!

I Norge ser du de igjen flere ganger og da oppfører du deg finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at den teorien du forsøker å selge meg er nøyaktig den samme som jeg skisserte som et av alternativene allerede i startinnlegget. Så forskjellen på deg og meg er ikke at jeg tror på masochisme mens du tror på at jenter synes det er like greit å pule menn som ser på dem som horer; forskjellen er at du mener at du har fasiten for alle, at det bare er ett av alternativene mine som er gyldig for alle skandinaviske jenter i Syden.

Mens jeg tror det er 1) en del jenter som er naive og uvitende om hvor mye sterkere hore/madonna-tankegangen står i Sør-Europa, 2) en del som bare gir blanke i hva guttene de gir sex mener om dem og kanskje også 3) en del som faktisk tenner på at de blir sett på som billige og ikke behandlet med så altfor mye respekt. For deg er det så vidt jeg skjønner bare det midterste alternativet som skal gjelde, og det skal gjelde for alle. Og dette virker det som du mener du vet. Noe som vidner om at du allerede må ha fortrengt de to innleggene jeg tok meg bryet med å sitere (i tillegg til at du må se helt bort fra en del av svarene som har fått stemmer i pollen):

Kan noen vennligst skru av repeat?????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...