Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Bianca28

Hei, ta en titt på spørsmålene i pollen. Du er ikke den første som har tenkt tanken at det for mange jenter bare kan være at de driter i at de blir sett ned på av sydenguttene, at det bare handler om at de er langt hjemmefra og at det er varmt. Det er faktisk jeg som har formulert det alternativet. 0g mange som har stemt på det.

Dine innvendinger gikk på noe annet, du skrev blant annet:

Men dette var jo også bare et av mine alternativ. Hvis du legger merke til det beskrev jeg jo denne gruppen allerede i startinnlegget:

Jeg har altså ikke konkludert med at det bare finnes ett motiv for alle norske jenter i Syden, jeg har påpekt at det hele maker sense dersom de er masochistiske og har en glede av å pule menn som har mindre respekt for dem. Det har det da også vært innlegg i tråden som har bekreftet. Så har jeg påpekt at det nok også for mange bare kan dreie seg om naivitet og manglende forståelse for forskjellene mellom Nord- og Sør-Europa. Og i tillegg holder jeg altså, som du ser i pollen, muligheten åpen for at det for manges del bare er at de ikke bryr seg om hvordan sydenguttene ser på dem. At jentene rett og slett bare er vant til å kunne få i pose og sekk og ikke tenker over at de premierer menn fra de minst likestilte kulturer ved å være like villig til å pule dem, selv om man vet hva slags syn de har på kvinner.

Slik dette fungerer, både i forholdet mellom Nord- og Sør-Europa og kanskje i enda sterkere grad i forholdet mellom innvandrere og etnisk norske, er det faktisk ingen som kommer bedre ut av det enn guttene fra de mest mannsjåvinistiske kulturene. Det er de som er vinnerne og skummer fløten av Nord-Europas kvinnefrigjøring. I gamle dager, da det ikke hadde vært noen kvinnefrigjøring eller seksuell revolusjon noe sted, måtte guttene stort sett nøye seg med prostituerte. I vår tid får disse guttene derimot tilgang på villige jenter som i mange tilfeller til og med forteller dem at de er å foretrekke fordi de er mer "menn".

Så lenge disse guttene bare får fordeler, både får ha sine egne jenter i fred, og samtidig får full tilgang til andres, ville det jo være ufattelig dumt av dem å gå med på å gi sine egne kvinner noen som helst antydning til økt frihet. De "får ut steamen" og kan boltre seg fritt med frigjorte skandinaviske kvinner, og beholder samtidig grepet om sine egne. De får med andre ord det beste fra begge verdener. Man lever fett som gratispasasjerer på Nord-Europas kvinnefrigjøring, og i stedet for å oppleve sine fordommer som et hinder er de snarere en fordel i kampen for å nedlegge nordiske jenter. For de får noe fremmed ved seg som de nordiske jentene finner tiltalende.

Kan du slutte å snakke om deres og våres??!!!!!!

De eier ikke alle kvinnene i hjemlandet sitt de heller for faen.

Jeg vedder dessuten på at det er større sjans for at en tyrker som har vokst opp med en kvinneundertrykkende kultur voldtar en norsk jente enn at hun faktisk er med på det frivillig.

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare en ting å si: Cuckold, slutt å gi norske jenter skylda for at du ikke får deg noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er menn sitt problem at norske kvinner heller feier over sleske grekere en staute nordmenn :klø:

Ja, det er i hvertfall ikke noe problem for oss kvinner. Det er dere som syter. Ergo, deres problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det. Bare fordi vi er fra forskjellige land betyr ikke at vi har forskjellige mentale eller fysiske egenskaper. Syns ikke det skal være sånn mitt og vårt. Vi alle er individer som ikke skal behøve å føle seg så forpliktet til hjemlandet at man ikke kan omgås, deite eller ligge med folk fra andre land om man vil det. Vi er så heldige i Norge at vi har frihet til dette. Jeg ser det ikke som noe positivt at enkelte land har en kultur der de behandler kvinner som noen som må holdes i tøylene.

Men dette er ikke noe vi kan velge bort: Det hadde ikke vært meg imot at etnisitetene blandet seg fritt og at det var symmetri i den seksuelle "kulturuvekslingen" mellom Nord- og Sør-Europa. Men hore/madonna-tankegangen står mye sterkere i sør, og derfor blir det en skjevhet mellom etnisitetene når det gjelder seksuelle relasjoner. Og denne skjevheten faller ut til de søreuropeiske guttenes fordel. De største taperne er jentene i sør, men også de nordeuropeiske guttene. Som jeg skrev i forrige innlegg bidrar de nordeuropeiske jentene snarere til å befeste den undertrykkende kulturen i sør, ved at de sjåvinistiske guttene faktisk premieres.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Men dette er ikke noe vi kan velge bort: Det hadde ikke vært meg imot at etnisitetene blandet seg fritt og at det var symmetri i den seksuelle "kulturuvekslingen" mellom Nord- og Sør-Europa. Men hore/madonna-tankegangen står mye sterkere i sør, og derfor blir det en skjevhet mellom etnisitetene når det gjelder seksuelle relasjoner. Og denne skjevheten faller ut til de søreuropeiske guttenes fordel. De største taperne er jentene i sør, men også de nordeuropeiske guttene.

Hvorfor skjærer du alle søreuropeere over en kam. Franske kvinner f.eks har ikke akkurat rykte på seg for å være så jævla jomfruelige de heller.

Tror ikke noen taper på dette her. Det er såpass mange mennesker på kloden at det er nok kvinnfolk og mannfolk på de aller fleste, selv om NOEN heller puler på folk fra andre land. Er heller ikke alle som gjør dette siden du åpenbart tror det.

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper grovt i innlegget ditt jeg, håper ikke det blir sett på som en eller annen teknikk for å ta ting ut av sammenheng !? ;)

Jeg har prøvd å få svar på det flere ganger, men jeg mangler det fortsatt. Hvor har dere det fra at flertallet, eller evt veldig mange, norske kvinner gjør dette? Jeg har aldri feid over hverken en greker, eller en tyrker. Jeg har ikke engang beveget meg så langt som til en spanjol eller en italiener. Og la oss si det sånn, jeg er ikke den eneste jeg kjenner. Det dere framstiller er for meg så langt fra virkeligheten, at jeg ikke klarer å ta det seriøst.

Så det får meg til å lure. Hva slags norske kvinner er det egentlig dere kjenner? Og ikke minst, hvor har dere disse tallene deres fra? For hvis dette er typisk for de kvinner dere kjenner, så tviler jeg på at de er representative for flertallet. Iallefall ikke de jeg kjenner. Og siden jeg prøvde å google det, men ikke fant noen tall over hvor mange som reiser på ferie og har sex med lokalbefolkningen, så må jeg nesten anta at min virkelighet er minst like riktig som deres.

Og nei, jeg er ikke uenig i at det iallefall i deler av disse landene dere beskriver så er situasjonen slik dere framstiller den. Norske kvinner kan lettere få seg sex enn det norske menn kan. Noe av den samme problemstillingen finner man vel igjen f.eks. i en del asiatiske land, da med motsatt fortegn. Hvorfor det er slik? At man har muligheten betyr imidlertid ikke at man gjør det, og jeg kan ikke helt skjønne at et flertall norske kvinner så totalt skulle miste all selvkontroll bare fordi de er på ferie. At noen gjør det, det tviler jeg imidlertid ikke på. Og jeg tviler heller ikke på at de som har en slik oppførsel i Norge også tar den med seg på ferie...

At dette har noen som helst sammenheng med hore/madonna til cuckold tviler jeg imidlertid sterkt på.

Et kjapt svar: Vi trenger ikke oppkonstruere uenighet her, jeg har selvsagt aldri skrevet (eller ment) at et flertall av norske jenter har ligget med lokale gutter i Syden. Det faller på sin egen urimelighet. Antallet er likevel stort nok til at det merkes, både av oss, når vi er i Syden, og av de lokale. Fenomenet er stort nok til at det preger synet søreuropeere har på skandinaver. At skandinaviske jenter skiller seg ut og er mye mye lettere å nedlegge enn de lokale jentene - også for de lokale guttene - er det vanskelig å komme utenom. Og dette henger sammen med at hore/madonna-tankegangen står vesentlig sterkere i den søreuropeiske kulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Et kjapt svar: Vi trenger ikke oppkonstruere uenighet her, jeg har selvsagt aldri skrevet (eller ment) at et flertall av norske jenter har ligget med lokale gutter i Syden. Det faller på sin egen urimelighet. Antallet er likevel stort nok til at det merkes, både av oss, når vi er i Syden, og av de lokale. Fenomenet er stort nok til at det preger synet søreuropeere har på skandinaver. At skandinaviske jenter skiller seg ut og er mye mye lettere å nedlegge enn de lokale jentene - også for de lokale guttene - er det vanskelig å komme utenom. Og dette henger sammen med at hore/madonna-tankegangen står vesentlig sterkere i den søreuropeiske kulturen.

OK. Endelig et innlegg fra deg som jeg kan si meg sånn noenlunde enig i. Bare sånn noenlunde, altså.

Men har det slått deg at den der hore- og madonnamentaliteten er noe mange ikke synes at de trenger å bry seg om når de er på ferie, langt borte fra venner, familie og naboer? Hvis de holder på sånn i bygda de kommer fra, vil de jo lett kunne få et rykte på seg, og dermed så blir de automatisk mye mer tilbakeholdne.

Dette betyr imidlertid IKKE at de er tilhengere av en sånn kultur, men bare at en sånn håpløs tankegang ikke vil få konsekvenser for dem i fremtiden så lenge de holder seg til tyskere, franskmenn, tyrkere og spanjoler i Syden.

Endret av Ludovie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Et kjapt svar: Vi trenger ikke oppkonstruere uenighet her, jeg har selvsagt aldri skrevet (eller ment) at et flertall av norske jenter har ligget med lokale gutter i Syden. Det faller på sin egen urimelighet. Antallet er likevel stort nok til at det merkes, både av oss, når vi er i Syden, og av de lokale. Fenomenet er stort nok til at det preger synet søreuropeere har på skandinaver. At skandinaviske jenter skiller seg ut og er mye mye lettere å nedlegge enn de lokale jentene - også for de lokale guttene - er det vanskelig å komme utenom. Og dette henger sammen med at hore/madonna-tankegangen står vesentlig sterkere i den søreuropeiske kulturen.

Er det norske jenter sin feil at guttene har en hore madonna holdning? Og tror du drita fulle jenter i syden tenker på dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Endelig et innlegg fra deg som jeg kan si meg sånn noenlunde enig i. Bare sånn noenlunde, altså.

Men har det slått deg at den der hore- og madonnamentaliteten er noe mange ikke synes at de trenger å bry seg om når de er på ferie, langt borte fra venner, familie og naboer? Hvis de holder på sånn i bygda de kommer fra, vil de jo lett kunne få et rykte på seg, og dermed så blir de automatisk mye mer tilbakeholdne.

Dette betyr imidlertid IKKE at de er tilhengere av en sånn kultur, men bare at en sånn håpløs tankegang ikke vil få konsekvenser for dem i fremtiden så lenge de holder seg til tyskere, franskmenn, tyrkere og spanjoler i Syden.

Men for argumentets skyld: hva er egentlig attraktivt for skandinaviske jenter ved menn fra kulturer hvor hore/madonna-tankegangen er utbredt? Dvs. hva er egentlig så tiltrekkende ved menn som åpenbart behandler jentene som horer, bruker dem og kanskje fornedrer dem? Hva foregår oppe i hodene på slike jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Men for argumentets skyld: hva er egentlig attraktivt for skandinaviske jenter ved menn fra kulturer hvor hore/madonna-tankegangen er utbredt? Dvs. hva er egentlig så tiltrekkende ved menn som åpenbart behandler jentene som horer, bruker dem og kanskje fornedrer dem? Hva foregår oppe i hodene på slike jenter?

Det er bullshit. Vi finner ikke dette tiltrekkende. Er bare Cuckold som tror det at ALLE sydeuropeiske menn er noen macho idioter som behandler kvinner som dritt. Og han skjønner åpenbart ikke forskjellen på sydeuropeere eller folk som kommer fra midtøsten, og skjønner ikke at de har totaaaalt ulik kultur ut fra hvilke land man reiser til.

Det er flust av norske menn som kun tenker på å nedlegge jenter selv om de ikke har en hore/madonna holdning

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det norske jenter sin feil at guttene har en hore madonna holdning? Og tror du drita fulle jenter i syden tenker på dette her?

Nei nei. Ingen holder norske jenter ansvarlig for dette, og det er da heller ikke snakk om skyldfordeling. Men dersom norske jenter ligger med menn som behandler dem som horer så har de jo på en måte gått god for den holdningen, eller hva? Eller i beste fall: de bryr seg ikke. Hvis jentene hadde hatt en smule selvrespekt så hadde de neppe ligget med disse mannfolkene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Men for argumentets skyld: hva er egentlig attraktivt for skandinaviske jenter ved menn fra kulturer hvor hore/madonna-tankegangen er utbredt? Dvs. hva er egentlig så tiltrekkende ved menn som åpenbart behandler jentene som horer, bruker dem og kanskje fornedrer dem? Hva foregår oppe i hodene på slike jenter?

Tja. Jeg vil tro det er fordi de er eksotiske, og fordi de er annerledes? Og dessuten at man gjerne kan tenke seg et ONS med en fyr når man er full og på ferie, men at man ikke ville drømme om å innlede et forhold til den samme personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca28

Nei nei. Ingen holder norske jenter ansvarlig for dette, og det er da heller ikke snakk om skyldfordeling. Men dersom norske jenter ligger med menn som behandler dem som horer så har de jo på en måte gått god for den holdningen, eller hva? Eller i beste fall: de bryr seg ikke. Hvis jentene hadde hatt en smule selvrespekt så hadde de neppe ligget med disse mannfolkene heller.

Alle sydeuropeere behandler ikke jenter som horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viktigste er jo at disse jentene koser seg på tur. Om de har sex med norske eller utenlandske spiller vel ingen rolle så lenge de har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bullshit. Vi finner ikke dette tiltrekkende. Er bare Cuckold som tror det at ALLE sydeuropeiske menn er noen macho idioter som behandler kvinner som dritt. Og han skjønner åpenbart ikke forskjellen på sydeuropeere eller folk som kommer fra midtøsten, og skjønner ikke at de har totaaaalt ulik kultur ut fra hvilke land man reiser til.

Det er flust av norske menn som kun tenker på å nedlegge jenter selv om de ikke har en hore/madonna holdning

Det er greit at du ikke deler fascinasjonen, men det ville unektelig vært interessant å sende en sonde inn i hjernen på kvinnene som faktisk har den. I stedet for å avfeie fenomenet så kategorisk som du gjør kan du ikke heller vri hjernevinningene og prøve å komme med en plausibel forklaring? Er enig i at det er forskjell mellom kulturer, og jeg er heller ikke sikker på hvor utbredt det er at norske jenter ligger med de lokale i "syden" (litt av et begrep for øvrig, etnosentrisk til tusen). MEN: det finnes jenter som tenner på å bli behandlet som hore, brukt etc. og som derfor søker seg til utpreget macho menn, du kan bare ikke benekte det. Og du kan heller ikke nekte for at fenomenet er mer utbredt enn bare spredte individer her og der, altså er det noe som foregår på gruppenivå hos kvinner. Spørsmålet er altså: nøyaktig HVA foregår i hodene på disse jentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle sydeuropeere behandler ikke jenter som horer.

Nei, vi vet det der. Unødvendig saksopplysning. Du unngår jo de interessante spørsmålene, svar på dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Det er greit at du ikke deler fascinasjonen, men det ville unektelig vært interessant å sende en sonde inn i hjernen på kvinnene som faktisk har den. I stedet for å avfeie fenomenet så kategorisk som du gjør kan du ikke heller vri hjernevinningene og prøve å komme med en plausibel forklaring? Er enig i at det er forskjell mellom kulturer, og jeg er heller ikke sikker på hvor utbredt det er at norske jenter ligger med de lokale i "syden" (litt av et begrep for øvrig, etnosentrisk til tusen). MEN: det finnes jenter som tenner på å bli behandlet som hore, brukt etc. og som derfor søker seg til utpreget macho menn, du kan bare ikke benekte det. Og du kan heller ikke nekte for at fenomenet er mer utbredt enn bare spredte individer her og der, altså er det noe som foregår på gruppenivå hos kvinner. Spørsmålet er altså: nøyaktig HVA foregår i hodene på disse jentene?

Men kjære vene. når disse mennene prøver å få disse jentene til sengs så er de jo ikke slemme. De er derimot sjarmerende, og later som at de behandler jentene pent. Dette handler vel mer om at jentene som faller for dette er naive framfor at de liker å bli behandlet om horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Men kjære vene. når disse mennene prøver å få disse jentene til sengs så er de jo ikke slemme. De er derimot sjarmerende, og later som at de behandler jentene pent. Dette handler vel mer om at jentene som faller for dette er naive framfor at de liker å bli behandlet om horer.

Det tror jeg stemmer i veldig stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg vil tro det er fordi de er eksotiske, og fordi de er annerledes? Og dessuten at man gjerne kan tenke seg et ONS med en fyr når man er full og på ferie, men at man ikke ville drømme om å innlede et forhold til den samme personen?

Greit nok, det virker sannsynlig. Men er det bare det at de er annerledes, utseende, lukt, språk etc.? Eller spiller kulturforskjeller mellom norske menn og eksempelvis tyrkiske menn inn her, på den måten at kvinner kan tenkes å tenne MER på menn som i deres øyne er mer macho, dvs. dominant, bydende, "slesk", hardhendt, sjåvinistisk, direkte etc. etc. enn norske menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...