Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Anjelika

La meg bare få føye til at stammetenkningen ser ut til å prege en del kvinner også, dessverre. Noen av disse forvirrede stakkarne her på forumet mener eksempelvis at det ikke er så rart at pakistanere, tyrkere eller menn fra andre etnisiteter skårer hos norske kvinner, ettersom etnisk norske menn er så revnende likegyldig til hvem norske kvinner - som gruppe - har seg med.

Hvem i huleste er disse kvinnene??

Med tanke på at dette forumet er fullt av menn som har skapt seg en liten teori som er Sannheten og velger å tolke alt de leser inn i den, så regner jeg med de er et resultat av din fantasi.

Hvis ikke så vil jeg bare si at de nok er i mindretall. Jeg ser ikke logikken i å pule en tyrker kun fordi man er frustert på at nordmannen ikke gjør krav på eierskap over seg. Virkelig ikke.

Det blir så umulig å ha en rasjonell debatt med dere når dere allerede sitter på svaret, og prøver å bekrefte det ved å finne på tull og svare idiotiske ting på pollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke fullt så enkelt, se litt på eksemplet jeg brukte som illustrasjon, skolen der halvparten av elevene er avskåret fra "de andres" jenter og følgelig får det dobbelt så hardt i kampen om jentene av egen etnisitet. Hvis to etnisiteter møtes og den enes gutter fritt får forsyne seg av jentene hos den andre, men ikke omvendt, vil dette ikke bare ramme den "åpne" etnisitetens gutter som gruppe, men også enkeltvis, ved at konkurransen blir hardere. Så selv om man skulle være helt uten følelse av tilhørighet til gruppen, vil man likefullt i praksis kunne merke konsekvensene. Å stille seg likegyldig til dette kan kanskje virke kult, men jeg synes egentlig ikke det er så kult å finne seg i en slik skjevhet uten engang å tenke over det.

Når det gjelder det du skriver om tyrkeres maskulinitet vet jeg egentlig ikke hva jeg skal tro. Jeg kan faktisk ikke se at tyrkiske menn er mer maskuline, så akkurat det er ikke en teori jeg har så veldig stor tro på. Derimot kan det være en ubevisst masochisme som ligger til grunn om det skulle være slik at en del jenter blir pirret av å ligge med menn som ser på dem som horer. Men man skal ikke være mer maskulin for å se på skandinaviske jenter som horer. Uansett er det en grunn til at jeg stiller disse spørsmålene som spørsmål: Hadde jeg hatt fasiten ville det hatt lite for seg å startet en tråd om det. Jeg vet at hore/madonna-dikotomien står sterkere i Sør-Europa, så akkurat der er jeg ikke så veldig i tvil, men hva som er motivet når såpass mange skandinaviske jenter slår ut håret og er villere med de lokale sydenheltene er jeg faktisk ikke sikker på. Det er derfor jeg har startet tråden og opprettet en poll.

Hør. 1. Konkurransen er hard uansett, så om menn fra andre etnisiteter eter seg inn på kvinnepoolen "vår" spiller det liten rolle fra eller til. 2. De kvinnene som ligger med tyrkiske menn fordi hun synes de er mer macho enn oss er uansett ikke på radaren min. Hun er PRIMITIV (omtrent den verste egenskapen man kan ha i min bok) og av den grunn fullstendig uattraktiv. 3. Jeg er ikke likegyldig fordi jeg synes det er kult å være det, men fordi jeg faktisk er det. Dette er en tilsnikelse som du naturligvis er fullstendig klar over selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i huleste er disse kvinnene??

Med tanke på at dette forumet er fullt av menn som har skapt seg en liten teori som er Sannheten og velger å tolke alt de leser inn i den, så regner jeg med de er et resultat av din fantasi.

Hvis ikke så vil jeg bare si at de nok er i mindretall. Jeg ser ikke logikken i å pule en tyrker kun fordi man er frustert på at nordmannen ikke gjør krav på eierskap over seg. Virkelig ikke.

Det blir så umulig å ha en rasjonell debatt med dere når dere allerede sitter på svaret, og prøver å bekrefte det ved å finne på tull og svare idiotiske ting på pollen.

Ta å få hodet opp av sanden, da. Du er ikke blant de dummeste her på forumet, ikke få meg på andre tanker nå da. Dette er ikke fantasifoster, eller en hendig stråmann i en kjønnskrig på KG. Jeg har selv vært i klinsj med slike kvinner, blant annet her på forum. Mange kvinner føler seg gjerne mest verdsatt når bukkene i stammen slåss om henne. Hun blir skuffet når mannen hennes ikke forsvarer henne (territoriet sitt) mot rivalen, og forakter ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør. 1. Konkurransen er hard uansett, så om menn fra andre etnisiteter eter seg inn på kvinnepoolen "vår" spiller det liten rolle fra eller til.

Det er jeg ikke enig i.

2. De kvinnene som ligger med tyrkiske menn fordi hun synes de er mer macho enn oss er uansett ikke på radaren min. Hun er PRIMITIV (omtrent den verste egenskapen man kan ha i min bok) og av den grunn fullstendig uattraktiv.

Greit nok, men det går jo an å finne spørsmålet om norske jenters sydeneskapader interessant selv om man ikke skulle ha personlig interesse av en slik jente. Og vi har vel ikke konkludert med at grunnen er at de lokale sydenguttne er mer macho? Hva som ligger til grunn for denne adferden er tema for tråden, og her kommer det forhåpentligvis fortsatt til å strømme på med innspill. :)

3. Jeg er ikke likegyldig fordi jeg synes det er kult å være det, men fordi jeg faktisk er det. Dette er en tilsnikelse som du naturligvis er fullstendig klar over selv.

Ok, så er du bare så likegyldig. Akkurat det er jeg ikke så opptatt av, på det punkt har jeg også en genuin likegyldighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Herregud.

Ja, det er vel egentlig ikke stor mer å si..

Det fenomenet og den kvinnetypen (evt det synet på kvinnen) som blir skissert her er så utrolig langt fra hvordan jeg og de jeg omgir meg med er at jeg bare må gi meg ende over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil dere ha likestilling så må gammeldags patriarkalsk tenkning vike, og det innbefatter sånn "Våre og deres kvinner"-tankegang. Alternativet er å vende tilbake til den tradisjonelle macho-kulturen, som (newsflash!) også var utbredt her for noen generasjoner tilbake. Den veien er nå stengt - FOR GODT! Norske kvinner gjør klokt i å innse dette.

I Norge har det aldri vært machokultur...nordmenn har alltid vært passive og beta overfor kvinnene...derfor er de dotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel egentlig ikke stor mer å si..

Det fenomenet og den kvinnetypen (evt det synet på kvinnen) som blir skissert her er så utrolig langt fra hvordan jeg og de jeg omgir meg med er at jeg bare må gi meg ende over.

Ludovie og du besitter kanskje heller ikke den historiske kunnskap som er nødvendig for å forstå resonnementene som ligger til grunn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinaviske kvinner har oppført seg slik i syden siden 70-tallet, intet nytt under solen.

Jeg har selv sett hårreisende oppførsel av slike kvinner på diskoteker og på offentlige transportmidler (tog). Ikke rart alle skandinaviske damer ettervhert får et stempel som løsaktige og horete i syden, noen ødelegger for alle. Og det er ganske mange som ødelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett det handler om feriefølelse, fri fra den grå hverdagen (som norske gutter er en del av), følelsen av noe eksotisk, fløyelsmyke netter med heftig musikk, mørke "soveromsøyne" og mye oppmerksomhet, spenning. Det er nok ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ludovie og du besitter kanskje heller ikke den historiske kunnskap som er nødvendig for å forstå resonnementene som ligger til grunn her?

Men det tror du Christel-Jeanett (17) på jentetur på Ayia Napa er fullt bevisst på og ikke minst motivert av når hun og Stamos havner i het omfavnelse på stranda etter skumpartyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Nei, jeg tror ikke jeg overdriver, og jeg tror ikke du har rett i at hore/madonna-tankegangen er død i Sør-Europa. At det også finnes norske gutter som ligger med lokale jenter endrer ikke at det er den omvendte kjønnsfordelingen som er normalen, for hver norske gutt som puler en spansk jente er det kanskje 30 spanske gutter som puler en norsk, og for hver norske gutt som puler en gresk jente er det 100 greske som puler en norsk. Og kommer vil til Tyrkia går det nesten bare en vei. Og det har neppe med tyrkernes grenseløse attraktivitet og mandighet å gjøre, det har å gjøre med at de passer godt på damene sine, det har å gjøre med den berømmelige hore/madonna-dikotomien som legger en demper på sydeuropeiske jenters utfoldelse og som man må være blind eller naiv eller helst begge deler for ikke å se.

Etter det jeg hører så er det sjelden norske jenter ligger med tyrkiske menn. Det er heller det at de nærmest blir overfalt av tyrkiske menn som blir steinkåte bare de ser en blondine, og skremmer norske jenter med oppførselen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Men skandinaviske jenter er lettere å få til sengs enn søreuropeiske, og det gjelder også for søreuropeiske menn.

hvordan faen vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca28

Hehe, man vet at man har pirket borti et tema jenter ikke liker når man utsettes for slike drittpakker. :gjeiper: Det er heller ikke den første i denne tråden. Som jeg skrev sist: Det går fint an å se denne skjevheten og undre seg over den uten at man selv er en håpløs nerd som sitter frustrert på gutterommet og runker. Ja, det er faktisk helt naturlig at menn med selvrespekten i behold legger merke til dette, jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner. Det virker som du ønsker at norske menn skal være så til de grader indoktrinert, føyelige og tilpasset norske kvinners behov at de ikke engang legger merke til denne skjevheten. :gjeiper:

hææ Mener du at norske menn skal klikke om norske damer ligger med andre enn nordmenn? Om en singel norsk dame som ikke har en dritt med deg å gjøre ligger med en spanjol, hvorfor er dette din business?

Ikke snakk om at noen skal være føyelig den ene eller den andre veien. jeg krever ikke at fremmede norske menn skal føye meg og det er heller ikke rett at fremmede menn krever at samtlige norske jenter føyer seg dem. Alle har lov å bestemme over sine egne liv.

DERES kvinner my ass. Deres kvinner er utelukkende kjærestene deres. Bare fordi jeg er norsk og du er norsk, betyr ikke det at jeg er din kvinne. jeg er min egen kvinne

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg hører så er det sjelden norske jenter ligger med tyrkiske menn. Det er heller det at de nærmest blir overfalt av tyrkiske menn som blir steinkåte bare de ser en blondine, og skremmer norske jenter med oppførselen sin.

Menn fra sørlige strøk er moro som sextoys! De vet mye mer om det å ha gode ONS enn norske gutter som bare sikler i fylla... Jeg foretrekker faktisk å ha sex med disse annet enn kjæresten da ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Det er nok ikke riktig at jeg forutsetter et psykologisk eierskap overfor norske kvinner og deres seksualitet, i hvert fall ikke hvis du med eierskap mener rett til å bestemme over dem på noe som helst vis. Hvis du med eierskap mener tilhørighet, slik vi kan føle tilhørighet til andre nordmenn slik at vi f.eks føler stolthet over norske idrettsutøvere som gjør det bra eller sørger litt når de gjør det dårlig, greit, da forutsetter jeg nok et slags eierskap. Men altså, ikke i betydningen rett til å bestemme eller kontrollere.

Tenk deg at du går på en skole der halve elevmassen er etnisk norsk og halve somalisk eller pakistansk. Tenk deg videre at de pakistanske eller somaliske jentene ikke får bli kjærester med norske, mens de norske jentene ikke bare får lov å velge hvem de vil, men i praksis like ofte velger de pakistanske eller somaliske guttene som kjæreste. Om de norske guttene skulle oppleve dette som ydmykende er ikke det det samme som at de har noe ønske om å frata de norske jentene friheten og sende dem inn i den samme undertrykte posisjon som de somaliske eller pakistanske. Man har ikke noe ønske om å frata dem friheten, men er likevel i stand til å føle ydmykelse. Man kan snakke om "våre" og "deres" jenter selv om man anerkjenner jentenes (i hvert fall våre jenters) frihet og rett til å gjøre hva de vil.

Jeg syns det er rasistisk og si våre og deres i denne sammenhengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca28

Vet du ikke at betegnelsen på en hore er en som tar seg betalt for seksuelle tjenester? Norske kvinner er frigjorte og har sex med hvem de vil. Så lenge ingen blir såret og så lenge folk beskytter seg så syns jeg det er forkastelig å bruke ord som billig, hore etc. Noen tenner på tyrkere, andre tenner på mexikanere, trøndere, negre etc. Folk får ligge med hvem de vil, men virker som spesielt menn ikke tåler den seksuelle frigjøringen. Patetisk.

Ja henger tydelig fortsatt igjen at menn skal få lov å pule hvem de vil og da er det greit, og når jenter begynner å gjøre det samme da er de horer "himle". Ser ikke av nedsettende kommentarer av kvinner i denne tråden tyder på at de norske mennene som har skrevet de har så mye respekt for "sine" kvinner som de så fint kaller oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Jo, du antar at det er en slags masochisme inne i bildet her. For det første at norske kvinner nyter å bli hundset av macho tyrkere, og for det andre at kvinner nyter å "straffe" norske menn for å være for å mangle det tyrkerne har: maskulinitet. Hvis det sistnevnte er tilfellet, at norske kvinner motiveres av dette når/hvis de knuller rundt i Tyrkia, så er det totalt feilslått, i alle fall hvis mange norske menn tenker som meg, dvs. er FULLSTENDIG LIKEGYLDIGE til hva norske kvinner foretar seg seksuelt med menn fra andre etnisiteter. Jeg bryr meg ikke, kort og godt. I denne forstand er norske kvinner som luft for meg. Annerledes da dersom vi snakker enkeltindivider. Gruppetenkning, så som følelse av etnisk eller nasjonal tilhørighet er uansett primitivt og kun for de dumme. Individer er alt, gruppe er ingenting.

ENIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skandinaviske jenter er lettere å få til sengs enn søreuropeiske, og det gjelder også for søreuropeiske menn.

hvordan faen vet du det?

Du må gjerne kverulere på dette slik det også var noen som begynte å kverulere i forhold til det faktum at hore/madonna-tankegangen står sterkere i Sør-Europa. Men gjør du det har du på et vis meldt deg ut av debatten, og enten innvendingen din skyldes en grunnleggende mangel på kunnskap om vår verdensdel eller bare et ønske om å avspore debatten, har jeg ikke til hensikt å bruke tid og krefter på å la meg fange i en så meningsløs debatt.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

La meg bare få føye til at stammetenkningen ser ut til å prege en del kvinner også, dessverre. Noen av disse forvirrede stakkarne her på forumet mener eksempelvis at det ikke er så rart at pakistanere, tyrkere eller menn fra andre etnisiteter skårer hos norske kvinner, ettersom etnisk norske menn er så revnende likegyldig til hvem norske kvinner - som gruppe - har seg med. Vi kan altså bare ha det så godt siden vi er så tiltaksløse og ikke tar kvinnene "våre" i besittelse, i motsetning til pakistanerne som forstår seg på kunsten å pisse opp territoriet sitt.

Til disse kvinnene er det bare å si at likestillingen og den seksuelle frigjøringen IKKE KOMMER STYKKEVIS OG DELT. Dere kan ikke få i pose og sekk; vil dere ha likestilling så må gammeldags patriarkalsk tenkning vike, og det innbefatter sånn "Våre og deres kvinner"-tankegang. Alternativet er å vende tilbake til den tradisjonelle macho-kulturen, som (newsflash!) også var utbredt her for noen generasjoner tilbake. Den veien er nå stengt - FOR GODT! Norske kvinner gjør klokt i å innse dette.

HÆÆ? Ta norske kvinner i deres besittelse? Det er ingen som eier noen her. Norske kvinner som har seg med utenlandske menn er ikke utro mot norske menn som gruppe. Fy f så rasistisk. Alle er individer. Ikke forskjell på en norsk og en tyrkisk mann bare fordi at den ene er norsk og den andre er tyrkisk. jeezes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...