Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Jeg har fortsatt ikke fått noe svar på hvor mange norske kvinner dette er snakk om, prosentandel? Igjen, jeg kjenner ingen som oppfører seg på denne måten på ferie (som jeg vet om) så selvfølgelig har jeg vansker for å se at dette er en sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så enig! Norske jenter har sex med tyrkiske gutter - lite du kan gjøre med det, så lær og lev med det.

Vi velger oftest norske kjærster, og de krever vi at vi skal ha et liksetilt forhold til, noe annet blir helt meningsløst og utenkelig. Og norske gutter ligger man på armen til og lar seg stryke forsiktig over ryggen av. Thats true love.

Med feriegutter er det anderledes, da kan man være slutty, la dem få ta deg røft og smacke litt. Men det er bare sånn det er, lær og leve med det, for du kan ikke få gjort noe med det. Vær snill og oppmerksom, så blir det kanskje noe på deg også.

Dumt jeg ikke har svart på dette før, det var jo faktisk et forfriskende ærlig og ubehagelig innlegg. Det er nesten så man mistenker at pia er en skap-cucoldress, for dette var jo nesten litt pirrende. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner.

Jeg blir dritirritert når jeg leser sånne ting. Jeg er da for pokker ikke en representant for "norske menns kvinner"! Og jeg synes heller ikke at e.g. tyrkiske kvinner er "deres". Er DU en representant for "norske kvinners menn", forresten? Dust. Hallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke forstår at det er ydmykende for skandinaviske menn å oppleve at søreuropeere og tyrkere puler våre damer, mens de passer meget godt på sine egne, er det ikke bare jeg som har et problem med å nå frem fordi jeg formulerer meg krøkkete, da mangler det også litt grunnleggende psykolgisk innsikt på mottagersiden.

Her forutsetter du at vi skandinaviske menn kjenner et slags psykologisk eierskap overfor norske kvinner og seksualiteten deres. Så vidt jeg kan se er det dette premisset som ligger i bunnen av spørsmålet ditt i denne tråden. I parenetes bemerket er da spørsmålet ditt betydelig mer ledende enn hva åpningsinnlegget skulle tilsi.

Her kan jeg bare svare for meg selv, men jeg kjenner overhodet ingen eiendomsrett overfor norske kvinner, eller kroppene deres. Om de så vil knulle en landsby av tyrkere og eslene deres så værsågod for meg. Mao. vil en norsk kvinne aldri kunne "straffe" meg ved å fortelle saftige detaljer om hvordan hun har slått seg løs på siste ferieturen, følgelig vil ikke dette kunne motivere henne til å være villere med lokale gutter enn med meg heller. Hvis flere norske menn tenker som meg er det kanskje andre ting som forklarer fenomenet enn hva du ønsker å pense diskusjonen inn på.

Kan likevel være at du er inne på noe. Her på forumet dukker det f.eks. til stadighet opp litt nedsettende kommentarer om norske menn, hvor tiltaksløse, passive, sjenerte og kjønnsløse vi visstnok er. Men sånne kommentarer gidder jeg ikke tenke noe videre over, siden de trolig kommer fra kvinner som har alvorlige problemer med selvbildet sitt. De får gro seg litt selvrespekt og så kan vi snakkes.

Bra tråd for øvrig, absolutt verdt å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk helt naturlig at menn med selvrespekten i behold legger merke til dette, jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner. Det virker som du ønsker at norske menn skal være så til de grader indoktrinert, føyelige og tilpasset norske kvinners behov at de ikke engang legger merke til denne skjevheten. :gjeiper:

Jeg blir dritirritert når jeg leser sånne ting. Jeg er da for pokker ikke en representant for "norske menns kvinner"! Og jeg synes heller ikke at e.g. tyrkiske kvinner er "deres". Er DU en representant for "norske kvinners menn", forresten? Dust. Hallo.

Bare bli irritert du, jeg synes det er helt naturlig å bruke betegnelser som "våre" kvinner og "deres" kvinner når vi snakker om etnisiteter der mennene forsyner seg av våre kvinner mens de passer godt på sine egne. Det skjer jo noe tilsvarende i møtet mellom en del innvandrergrupper og den norske befolkning.

Jeg ville for øvrig ikke reagert om du hadde brukt tilsvarende betegnelse på norske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Her forutsetter du at vi skandinaviske menn kjenner et slags psykologisk eierskap overfor norske kvinner og seksualiteten deres. Så vidt jeg kan se er det dette premisset som ligger i bunnen av spørsmålet ditt i denne tråden. I parenetes bemerket er da spørsmålet ditt betydelig mer ledende enn hva åpningsinnlegget skulle tilsi.

Her kan jeg bare svare for meg selv, men jeg kjenner overhodet ingen eiendomsrett overfor norske kvinner, eller kroppene deres. Om de så vil knulle en landsby av tyrkere og eslene deres så værsågod for meg. Mao. vil en norsk kvinne aldri kunne "straffe" meg ved å fortelle saftige detaljer om hvordan hun har slått seg løs på siste ferieturen, følgelig vil ikke dette kunne motivere henne til å være villere med lokale gutter enn med meg heller. Hvis flere norske menn tenker som meg er det kanskje andre ting som forklarer fenomenet enn hva du ønsker å pense diskusjonen inn på.

Kan likevel være at du er inne på noe. Her på forumet dukker det f.eks. til stadighet opp litt nedsettende kommentarer om norske menn, hvor tiltaksløse, passive, sjenerte og kjønnsløse vi visstnok er. Men sånne kommentarer gidder jeg ikke tenke noe videre over, siden de trolig kommer fra kvinner som har alvorlige problemer med selvbildet sitt. De får gro seg litt selvrespekt og så kan vi snakkes.

Bra tråd for øvrig, absolutt verdt å diskutere.

:tommelsmil:

Bortsett fra det med "bra tråd som absolutt er verdt å diskutere", da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Grunnen til at greske strandløver får pult MYE mer enn norske menn er fordi de ikke har lært å respektere damer ihjel. Og det tenner damer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Grunnen til at greske strandløver får pult MYE mer enn norske menn er fordi de ikke har lært å respektere damer ihjel. Og det tenner damer på.

Yeah. Right. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke forstår at det er ydmykende for skandinaviske menn å oppleve at søreuropeere og tyrkere puler våre damer, mens de passer meget godt på sine egne, er det ikke bare jeg som har et problem med å nå frem fordi jeg formulerer meg krøkkete, da mangler det også litt grunnleggende psykolgisk innsikt på mottagersiden.

Her forutsetter du at vi skandinaviske menn kjenner et slags psykologisk eierskap overfor norske kvinner og seksualiteten deres. Så vidt jeg kan se er det dette premisset som ligger i bunnen av spørsmålet ditt i denne tråden. I parenetes bemerket er da spørsmålet ditt betydelig mer ledende enn hva åpningsinnlegget skulle tilsi.

Her kan jeg bare svare for meg selv, men jeg kjenner overhodet ingen eiendomsrett overfor norske kvinner, eller kroppene deres. Om de så vil knulle en landsby av tyrkere og eslene deres så værsågod for meg. Mao. vil en norsk kvinne aldri kunne "straffe" meg ved å fortelle saftige detaljer om hvordan hun har slått seg løs på siste ferieturen, følgelig vil ikke dette kunne motivere henne til å være villere med lokale gutter enn med meg heller. Hvis flere norske menn tenker som meg er det kanskje andre ting som forklarer fenomenet enn hva du ønsker å pense diskusjonen inn på.

Kan likevel være at du er inne på noe. Her på forumet dukker det f.eks. til stadighet opp litt nedsettende kommentarer om norske menn, hvor tiltaksløse, passive, sjenerte og kjønnsløse vi visstnok er. Men sånne kommentarer gidder jeg ikke tenke noe videre over, siden de trolig kommer fra kvinner som har alvorlige problemer med selvbildet sitt. De får gro seg litt selvrespekt og så kan vi snakkes.

Bra tråd for øvrig, absolutt verdt å diskutere.

Det er nok ikke riktig at jeg forutsetter et psykologisk eierskap overfor norske kvinner og deres seksualitet, i hvert fall ikke hvis du med eierskap mener rett til å bestemme over dem på noe som helst vis. Hvis du med eierskap mener tilhørighet, slik vi kan føle tilhørighet til andre nordmenn slik at vi f.eks føler stolthet over norske idrettsutøvere som gjør det bra eller sørger litt når de gjør det dårlig, greit, da forutsetter jeg nok et slags eierskap. Men altså, ikke i betydningen rett til å bestemme eller kontrollere.

Tenk deg at du går på en skole der halve elevmassen er etnisk norsk og halve somalisk eller pakistansk. Tenk deg videre at de pakistanske eller somaliske jentene ikke får bli kjærester med norske, mens de norske jentene ikke bare får lov å velge hvem de vil, men i praksis like ofte velger de pakistanske eller somaliske guttene som kjæreste. Om de norske guttene skulle oppleve dette som ydmykende er ikke det det samme som at de har noe ønske om å frata de norske jentene friheten og sende dem inn i den samme undertrykte posisjon som de somaliske eller pakistanske. Man har ikke noe ønske om å frata dem friheten, men er likevel i stand til å føle ydmykelse. Man kan snakke om "våre" og "deres" jenter selv om man anerkjenner jentenes (i hvert fall våre jenters) frihet og rett til å gjøre hva de vil.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Yeah. Right. :roll:

Ja, riktig. Samme mekanismen ser en innenriks også. Det er han med den største kjeften og mest pågående stilen som får pult. Damer tenner på menn som er bæd. Menn som maser om å få feid over dem. Menn som driter i å respektere damer. Menn som respekterer damer er kompiser, hverken mer eller mindre.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er litt horer da. Det er en av de få tingene jeg kan være enig i sammen med våre nye landsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Norske kvinner er litt horer da. Det er en av de få tingene jeg kan være enig i sammen med våre nye landsmenn.

Vet du ikke at betegnelsen på en hore er en som tar seg betalt for seksuelle tjenester? Norske kvinner er frigjorte og har sex med hvem de vil. Så lenge ingen blir såret og så lenge folk beskytter seg så syns jeg det er forkastelig å bruke ord som billig, hore etc. Noen tenner på tyrkere, andre tenner på mexikanere, trøndere, negre etc. Folk får ligge med hvem de vil, men virker som spesielt menn ikke tåler den seksuelle frigjøringen. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke riktig at jeg forutsetter et psykologisk eierskap overfor norske kvinner og deres seksualitet, i hvert fall ikke hvis du med eierskap mener rett til å bestemme over dem på noe som helst vis. Hvis du med eierskap mener tilhørighet, slik vi kan føle tilhørighet til andre nordmenn slik at vi f.eks føler stolthet over norske idrettsutøvere som gjør det bra eller sørger litt når de gjør det dårlig, greit, da forutsetter jeg nok et slags eierskap. Men altså, ikke i betydningen rett til å bestemme eller kontrollere.

Tenk deg at du går på en skole der halve elevmassen er etnisk norsk og halve somalisk eller pakistansk. Tenk deg videre at de pakistanske eller somaliske jentene ikke får bli kjærester med norske, mens de norske jentene ikke bare får lov å velge hvem de vil, men i praksis like ofte velger de pakistanske eller somaliske guttene som kjæreste. Om de norske guttene skulle oppleve dette som ydmykende betyr det ikke at de har noe ønske om å frata de norske jentene friheten og sende dem inn i den samme undertrykte posisjon som de somaliske eller pakistanske. Man har ikke noe ønske om å frata dem friheten, men er likevel i stand til å føle ydmykelse. Man kan snakke om "våre" og "deres" jenter selv om man anerkjenner jentenes (i hvert fall våre jenters) frihet og rett til å gjøre hva de vil.

Jo, du antar at det er en slags masochisme inne i bildet her. For det første at norske kvinner nyter å bli hundset av macho tyrkere, og for det andre at kvinner nyter å "straffe" norske menn for å være for å mangle det tyrkerne har: maskulinitet. Hvis det sistnevnte er tilfellet, at norske kvinner motiveres av dette når/hvis de knuller rundt i Tyrkia, så er det totalt feilslått, i alle fall hvis mange norske menn tenker som meg, dvs. er FULLSTENDIG LIKEGYLDIGE til hva norske kvinner foretar seg seksuelt med menn fra andre etnisiteter. Jeg bryr meg ikke, kort og godt. I denne forstand er norske kvinner som luft for meg. Annerledes da dersom vi snakker enkeltindivider. Gruppetenkning, så som følelse av etnisk eller nasjonal tilhørighet er uansett primitivt og kun for de dumme. Individer er alt, gruppe er ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Jo, du antar at det er en slags masochisme inne i bildet her. For det første at norske kvinner nyter å bli hundset av macho tyrkere, og for det andre at kvinner nyter å "straffe" norske menn for å være for å mangle det tyrkerne har: maskulinitet. Hvis det sistnevnte er tilfellet, at norske kvinner motiveres av dette når/hvis de knuller rundt i Tyrkia, så er det totalt feilslått, i alle fall hvis mange norske menn tenker som meg, dvs. er FULLSTENDIG LIKEGYLDIGE til hva norske kvinner foretar seg seksuelt med menn fra andre etnisiteter. Jeg bryr meg ikke, kort og godt. I denne forstand er norske kvinner som luft for meg. Annerledes da dersom vi snakker enkeltindivider. Gruppetenkning, så som følelse av etnisk eller nasjonal tilhørighet er uansett primitivt og kun for de dumme. Individer er alt, gruppe er ingenting.

[/quote

Well said :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ja, riktig. Samme mekanismen ser en innenriks også. Det er han med den største kjeften og mest pågående stilen som får pult. Damer tenner på menn som er bæd. Menn som maser om å få feid over dem. Menn som driter i å respektere damer. Menn som respekterer damer er kompiser, hverken mer eller mindre.

Hehe. Riktignok så tenner jeg på fyrer som er store i kjeften, men absolutt ikke hvis de er ufine eller vulgære.

Og resten av det du skrev er bare så feil som det kan få blitt. De kvinnene jeg kjenner er stort sett gift med flotte fyrer som respekterer kvinner, som elsker kona si, og som er maks innstilt på å få til et best mulig samliv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jo, du antar at det er en slags masochisme inne i bildet her. For det første at norske kvinner nyter å bli hundset av macho tyrkere, og for det andre at kvinner nyter å "straffe" norske menn for å være for å mangle det tyrkerne har: maskulinitet. Hvis det sistnevnte er tilfellet, at norske kvinner motiveres av dette når/hvis de knuller rundt i Tyrkia, så er det totalt feilslått, i alle fall hvis mange norske menn tenker som meg, dvs. er FULLSTENDIG LIKEGYLDIGE til hva norske kvinner foretar seg seksuelt med menn fra andre etnisiteter. Jeg bryr meg ikke, kort og godt. I denne forstand er norske kvinner som luft for meg. Annerledes da dersom vi snakker enkeltindivider. Gruppetenkning, så som følelse av etnisk eller nasjonal tilhørighet er uansett primitivt og kun for de dumme. Individer er alt, gruppe er ingenting.

Enig. Takk for at du bekrefter at menn også har denne tankegangen, jeg ble beskyldt for å mangle psykologisk innsikt når jeg stilte meg noe uforstående til det grunnleggende premisset i Cuckold sine teorier.

Jeg har jo sett det, at folk ikke vil at andre (både menn og kvinner) skal gå utenfor sin etnisitet/gruppe, men dette er da ofte grunnet i religion eller rasisme og det var ikke slik jeg forsto Cuckold. Ikke at jeg forsto han noe særlig uansett. Du vil ikke eie norske kvinner, men det er ydmykende at de kan ligge med tyrkere, fordi de "eier" sine kvinner?

Forøvrig er vel min ignoranse på feltet et tegn på at dette muligens ikke er slik kvinner tenker. Altså vil det ikke slå dem at de gjør noe mot norske menn når de ligger med tyrkiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ludovie

Forøvrig er vel min ignoranse på feltet et tegn på at dette muligens ikke er slik kvinner tenker. Altså vil det ikke slå dem at de gjør noe mot norske menn når de ligger med tyrkiske.

Nettopp.

Fjern tankegang, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke riktig at jeg forutsetter et psykologisk eierskap overfor norske kvinner og deres seksualitet, i hvert fall ikke hvis du med eierskap mener rett til å bestemme over dem på noe som helst vis. Hvis du med eierskap mener tilhørighet, slik vi kan føle tilhørighet til andre nordmenn slik at vi f.eks føler stolthet over norske idrettsutøvere som gjør det bra eller sørger litt når de gjør det dårlig, greit, da forutsetter jeg nok et slags eierskap. Men altså, ikke i betydningen rett til å bestemme eller kontrollere.

Tenk deg at du går på en skole der halve elevmassen er etnisk norsk og halve somalisk eller pakistansk. Tenk deg videre at de pakistanske eller somaliske jentene ikke får bli kjærester med norske, mens de norske jentene ikke bare får lov å velge hvem de vil, men i praksis like ofte velger de pakistanske eller somaliske guttene som kjæreste. Om de norske guttene skulle oppleve dette som ydmykende er ikke det det samme som at de har noe ønske om å frata de norske jentene friheten og sende dem inn i den samme undertrykte posisjon som de somaliske eller pakistanske. Man har ikke noe ønske om å frata dem friheten, men er likevel i stand til å føle ydmykelse. Man kan snakke om "våre" og "deres" jenter selv om man anerkjenner jentenes (i hvert fall våre jenters) frihet og rett til å gjøre hva de vil.

Jo, du antar at det er en slags masochisme inne i bildet her. For det første at norske kvinner nyter å bli hundset av macho tyrkere, og for det andre at kvinner nyter å "straffe" norske menn for å være for å mangle det tyrkerne har: maskulinitet. Hvis det sistnevnte er tilfellet, at norske kvinner motiveres av dette når/hvis de knuller rundt i Tyrkia, så er det totalt feilslått, i alle fall hvis mange norske menn tenker som meg, dvs. er FULLSTENDIG LIKEGYLDIGE til hva norske kvinner foretar seg seksuelt med menn fra andre etnisiteter. Jeg bryr meg ikke, kort og godt. I denne forstand er norske kvinner som luft for meg. Annerledes da dersom vi snakker enkeltindivider. Gruppetenkning, så som følelse av etnisk eller nasjonal tilhørighet er uansett primitivt og kun for de dumme. Individer er alt, gruppe er ingenting.

Det er ikke fullt så enkelt, se litt på eksemplet jeg brukte som illustrasjon, skolen der halvparten av elevene er avskåret fra "de andres" jenter og følgelig får det dobbelt så hardt i kampen om jentene av egen etnisitet. Hvis to etnisiteter møtes og den enes gutter fritt får forsyne seg av jentene hos den andre, men ikke omvendt, vil dette ikke bare ramme den "åpne" etnisitetens gutter som gruppe, men også enkeltvis, ved at konkurransen blir hardere. Så selv om man skulle være helt uten følelse av tilhørighet til gruppen, vil man likefullt i praksis kunne merke konsekvensene. Å stille seg likegyldig til dette kan kanskje virke kult, men jeg synes egentlig ikke det er så kult å finne seg i en slik skjevhet uten engang å tenke over det.

Når det gjelder det du skriver om tyrkeres maskulinitet vet jeg egentlig ikke hva jeg skal tro. Jeg kan faktisk ikke se at tyrkiske menn er mer maskuline, så akkurat det er ikke en teori jeg har så veldig stor tro på. Derimot kan det være en ubevisst masochisme som ligger til grunn om det skulle være slik at en del jenter blir pirret av å ligge med menn som ser på dem som horer. Men man skal ikke være mer maskulin for å se på skandinaviske jenter som horer. Uansett er det en grunn til at jeg stiller disse spørsmålene som spørsmål: Hadde jeg hatt fasiten ville det hatt lite for seg å startet en tråd om det. Jeg vet at hore/madonna-dikotomien står sterkere i Sør-Europa, så akkurat der er jeg ikke så veldig i tvil, men hva som er motivet når såpass mange skandinaviske jenter slår ut håret og er villere med de lokale sydenheltene er jeg faktisk ikke sikker på. Det er derfor jeg har startet tråden og opprettet en poll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du antar at det er en slags masochisme inne i bildet her. For det første at norske kvinner nyter å bli hundset av macho tyrkere, og for det andre at kvinner nyter å "straffe" norske menn for å være for å mangle det tyrkerne har: maskulinitet. Hvis det sistnevnte er tilfellet, at norske kvinner motiveres av dette når/hvis de knuller rundt i Tyrkia, så er det totalt feilslått, i alle fall hvis mange norske menn tenker som meg, dvs. er FULLSTENDIG LIKEGYLDIGE til hva norske kvinner foretar seg seksuelt med menn fra andre etnisiteter. Jeg bryr meg ikke, kort og godt. I denne forstand er norske kvinner som luft for meg. Annerledes da dersom vi snakker enkeltindivider. Gruppetenkning, så som følelse av etnisk eller nasjonal tilhørighet er uansett primitivt og kun for de dumme. Individer er alt, gruppe er ingenting.

La meg bare få føye til at stammetenkningen ser ut til å prege en del kvinner også, dessverre. Noen av disse forvirrede stakkarne her på forumet mener eksempelvis at det ikke er så rart at pakistanere, tyrkere eller menn fra andre etnisiteter skårer hos norske kvinner, ettersom etnisk norske menn er så revnende likegyldig til hvem norske kvinner - som gruppe - har seg med. Vi kan altså bare ha det så godt siden vi er så tiltaksløse og ikke tar kvinnene "våre" i besittelse, i motsetning til pakistanerne som forstår seg på kunsten å pisse opp territoriet sitt.

Til disse kvinnene er det bare å si at likestillingen og den seksuelle frigjøringen IKKE KOMMER STYKKEVIS OG DELT. Dere kan ikke få i pose og sekk; vil dere ha likestilling så må gammeldags patriarkalsk tenkning vike, og det innbefatter sånn "Våre og deres kvinner"-tankegang. Alternativet er å vende tilbake til den tradisjonelle macho-kulturen, som (newsflash!) også var utbredt her for noen generasjoner tilbake. Den veien er nå stengt - FOR GODT! Norske kvinner gjør klokt i å innse dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du aldri har hatt sex i syden fordi du er lite innbydende. Når kjekke hønk med stramme kropper og søte smil kan velge og vrake i våte sytten år gamle stramme norske jenter, tror jeg det skal være VELDIG dårlig turistsesong før de blir med overvektige og trygdede Carleigh-Ann til hotellrommet for vafler med smør og brunost.

Der tror jeg du tar feil. Hønkene vet de er deilige, men de takler ikke å omgås de "beste" jentene. De går rett på de som har greit utseende og som lyser av dårlig selvfølelse. De jentene er nemlig lettest å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...