Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Isjda :( god bedring til fine F! Håper han blir fort frisk og at dere får en fiiin dag på mandag! Nå begynner gutta våre å bli store :rodme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser alltid her hos deg, men er ikke like flink til å legge igjen spor dessverre.

Men huff, stakkar F! Håper medisinene hjelper fort. Det er ikke gøy å se disse søte små så dårlige. God bedring til ham! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og klemmer jenter :klemmer:

----

F har vært Myye bedre i dag!! :) fortsatt dårlig matlyst og litt slapp, men feberen har vært liten (har ikke målt, siden han bare har vært litt varm og haater febermåleren ), og han har lekt seg og smilt og vært nesten sitt vanlige jeg :hoppendeglad:

I morgen kommer mamma og svigermor på bløtkake, og jeg har laget de fineste hvite cakepops med blått strøssel :) gleder meg vilt til å gi ham presangen hans -- et lekekjøkken og masse kjøkkenutstyr/kopper/lekemat (fra IKEA ) :) dette blir stas :nigo:

Tenk, at det om bare 3 timer er 2 år siden jeg kjente de første riene. Og at det om et lite døgn er 2 år siden min vakre, fantastiske, gode sønn kom til verden :grine: Mamma er så ufattelig glad i deg, gutten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, store fine gutten! :rodmer: Så bra at han er på bedringens vei. :nigo:

Årh, gleder meg til å pakke frem lekekjøkkenet altså. A fikk Ikea sitt til jul. Nå får jentene til og med sitt eget lekerom! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med overstått til F! Tenk at han allerede er to år!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med overstått! !!

Tiden går jammen fort!

Jeg leser forresten regelmessig, men er også dårlig på å legge igjen svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med overstått! !!

Tiden går jammen fort!

Jeg leser forresten regelmessig, men er også dårlig på å legge igjen svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: innom en kjapp tur for å si at vi lever, og har det bra! :)

Fs 2årsdag har blitt feiret med både familieselskap og barneselskap, og han har nytt hvert et sekund hvor han har vært midtpunktet :fnise: fikk masse fine presanger, bla trillebår, bilbane, klær, sko, puslespill og mer leker :) E har det også bra, hun pludrer og smiler masse, og har snudd seg fra rygg til mage (men mest til siden) i ett par uker allerede :hoppe: ....sovebabyen har dessverre ikke kommet tilbake, og i det siste har hun også vært endel våken på natta. Begynner å innfinne meg med at hun er lik storebroren sin, og kun trenger 10 minutter her, og 10 minutter der. Jaja, sove kan jeg vel gjøre når jeg blir gammel :wink:

I helga var jeg og mannen ute og feiret vår 1.bryllupsdag :hjerte: minstesøs og ei venninne kom hjem til oss og overnatta/passa småttisene, mens jeg og mannen var ute og spiste tapas, drakk vin og danset til det stengte :hoppe: Og nesten det beste av alt - vi fikk sove ut dagen etterpå :) Begge små hadde oppført seg eksemplarisk , og når jeg stod opp kl 11 på søndag lå både E, F og søs og sov :fnise:

Nå nå jeg løpe, ønsker alle en fin dag :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg ny dagbok -- på instagram! :wink: Blir som en fjortis jeg, er hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Instagram er gøy. Jeg følger deg gjerne om du vil dele brukernavnet ditt. :nigo:

Ja, og så lettvint :jepp: har alltid hatt en hemmelig "drøm" om å blogge, men har såpass selvinnsikt at jeg skjønner at jeg har et for kjedelig liv til at det er noe vits :fnise: pm er sendt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her :Nikke:

Sender deg også pm :klem:

----

I dag har E hatt en skikkelig sovedag, hun har knapt vært våken. Kaanskje er det håp allikevel? :ler:

Ellers kaffeslabberering hos svigersøs mens mannen har vært på jobb.kjekt som alltid :hjerte:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tiden flyr!! :hakeslepp: her har det vært ei fiin uke, om enn i elendig sommervær -- her øser det ned, minner mer om høst enn sommer for å si det sånn :regn:

Denne uka har mannen hatt sin første skikkelige ferieuke, herlig :) I tillegg til masse deilig, rolig tid her hjemme har det vært jazzfestival her i byen, og både jeg og mannen har vært hver vår kveld ute :) jeg var på konsert med John Legend, Karpe Diem, LidoLido og Kendrick Lamar :hoppe: de to første var høydepunktet for min del, og det var knallbra!! En fantastisk dag, med gode venner, øl og fantastisk musikk :hoppendeglad:

...og det er veldig deilig å kjenne at det faktisk går an å dra ut en tur uten å slite med dårlig samvittighet og stresse over det :jepp:

Ellers er alt bra med begge småttisene, og det kan se ut som om E har fått noe som ligner på en rytme, iallefall på natta -- denne uka har hun tatt kvelden mellom 20 og 20.30, og sover da til morgenen etter, avbrutt av 2-3 amminger :jepp: deilig å ha fått tilbake kveldene!

For den kommende uka har vi ikke så store planer, annet enn å nyte finværet som er meldt :) oog, på fredag reiser jeg til Bergen sammen med søstrene mine!! :bolledeig: Rihannakonsert og shopping står på plana, og jeg gleder meg vilt!!! :nigo:

Håper alle nyter sommeren, sol eller ei :blomst:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ser ut som om dere koser dere i sommer :)

Ikke meningen å slette deg på Facebook, men jeg gjorde det av sikkerhetsmessige grunner (du forstår om du leser i dagboka mi...) bare legg meg til igjen :)

Håper du får en fin uke med mannen og goingene deres!

Klem :)

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som deilige feriedager dere har! Og så er jeg overrasket over hvor du er fra, for jeg hadde sett for meg noe helt annet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Innom fra mobilen, så får ikke til å multisitere.

Sommerfuglen: sååå gøy å lese om nyhetene i boka di :strix: ...skjønte ikke heelt hvorfor du sletta meg, men helt i orden det altså :jepp: igjen, gratulerer så mye! :hjerte: Fiin uke til dere også! :klemmer:

Belle: ja, det er deilige dager med ferie og med mannen så mye hjemme, og slippe å være helt utslitt kl 18 :jepp: Hehe, vittig! Rart det der, hvordan man ser for seg hvordan andre ser ut/bor/etcetc :) tør jeg spørre hvor du hadde sett for deg? :fnise:

:klemmer:

----

Eeeeendelig har finværet kommet :sol: en hel dag ute i hagen, med sol, grilling og is - fantastisk :smiler: i morgen skal vi late oss hjemme, og i bursdag til bestis sin jente på 3, det blir kos :) suste inn til byen og kjøpte bursdagspresang etter F var lagt - fant en supersøt veggklokke i tre, formet som en elefant på Kremmerhuset, håper den faller i smak :jepp:

Nå, senga med ei bok - fin kveld til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Takk igjen MonThe :strix: Det er glede og lykke... og litt hormoner i huset her om dagen ;)

Følte meg litt slem når jeg slettet deg, men tenkte bare at jeg ikke turte å risikere noe tabbestyr på facebook :sjenert: Regnet ikke med at du hadde ploppet ut der altså, bare jeg som er litt hysterisk.

Så godt å høre at dere også har fått litt finvær, det er deilig :bolledeig:

God kveld til deg og dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...