Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gleder meg til ett glass vin en kveld jeg! :vin:

Det tror jeg jaggu skal være et av helgas "gjøremål" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:

Ok natt med to amminger + litt våkentid på E, og opp og hopp med F kl 0630 :) I dag skal vi ut og levere flyerse (ehh...blir det riktig ord :klo: ) i nabolaget. Det er nemlig et skrikende behov for fler bhgplasser her i området (kraftig utbygging de siste årene), og kommunen følger ikke opp mtp barnehageplasser. Velforeninga forsøker derfor å samle alle som har behov for plass, og mannen fikk ansvaret for å lage, og levere ut flyers i alle postkassene i området. Bra trilletur da :wink:

I kveld kommer venninnegjengen på årets byttekveld! :hoppe: gleder meg til å se alle igjen, og garderoben trenger viiirkelig denne byttekvelden :lur:

Nå skal vi straks dra i bhgen her, finfin dag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Alt gikk bra i dag -- det var nok legen som hadde bilyd i ørene, for de fant ingenting :hoppendeglad::bolledeig::hjerte:

Meget vellykket shoppingrunde også - nye sandaler, sommerklær og superkul camelbackflaske med traktorer på ble med hjem til F :) Og jeg kjøpte "meg" noen nydelige hengelykter til verandaen på Indiska, og en deeilig hengestol på Åhlens, nå er jeg klar for hageliv og sommer :sol:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :regn:

Her er akkurat fredagstacoen fortært, jeg og E sitter laangt nede i godstolen mens guttene er i badekaret. Jeg elsker fredager! :jepp:

I dag har vi hatt en skikkelig innedag mens regnet har plaska ned ute - en 2timers formiddagsdupp, vaska/lagt sammen/lagt på plass 3 maskiner med klær (ønsker meg ei "vaske-klær-dame" :takke: ), støvsugd 1.etasjen og lagt på nytt på alle sengene. Oog ikke minst - sett 3 episoder med Vampire Diaries :wink:

Et vennepar av oss fikk frestn en liten gutt i natt! :strix: blir artig med kompis til E! :hjerte:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Her har vi hatt ei fin og rolig helg, med masse utetid og trivsel her hjemme :) Selv om F har ganske korte dager i bhgen, og fri hver mandag så merker jeg at han er sliten på fredagene, så er nok ekstra godt med ei rolig hjemme-helg på han også :)

Etter 2 litt tullete netter med E slo hun like gjerne til med en sove-gjennom natt i batt, og sov fra 00-0630, så amming, og så videre til 10 :hoppe: så her er vi opplagte og uthvilte i dag :)

Formiddagen har vi tilbrakt ute i hagen, E har ligget i vogna mens jeg har pusset og tatt 1.strøket på ett skap som skal gå fra blått til hvitt. Skapet har vært farmor sitt, og skal nå bli jakke/skoskap i gangen, det blir nok fint :)

I kveld skal jeg og E i bursdag til ei venninne. Gleder meg vilt for hun er innmari flink å bake :sikle:

Synes livet er så innmari fint for tiden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Ligger her i senga og er lys våken, og har vært det siden halv6. Egentlig litt irriterende, siden E sover og mannen stod opp med F ;) Har fått planlagt middagslista for den kommende uka da :wink:

Koste oss masse i bursdag i går, fikk servert nyydelig sjokoladekake, is og ostekake, og ble sittende ute på verandaen fram til klokka plutselig var 23.30 :)

Ser ut til å bli nok en nydelig dag i dag. Kjenner det gjør noe med humøret og energien når det er så fint vær :sol:

I dag kommer frestn bestis og ungene på middag, det blir kjekt :hjerte:

Finfin dag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig med litt sommer! : Nigo:

Jeg ville bare si at jeg er innom og leser her som regel, men sitter på iPad for tiden og det er så tungvint å skrive på så da får det stort sett bli med lesingen ;)

Ha en fin uke : klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig med litt sommer! : Nigo:

Jeg ville bare si at jeg er innom og leser her som regel, men sitter på iPad for tiden og det er så tungvint å skrive på så da får det stort sett bli med lesingen ;)

Ha en fin uke : klemmer:

:vinke:

Koselig å vite at du er innom:) og ja, iPad er virkelig noe herk å skrive på!:/ er selv innom via mobil så her skriver jeg stort sett mens jeg ammer :fnise: (derfor ganske ensformig i uttrykksikoner, er så få jeg husker "koden" på :P ) Ønsker dere også ei fin uke :klem:

-----

Deilig, deilig dag med 27 grader, sovebaby i vogn, hengekøye og superkoselige ettermiddag med bestis og ungene - finnes ikke noe bedre enn leende småttiser fulle av is som løper rundt i hagen :hjerte:

Og i kveld har jeg tilogmed tatt meg ett glass vin i hengestolen, det var nydelig godt! :vin:

I morgen kommer mamma og minstesøs på besøk. De blir over til fredag. Gleder meg :)

....livet er nesten for godt til å være sant for tiden. Nesten så jeg må klype meg litt i arma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekos å ha mamma og minstesøs på besøk:) F virkelig elsker mamma, og i morges ropte han på henne, "mosmooos", istedenfor på meg når han våkna :fnise:

Nå er mannen dratt på nattevakt, og jeg sitter og ser på "i seng med fienden" :) Gode, gamle, men samtidig fæle filmen.

E har i dag hatt en skikkelig sovedag, etter å ha vært supervåken i går. Hadde kanskje noe å gjøre med at det hadde gått noen dager siden forrige bæsjebleie? Har iallefall sovet som en stein siden en gigableie av typen laangt-oppetter-ryggen nå i ettermiddag :ler:

God helg til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har regnet pøøst ned, og humøret har vært like grått som ute. egentlig helt uten grunn. Har bare følt meg klar og sliten, og i himla dårlig humør. Hjalp på med kaffe hos svigersøs og familien, hun er så god å prate med :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag, etter en håpløs natt :wink:

E tok ikke kvelden før 00.30, våkna for mat 3 og 6 (noe som egentlig er bra! :jepp: ), men F våkna klokka 03.30, sikker på at det var morgen, og hylte og skrek (type raserianfall) fram til 0530. Og 0700 var det opp og hopp. Selvfølgelig skjer slike ting bare når mannen er på nattevakt :sukk:

uansett fin dag - mannen tok med seg begge to ut en tur slik at jeg skulle få noen timer for meg selv i formiddag, og da rakk jeg både å ligge en time på sofaen og scrappe litt, deeeilig :)

Ellers har vi lagd cakepops ( :sikle: ), gått tur til butikken (noe som tok laang tid for det er innmari mange spennende steiner, blader etc å se på :fnise: ), og hatt besøk av vennepar som akkurat har fått en liten gutt :) Han er bare 10 dager ganmel, og rundt 3 kg, E så ut som en kjempe i forhold :ler:

I morgen skal vi på foreldresamtale i bhgen, gleder meg :) bare så synd at vi er satt opp til samtale kl 8, det er aaltfor tidlig å skulle være et sted, ferdig påkledd og i orden :P

Forhåpentligvis snart natta her, når E finner det for godt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :vinke:

Kjekt på foreldresamtale i dag, bare skryt og gode ord å høre om gutten vår :tommelopp:

Og i dag kom bildene fra bhgfotograferingen, F var ( selvfølgelig :wink: ) nyyyydelig!! Alvorlig, men med et Glimt i øyet, som om han skal til å le :rodmer:

Har frestn sendt ut invitasjoner til Fs 2årsdag i dag :) heelt utrolig at han om en liten måned er 2 år! Tiden går så fort.. Lille, store gutten min :grine:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på gruppetreff på helsestasjonen - kjempetrivelig :jepp: En ganske stor gruppe, vi er 10 totalt, og 7 som møtte opp, så skal vel litt til for at vi skal få til å treffes hele gjengen fast, men har iallefall avtalt neste treff neste fredag, hjemme hos oss :) Gleder meg! De fleste var vel på min alder, og det var to som var litt eldre (nærmere 40 enn 30), og alle bor her i området :)

Fikk veid og målt E -- lille, store pia mi er nå blitt 59 cm og 5005 gram :icon_lol: For å sammenligne så var F 5200 og 60 cm på samme tid, så de er ganske like i størrelsen. Pakket frestn vekk alle klærne i str 50 og mesteparten i str 56 i går, str 62 passer stort sett med litt oppbrett i armene :)

For resten av dagen har vi ikke så store planer. Mannen har langdag, og er ikke hjemme før sent i kveld, så må ta kveldsstell etc alene i dag.. Blir litt lang ettermiddag alene med begge to, men det går nok sikkert bra, F er veldig enkel å legge (*bank i bordet*) og løper stort sett i seng med alle bamsene sine under arma når klokka nærmer seg halv8 (Må jo ha med både "Anton", "Elmo" og "Blå" i senga må skjønne :fnise: )

Ønsker alle en finfin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :regn:

Her har vi fortsatt fine dager, både stor og liten :) E er virkelig en sovebaby, og er blid og fornøyd når hun (innimellom) er våken :) nettene er også superfine - hun tar kvelden mellom 22-24, og kan da sove i 3-5 timer før mat :nigo:

I dag øser regnet ned, og vi drar straks på hyttetur med et vennepar, skal være der til i morgen :) (frestn det venneparet som fikk en gutt for ett par uker siden )

God søndag til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at E er sovete av seg da! Det nytes her også for å si det sånn. :fnise:

Kos dere på hyttetur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...