Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å sove på sofaen en halvtime rett før man skal legge seg, anbefales IKKE :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er bare godt. :lol:

Der og da ja, men jeg blir helt i ørska etterpå.. Nesten så jeg blir morgengretten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Fikk du sove igjen, eller?

Etter noen timer ;) Hehe..

I dag har jeg lest ferdig boka om ketolyse og er klar til å starte på den kuren. Jeg er spent på om jeg sprekker mange ganger, men jeg håper jeg skal klare meg. Er relativt streng den kuren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det kanskje "vanskeligere" å sprekke nettopp fordi det er så strengt, fordi ting enten er ja eller nei. Man kan aldri ta "et lite stykke bare denne gangen" og dermed stå i fare for å ta et stykke nummer 2, hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det kanskje "vanskeligere" å sprekke nettopp fordi det er så strengt, fordi ting enten er ja eller nei. Man kan aldri ta "et lite stykke bare denne gangen" og dermed stå i fare for å ta et stykke nummer 2, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg håper du har rett Juliane :) jeg ble skikkelig motivert av å lese boka iallefall :) eneste problemet mitt er at jeg ikke spiser fisk.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg vite hvor mye jeg har gått opp i lønn fra 01.01, og jeg gleder meg skikkelig til å få etterbetalt på lønn som kommer om en uke :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønnspålegg er alltid kjekt! :tommelopp:

Jepp! Og veldig etterlengtet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kan jeg spise til frukost når eg går på ketolyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Katee

Omelett med skinke, middagsrester, egg og bacon, salater med pålegg til kanskje, kokt egg, eggerøre med skinke, kyllingfilet med grønsaker? :)

Du kommer nok til å ha et noenlunde likt kosthold til meg, selv om jeg ikke går på lavkarbo. Jeg tenker sjelden frokost slik andre tenker frokost. For meg er frokost det samme som lunsj og middag i mange tilfeller i og med at jeg nesten ikke spiser brødmat i det hele tatt.

Der florerer massevis av oppskrifter og tips på nettet :) Jeg er ikke noen ekspert på ketolyse, men du finner nok mye bra der ute på vide webben :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Alyah :) ja det blir vel slik hos meg etterhvert som jeg kommer inn i det..

Dag 3 av 50 gjennomført og bestått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg skulle holde på i 8 mnd. Nå har jeg holdt på i 14 mnd :) Kanskje det blir en livsstil for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...