InLoveWithLife Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #2061 Skrevet 13. februar 2012 Så bra at blodsukkeret er bra!
mia83 Skrevet 13. februar 2012 #2062 Skrevet 13. februar 2012 Nå sitter jeg som et spørsmålstegn Mia Hehe.. Nintendo og Supernintendo står det for. Du har PM forresten
InLoveWithLife Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #2063 Skrevet 14. februar 2012 Nintendo og Supernintendo står det for. Du har PM forresten Da er jeg med skal se på pm takk!
InLoveWithLife Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #2064 Skrevet 14. februar 2012 Happy Valentine alle sammen Nå har jeg stått på kjøkkenet i 2,5 timer, og begynner å bli litt lei.. Jeg har bakt muffins til min kjære, laget bunnen til en suksessterte (lavkarbostyle), det hjemmelagede pizza'n er i ovnen, og jeg mangler bare fylle til suksessterten. Den får jeg ikke laget før min kjære kommer hjem med mer natreen.. I stua er det pynta med litt hjerter og lys, og jeg har skrevet et kort fra meg og vovva som jeg skal prøve å få vovva til å gi til min kjære når han kommer
InLoveWithLife Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #2065 Skrevet 14. februar 2012 Vovva tok oppgaven som brevdue kjempe fint
Suzy Skrevet 15. februar 2012 #2066 Skrevet 15. februar 2012 Så koselig som du gjorde det til valentindagen da gitt! Romatikk er koselig Hvordan går det med lavkarboen? Har du fått noen holdepunkter fra legen eller svar fra Hexeberg?
InLoveWithLife Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #2067 Skrevet 15. februar 2012 Så koselig som du gjorde det til valentindagen da gitt! Romatikk er koselig Hvordan går det med lavkarboen? Har du fått noen holdepunkter fra legen eller svar fra Hexeberg? Romantikk er kjempe koselig Det går ikke så bra, og jeg får ingen hjelp av legen. Hexeberg har jeg glemt å sende Mail til, men snakket med hun på bailine nå.. Hun tipsa meg om å prøve ketolyse som en slags kickstart, og se om det fungerer. For å få kroppen i gang på en måte.. Så jeg vurderer å kjøpe startpakken til ketolyse, inneholder en bok og vitaminer og mineraler en trenger. Har du/noen erfaringer fra det?
InLoveWithLife Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #2068 Skrevet 15. februar 2012 Usj.. I dag er humøret på bånn.. Litt sur, grinete, og lei meg.. Aner ikke hvorfor.. Jeg bare er sånn av og til.. Slitsomt!!
Gjest Katee Skrevet 15. februar 2012 #2069 Skrevet 15. februar 2012 Sånn er jeg også for tiden Jeg har fått ny bok og har altså ikke rømt KG ennå Link i signaturen
mia83 Skrevet 15. februar 2012 #2070 Skrevet 15. februar 2012 Humøret er litt labert for tiden her også, så du er ikke den eneste Love. Håper det bedrer seg!
juliane Skrevet 16. februar 2012 #2071 Skrevet 16. februar 2012 Her er humøret ganske ok for tida, men tror vi alle har noen sånne dager/perioder innimellom. Ser verden lysere ut i dag?
InLoveWithLife Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #2072 Skrevet 16. februar 2012 Verden er litt lysere i dag ja Hehe.. Ja vi har nok alle våres dårlige dager.. Men når min kjære kommer hjem og vil hjelpe meg med mat, henter vann, brer teppet over meg og koser, da kan jeg jo ikke være så sur lenger
Suzy Skrevet 16. februar 2012 #2073 Skrevet 16. februar 2012 Det går ikke så bra, og jeg får ingen hjelp av legen. Hexeberg har jeg glemt å sende Mail til, men snakket med hun på bailine nå.. Hun tipsa meg om å prøve ketolyse som en slags kickstart, og se om det fungerer. For å få kroppen i gang på en måte.. Så jeg vurderer å kjøpe startpakken til ketolyse, inneholder en bok og vitaminer og mineraler en trenger. Har du/noen erfaringer fra det? Jeg begynte med ketolyse da jeg gikk på lavkarbo første gang og det fungerer i aller høyeste grad. Veldig bra - men man blir en tanke lei etterhvert. Det kan helt klart være en tanke å gå på det en periode og deretter tillempe et kosthold med mer karber for å få et mer normalisert kosthold. Godt dagen er lysere
InLoveWithLife Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #2074 Skrevet 16. februar 2012 Jeg begynte med ketolyse da jeg gikk på lavkarbo første gang og det fungerer i aller høyeste grad. Veldig bra - men man blir en tanke lei etterhvert. Det kan helt klart være en tanke å gå på det en periode og deretter tillempe et kosthold med mer karber for å få et mer normalisert kosthold. Godt dagen er lysere Ja hun på bailine også så at man ikke kan gå på det fast, men at det kan være en ide for å få litt resultater til å begynne med. Hvor lenge gikk du på det? Og hvor mye gikk du ned? Hvis det stemmer det de skriver, at man kan gå ned 7-14kg på 7 uker så er jo det helt fantastisk. Men tror jeg skal ha mål om å gå ned 5kg, og heller ta det som en bonus om jeg får til mer
InLoveWithLife Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #2075 Skrevet 16. februar 2012 I dag har jeg sendt ut invitasjonene til reunion, og jeg har fått noen positive tilbakemeldinger allerede!!
InLoveWithLife Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #2077 Skrevet 16. februar 2012 Reunion er koselig! Stå på Love! Takk takk!! 6 påmeldte nå, av 25
InLoveWithLife Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #2078 Skrevet 17. februar 2012 Jeg skal plutselig på et intervju kl 15!!!
InLoveWithLife Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #2080 Skrevet 17. februar 2012 Oi, hva slags jobb? Lykke til! Rekruttererjobb. Samme person som ville ha meg på intervju til den selgerjobben. Jeg sa jeg var intr i HR og personal, og i går km 1530 fikk jeg Mail om at hun hadde en ledig stilling for en kunde som rekrutterer så jeg svarte at jeg var interessert, og i går kveld kl 2130 spurte hun om jeg kunne komme i dag kl 1500. Og det passa jo i grunn bra, siden jeg har fri i dag Hehe.. Nå sitter jeg å venter på massasjetime
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå