Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at blodsukkeret er bra! :hoppe:

:nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter jeg som et spørsmålstegn Mia ;) Hehe..

Nintendo og Supernintendo står det for. :jepp:

Du har PM forresten :)

Skrevet

Nintendo og Supernintendo står det for. :jepp:

Du har PM forresten :)

Da er jeg med ;) skal se på pm :) takk!

Skrevet

Happy Valentine alle sammen :)

Nå har jeg stått på kjøkkenet i 2,5 timer, og begynner å bli litt lei.. Jeg har bakt muffins til min kjære, laget bunnen til en suksessterte (lavkarbostyle), det hjemmelagede pizza'n er i ovnen, og jeg mangler bare fylle til suksessterten. Den får jeg ikke laget før min kjære kommer hjem med mer natreen.. :P

I stua er det pynta med litt hjerter og lys, og jeg har skrevet et kort fra meg og vovva som jeg skal prøve å få vovva til å gi til min kjære når han kommer ;)

Skrevet

Vovva tok oppgaven som brevdue kjempe fint ;)

Skrevet

Så koselig som du gjorde det til valentindagen da gitt! :jepp:

Romatikk er koselig :rodmer:

Hvordan går det med lavkarboen? Har du fått noen holdepunkter fra legen eller svar fra Hexeberg?

Skrevet

Så koselig som du gjorde det til valentindagen da gitt! :jepp:

Romatikk er koselig :rodmer:

Hvordan går det med lavkarboen? Har du fått noen holdepunkter fra legen eller svar fra Hexeberg?

Romantikk er kjempe koselig :rodmer:

Det går ikke så bra, og jeg får ingen hjelp av legen. Hexeberg har jeg glemt å sende Mail til, men snakket med hun på bailine nå.. Hun tipsa meg om å prøve ketolyse som en slags kickstart, og se om det fungerer. For å få kroppen i gang på en måte.. Så jeg vurderer å kjøpe startpakken til ketolyse, inneholder en bok og vitaminer og mineraler en trenger. Har du/noen erfaringer fra det?

Skrevet

Usj.. I dag er humøret på bånn.. Litt sur, grinete, og lei meg.. Aner ikke hvorfor.. Jeg bare er sånn av og til.. Slitsomt!!

Skrevet

Sånn er jeg også for tiden :sjenert:

:klem:

Jeg har fått ny bok og har altså ikke rømt KG ennå :) Link i signaturen

Skrevet

Humøret er litt labert for tiden her også, så du er ikke den eneste Love. :klem:

Håper det bedrer seg! :kose:

Skrevet

Her er humøret ganske ok for tida, men tror vi alle har noen sånne dager/perioder innimellom. Ser verden lysere ut i dag? :klem:

Skrevet

Verden er litt lysere i dag ja ;) Hehe..

Ja vi har nok alle våres dårlige dager..

Men når min kjære kommer hjem og vil hjelpe meg med mat, henter vann, brer teppet over meg og koser, da kan jeg jo ikke være så sur lenger :rodmer:

Skrevet

Det går ikke så bra, og jeg får ingen hjelp av legen. Hexeberg har jeg glemt å sende Mail til, men snakket med hun på bailine nå.. Hun tipsa meg om å prøve ketolyse som en slags kickstart, og se om det fungerer. For å få kroppen i gang på en måte.. Så jeg vurderer å kjøpe startpakken til ketolyse, inneholder en bok og vitaminer og mineraler en trenger. Har du/noen erfaringer fra det?

Jeg begynte med ketolyse da jeg gikk på lavkarbo første gang og det fungerer i aller høyeste grad. Veldig bra - men man blir en tanke lei etterhvert.

Det kan helt klart være en tanke å gå på det en periode og deretter tillempe et kosthold med mer karber for å få et mer normalisert kosthold.

Godt dagen er lysere ;)

Skrevet

Jeg begynte med ketolyse da jeg gikk på lavkarbo første gang og det fungerer i aller høyeste grad. Veldig bra - men man blir en tanke lei etterhvert.

Det kan helt klart være en tanke å gå på det en periode og deretter tillempe et kosthold med mer karber for å få et mer normalisert kosthold.

Godt dagen er lysere ;)

Ja hun på bailine også så at man ikke kan gå på det fast, men at det kan være en ide for å få litt resultater til å begynne med. Hvor lenge gikk du på det? Og hvor mye gikk du ned? Hvis det stemmer det de skriver, at man kan gå ned 7-14kg på 7 uker så er jo det helt fantastisk. Men tror jeg skal ha mål om å gå ned 5kg, og heller ta det som en bonus om jeg får til mer :)

Skrevet

I dag har jeg sendt ut invitasjonene til reunion, og jeg har fått noen positive tilbakemeldinger allerede!! :nigo:

Skrevet

Reunion er koselig! :jepp:

Stå på Love! :duskedame:

Skrevet

Reunion er koselig! :jepp:

Stå på Love! :duskedame:

Takk takk!! 6 påmeldte nå, av 25 :)

Skrevet

Jeg skal plutselig på et intervju kl 15!!!

Skrevet

Oi, hva slags jobb? Lykke til!

Rekruttererjobb. Samme person som ville ha meg på intervju til den selgerjobben. Jeg sa jeg var intr i HR og personal, og i går km 1530 fikk jeg Mail om at hun hadde en ledig stilling for en kunde som rekrutterer :) så jeg svarte at jeg var interessert, og i går kveld kl 2130 spurte hun om jeg kunne komme i dag kl 1500. Og det passa jo i grunn bra, siden jeg har fri i dag ;) Hehe..

Nå sitter jeg å venter på massasjetime :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...