Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det virker rart altså..

Jeg får ringe i morgen og få time..

Skrevet (endret)

Time hos legen på fredag.. Så får vi se hva som skjer..

Snill sjef jeg har! Jeg fikk to kinobilletter i dag, inkl popcorn, brus og sjokoladen M. Da ble det kino i kveld da! Safe house. Helt grei :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Har ingenting å si jeg..

Skrevet

Har ingenting å si jeg..

Ikke jeg heller :)

Av og til godt det og.

Hadde jeg hatt badekar så hadde jeg lagt meg der i et par timer :jepp:

*drømme*

:klem:

Skrevet

Det hadde jeg gjort også Appifany!! :jepp:

Er litt vanskelig å lage reunion uten Facebook.. Men jeg vil så gjerne unngå Facebook!! Men jeg blir jo så nysjerrig..

Skrevet

Nå går jeg hjem.. Orker ikke mer for i dag.. Har vært på jobb to dager med feber nå, eller dvs at alle symptomer tilsier feber med febermåleren sier noe annet.. Jeg er uansett ikke i form, og skal hjem! Ferdig snakka :P

Skrevet

Uffda.. masse god bedring Love! :klem:

Skrevet

Er helt fin igjen nå :) rare greier..

Skrevet

Åja.. Ja det var jo veldig bra!! :tommelopp:

Håper den fine formen vedvarer!! :klem:

Skrevet

Den er fortsatt bra, men jeg har ubehagelige hetetokter..

Nå sitter jeg på venterommet hos legen.. Nysjerrig på hva som vil skje her! Er redd jeg ikke får så mye ut av det..

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra! :)

Skrevet (endret)

Herregud så lang tid det tok.. Ventet 20 min for å komme inn til legen, så 20 nye for blodprøve av langtidsblodsukkeret, så 20 nye for å komme inn igjen til legen, og så måtte jeg på apoteket..

Legen har satt meg på metformin, som er medisin for diabetes. Har lest litt om det, så det var jo greit. En av bivirkningene er til og med vektnedgang, så da får vi krysse fingrene ;) i tillegg til det, ville legen at jeg skulle begynne å måle blodsukkeret selv, daglig. Så nå har eg henta ut en hel pose med stæsj fra apoteket ;)

Edit: glemte å si at langtidsblodsukkeret var bra så jeg har ikke diabetes ennå :) skal ta nye prøver om en måned.

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Au.. måle blodsukkeret selv er nok ikke noe kuult. :redd:

Metformin kan gi diare også.. :jolie:

Krysser fingrene for at langtidsbs holder seg greit! :jepp:

Skrevet

Au.. måle blodsukkeret selv er nok ikke noe kuult. :redd:

Metformin kan gi diare også.. :jolie:

Krysser fingrene for at langtidsbs holder seg greit! :jepp:

Nå er blodsukkerapparatet testet, og det var ikke så ille som jeg først trodde. Heldigvis!!

Det stemmer at metformin kan gi diaré, men det står i "bruksanvisningen" at om man tar det sammen med mat, er sjansen mindre. Men min flaks er at jeg får det :P men om det er det som skal til for å stoppe utviklingen/reversere utviklingen, er det helt greit!! :)

Fortsatt god helg til alle. Vi har en rolig dag i dag etter en hyggelig kveld hos noen venner i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...