juliane Skrevet 26. mars 2012 #2221 Skrevet 26. mars 2012 Håper formen er bra? Og det så ut som om du fikk gode nyheter på Altinn også?
InLoveWithLife Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #2222 Skrevet 26. mars 2012 Håper formen er bra? Og det så ut som om du fikk gode nyheter på Altinn også? Formen er fin, nesten frisk som en fisk igjen også Men har vært godt med fri i dag.. Har bare slappa av Jeg fikk gode nyheter på altinn også, så da blir det ferie i år også Hehe! I dag har pakken fra www.iherb.com kommet. Der har jeg bestilt noen kjeks og barer med lite karbo, fra Atkins. Kjempe billig!! Hvis noen vil handle der, så bruk koden HEJ110 så får dere 5 dollar i rabatt jeg fikk nå 4 pakker a 5 barer, pluss en pakke med 12 eller 15 "oreos" for under 200 Kr!! De har ikke bare varer fra Atkins eller med lavt karboinnhold, de har masse annet også. Anbefaler siden!!
mia83 Skrevet 26. mars 2012 #2223 Skrevet 26. mars 2012 Så bra at formen er fin! Og hyggelige nyheter fra Altinn er alltid velkomne! Ja til billig nettshopping!
InLoveWithLife Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #2224 Skrevet 29. mars 2012 Da blir det påskeferie på hytta i år også, med vovva det blir spennende!! Vet ikke når vi drar, jeg har fri onsdag men min kjære må gjøre ferdig et prosjekt først.. Håper vi klarer å dra tirsdagskvelden mye mindre trafikk da..
InLoveWithLife Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #2225 Skrevet 31. mars 2012 Ketolysekuren fungerer nok ikke så bra som den burde på meg.. Jeg har gått ned 2 kg på fire uker..
*appifany* Skrevet 31. mars 2012 #2226 Skrevet 31. mars 2012 Men to kg er jo kjempebra på fire uker. Helt "perfekt" nedgang om man kan kalle det for det 0,5kg i uka er flott og det er slik man og gjerne holder vekta etterpå
InLoveWithLife Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #2227 Skrevet 31. mars 2012 Men to kg er jo kjempebra på fire uker. Helt "perfekt" nedgang om man kan kalle det for det 0,5kg i uka er flott og det er slik man og gjerne holder vekta etterpå Det har du faktisk helt rett i Appifany! Slik har ikke jeg tenkt på det nå fikk du opp motet mitt betraktelig
juliane Skrevet 1. april 2012 #2228 Skrevet 1. april 2012 Men to kg er jo kjempebra på fire uker. Helt "perfekt" nedgang om man kan kalle det for det 0,5kg i uka er flott og det er slik man og gjerne holder vekta etterpå What se said!
*appifany* Skrevet 1. april 2012 #2229 Skrevet 1. april 2012 Så bra Nå ble jeg kjempeglad for at du ble motivert av meg, så kult!!
InLoveWithLife Skrevet 1. april 2012 Forfatter #2232 Skrevet 1. april 2012 Takk alle sammen hva skulle man gjort uten kg-vennene sine
Gjest Katee Skrevet 2. april 2012 #2234 Skrevet 2. april 2012 Helt sant! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere
juliane Skrevet 2. april 2012 #2236 Skrevet 2. april 2012 En annen ting jeg tenkte på: Jeg tipper mange av dem som raser ned i begynnelsen på ketolyse kommer rett fra et dårlig kosthold, og har masse vann i kroppen som må bort. Du har jo derimot spist sunt kjempelenge og "normal" lavkarbo i flere måneder, så alt du mister nå er sannsynligvis fett!
InLoveWithLife Skrevet 9. april 2012 Forfatter #2239 Skrevet 9. april 2012 En annen ting jeg tenkte på: Jeg tipper mange av dem som raser ned i begynnelsen på ketolyse kommer rett fra et dårlig kosthold, og har masse vann i kroppen som må bort. Du har jo derimot spist sunt kjempelenge og "normal" lavkarbo i flere måneder, så alt du mister nå er sannsynligvis fett! Jeg liker det du skriver
InLoveWithLife Skrevet 9. april 2012 Forfatter #2240 Skrevet 9. april 2012 God påske til alle!! Vi har vært på fjellet, og der er det ikke så bra dekning.. Kom hjem i går, og i dag skal vi omtrent bare slappe av. Det blir godt ketolysekuren har dessverre ikke fungert i påsken, men shit au. Jeg tar det igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå