Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, vi har nok skeiet ut alle sammen i påsken. Noen mer enn andre :plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok en av de noen ;) Hehe..

Historisk dag for Sogndal i dag!!!! Vi holder oss fremdeles i toppen, men foreløpig har Tromsø tatt oss igjen. Men 2.plass er veldig bra!! Så spørs det om Molde eller Brann tar oss igjen også om noen timer.. Blir spennende å se Leciejewski og Grorud mot Hovland :)

Skrevet

:jepp:

Stao no pao!! :duskedame:

DUH!!!

:scorpis:

Skrevet

:skratte:

Til gjorde det dessverre så bra at de tok igjen sil.. Fyfy!!

Skrevet

God morgen alle sammen :)

Dette innlegget skal stråle av glede, akkurat som jeg gjør :nigo:

Jeg har det så bra med min lille familie (vovva er baby'n vår, Hehe). Min kjære snakker om at jeg snart skal møte barna, og i påsken snakka vi seriøst om å kjøpe sammen. Så seriøst at i går var jeg i kontakt med en haug av meglere for å få verdivurdering av leiligheten min fordi vi skal på en visning allerede i morgen!!! :) banken er kontakta, og jeg venter svar i dag (måtte sende inn selvangivelsen og fikk ikke gjort det før i går kveld). Jeg har avtalt verdivurderingen med 4 forskjellige meglerfirma, Eie på fredag, Obos på onsdag, DnB eiendom på torsdag (neste uke). Husker ikke den siste i farten.. DnB har nettopp solgt en i blokka mi, til 1 730 000. Og det er kjempe bra!! Eie mente jeg hadde fått min til en veldig bra pris for to år siden når jeg gav 1 520 000. Så dette lover jo godt!! Er kjempe spent på hva de sier :) en skate megler, krogsveen, skal sende verdivurdering over Mail ut fra området og statistikker osv. :)

Så nå har vi en spennende tid fremover!!! :) weekend til Wien i mai skal vi også :) det var bursdagsgaven fra min kjære! :nigo:

Ha en strålende dag alle sammen! Jeg er på vei ut til en kunde, og skal være der i hele dag :)

Skrevet

:strix:

For et herlig innlegg!!

Skrevet

Fy søren!! Megleren som har salgsrekorden i mitt området, solgte en helt lik leilighet som min, i samme bygget, for 1 880 000!!!!!!!! Det er syyyykt!!

Han megleren ble megagira på å slå rekorden ;) Hehe..

Skrevet

I går hadde jeg første megler på befaring i leiligheten.. Han ville slå rekorden i området, og målet hans var å få minst 2 mill!!!

Samme leilighet som min er lagt ut til salgs nå, men det er et dødsbo. Prisantydning 1 650 000,-! Så dette ser lovende ut ;)

Skrevet (endret)

Ups..

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Ups?

Håper dere får to mill :jepp:

Skrevet

Ups?

Håper dere får to mill :jepp:

Samme post kom to ganger ;)

Ja det håper jeg også!! :nigo:

Skrevet

Dette blir spennende! :)

Ja absolutt :)

Men vi selger ikke før vi har kjøpt noe nytt, så det kan ta lang tid.. Er lite ute på markedet nå, så prisene er helt syke.. Men vi håper vi finner noe før sommeren :)

Nå har vi kjøpt tur til Wien!! Langhelg i juni! Det blir så koselig :)

Skrevet

Koselig!!

Det er så digg med kjærestetur :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...