Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

:(

Så synd, ILWL :troest:

Meeeeen, det var kanskje meant to be? :) Neste leil/hus er sikkert eeenda bedre !

Er akkurat den holdningen jeg har også :)

Vi har valgt ut megleren vi skal bruke, og han har tipsa oss om en leil som kommer ut i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med seier da... :sjenert:

Skrevet

Gratulerer med seier da... :sjenert:

Takk :nigo:

Skrevet

I dag har vi sett søstra mi holde tale, vi har gått en kjempe lang og koselig tur med vovva, og nå skal vi grille. Min kjære har også prøvd en rc-bil han har bygget om fra bensin til elektro. Og vi har faktisk rydda litt!! :)

Jeg gleder meg til grilla maiskolber :)

Skrevet

Grilla maiskolber er kjempegodt! :sikle:

Skrevet

Grilla maiskolber er kjempegodt! :sikle:

Det er helt fantastisk!! :nigo:

Skrevet

Åh, det hørtes godt ut! :spise:

Men betyr det at du har pause fra ketolyse?

Skrevet

Åh, det hørtes godt ut! :spise:

Men betyr det at du har pause fra ketolyse?

Ja... :(

Skrevet

Jeg har en skikkelig down-periode på jobben nå hvor jeg ikke trives idet ele tatt og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..

Skrevet

:troest:

Tror de fleste har d sånn innimellom. Hvis det vedvarer burde du kanskje se deg om etter en annen jobb? :vetikke:

:klem:

Skrevet

:troest:

Tror de fleste har d sånn innimellom. Hvis det vedvarer burde du kanskje se deg om etter en annen jobb? :vetikke:

:klem:

Ja jeg har igrunn lyst på en ny jobb, men jeg har ingen utdanning til noe annet.. Og jeg trives veldig godt med oppgavene mine!

Skrevet

Du har ikke vurdert å ta utdanning da? For så vidt jeg husker har du vel bare noe fagbrev av et slag?

Du har jo vært litt på jakt en god stund nå, så en eller annen forandring må vel til snart?

Skrevet

Du har ikke vurdert å ta utdanning da? For så vidt jeg husker har du vel bare noe fagbrev av et slag?

Du har jo vært litt på jakt en god stund nå, så en eller annen forandring må vel til snart?

Jeg har utrolig lyst å ta lederutdanning, men jeg har ikke råd til å bli heltidsstudent og jeg har ikke motivasjon til å bli deltidsstudent akkurat nå.

Jeg har ikke søkt på nye jobber siden oktober/november.. Og det er fordi jeg trives jo!! Jeg elsker det jeg jobber med, jeg er utrolig glad i jobben min, men av og til blir jeg utrolig lei og sliten.. Føler av og til at jeg ikke får noe igjen for det jeg gjør.. Men likevel trives jeg jo!

Jeg har "bare" et fagbrev ja. For meg er et fagbrev kjempe bra! Jeg er utrolig stilt av fagbrevet mitt, og jeg trives kjempe godt i denne bransjen. Der igjen, jeg kunne aldri tenke meg å gått til en konkurrent.. Men fagbrev i min bransje er ikke så vanlig, det er svært få som har det. Og jeg syns mitt fagområdet/bransje er utrolig spennende!! Men jeg vil kanskje gå dypere i det..

Sorry hvis jeg klager for mye over jobben.. Jeg er utrolig glad i jobben min og trives egentlig kjempe bra. Men av og til blir jeg bare dritt lei..

Skrevet

God helg alle sammen!!

..det er umulig å dra på IKEA uten å handle.. :fnise:

Skrevet

Det snør!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg og min kjære har vært på tv nå :)

Skrevet

Oi! I hvilken sammenheng? :) God helg! :klem:

Skrevet

Oi! I hvilken sammenheng? :) God helg! :klem:

Publikum på et program bare ;)

Skrevet

Oj, jeg husker jeg leste hele dagboken din i høst en gang men at jeg ikke klarte å finne den igjen! Nå ble jeg skikkelig glad! Fint å lese at du har det bra for tiden :D

Skrevet

Oj, jeg husker jeg leste hele dagboken din i høst en gang men at jeg ikke klarte å finne den igjen! Nå ble jeg skikkelig glad! Fint å lese at du har det bra for tiden :D

Hei!

Så koselig at du stakk innom igjen :)

Jeg har det flott, og etter i dag har jeg det mye bedre på jobb også! :)

I dag har jeg altså hatt medarbeidersamtale, og der ble alt lagt frem, og det var godt. Sjefene ser jeg har for mye å gjøre, de ser og er enig i problemene med to kollegaer som har gjort mye med trivselen min, og de er kjempe fornøyd med jobben jeg gjør. De mener jeg er den mest strukturerte, dedikerte og fokuserte av oss. Det var kjempe hyggelig å høre!!! :)

Vi snakka om lønn, og de var forsåvidt enige i argumentene mine. Men myndigheten ligger dessverre ikke hos de, men de skrev det ned så det vil bli tatt videre.

Vi snakka om høyere utdanning, og de mente det kunne være mulig å få støtte fra firma. De råda meg til å ta det opp med rette vedkommende, og det skal jeg jammen gjøre!!! :)

Så nå er jammen meg alt bra altså.. Både privat og jobb!! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...