Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

SÅ utrolig bra!! :hoppendeglad: Det er godt å høre at du har en ledelse som virkelig ser hvilken flott ansatt de har! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra Love! Godt å høre!! :klem:

Skrevet

SÅ utrolig bra!! :hoppendeglad: Det er godt å høre at du har en ledelse som virkelig ser hvilken flott ansatt de har! :klem:

Ja det syns jeg også! Jeg bare håper de er så fornøyd at de er villige til å gi meg støtte til å ta utdanning :)

Skrevet

Visning igjen på søndag. En leilighet i 4mannsbolig med liten hageflekk og veranda :)

Gjest Katee
Skrevet

Det hadde jo vært knall å få støtte til utdanning! :hoppe:

Skrevet

Det hadde jo vært knall å få støtte til utdanning! :hoppe:

Ja absolutt!! Skulle egentlig spørre om det i dag, men jeg glemte det. Skal se om han er på jobb i morgen :)

Skrevet

Mitt innlegg kommer til å få mange av dere til å reagere, men jeg håper dere kan ha et åpent sinn og ikke dømme meg..

Jeg har sendt inn noen interessemailer til klinikker (blant annet den jeg var hos ang puppene som sa jeg kunne få det på et offentlig sykehus) som utfører fettsuging/fettfjerning.. Dette fordi jeg vil gjerne på en konsultasjon for å se hva jeg evt kan få gjort, og hva det koster..

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å dømme deg pga noe sånt. :klem:

Det er nok veldig dyrt da. Og jeg har hørt at det er smertefullt også.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å dømme deg pga noe sånt. :klem:

Det er nok veldig dyrt da. Og jeg har hørt at det er smertefullt også.

Det er forskjellige metoder, og kommer an på hva man skal gjøre. Noen må ta en såkalt bukplastikk, og det koster masse og er nok kjempe vondt! Men det finnes også metoder med laser og det virker ikke så vondt :)

Er derfor jeg vil på noen konsultasjoner, for å lære mer og for å høre hva de kan gjøre for meg. :)

Skrevet

Au.. laser...

Du må holde meg oppdatert da! :jepp:

Skrevet (endret)

Au.. laser...

Du må holde meg oppdatert da! :jepp:

Når jeg ser meg selv i speilet, ser jeg en kraftig jente. Jeg ser ingen jente som er i kategorien fedme.

I følge bmi er man overvektig hvis den er mellom 27-30, og man er i gruppa fedme om man er mellom 30-35.

Min bmi, som tickeren viser, er 32. Det vil si at jeg er i kategorien fedme. Og pga det, kan jeg ikke ta fettsuging da det er ment for folk med MAX 30 i bmi, helst under 27.

Så da sparte jeg de pengene!!

Endret av InLoveWithLife
  • Liker 1
Skrevet (endret)

What??? Det er vel de kraftigste som har behov for fettsuging?? Ikke de som er tynnere.. Jeg synes ikke det der henger helt på greip...

Er du på FB forresten Love? :)

Endret av mia83
Gjest Katee
Skrevet

Jeg skal absolutt ikke dømme deg for noe, Love. Det er din kropp og dine valg! Det er du som skal være fornøyd, komfortabel og glad i din egen kropp

:klem:

Skrevet (endret)

I går kveld kl 2135 ble jeg oppringt av ene klinikken jeg hadde sendt Mail til (den jeg har mest troa på, var de som sendte meg til offentlig sykehus for 4 år siden), og de lurte på om jeg ville komme på konsultasjon i dag. Og det ville jeg jo gjerne!

Så i dag har jeg vært der.. De er størst i Norge, og jeg føler meg så trygg hos de siden jeg har vært hos de før og da fikk jeg kjempe bra behandling!

De kan fjerne 3-4kg FETT på mage, midje, hofte og "rygg". Det koster 45 000, men de mener jeg vil få et bra resultat. Evt korreksjoner er gratis i etterkant, men jeg må gå ned en del selv i etterkant først.

Jeg kan få time allerede på onsdag.. Skremmende!! Men jeg har kjempe lyst.. Min kjære støtter meg fullt og helt og tror jeg vil få det bedre med meg selv :)

Hva syns dere?

Endret av InLoveWithLife
Gjest Katee
Skrevet

Så bra! Du må gjøre det du føler er riktig! Og er det å gå for timen din så syns jeg du skal gjøre det! :jepp: Flott at mannen støtter deg i valget ditt :)

Blir du sykemeldt etterpå? Og gjør det vondt etterpå? Beklager at jeg spør, jeg blir bare litt bekymret for deg, men jeg forstår deg veldig godt og syns du er tøff som vil gå gjennom dette. Håper du blir fornøyd med resultatet

Skrevet

Så bra! Du må gjøre det du føler er riktig! Og er det å gå for timen din så syns jeg du skal gjøre det! :jepp: Flott at mannen støtter deg i valget ditt :)

Blir du sykemeldt etterpå? Og gjør det vondt etterpå? Beklager at jeg spør, jeg blir bare litt bekymret for deg, men jeg forstår deg veldig godt og syns du er tøff som vil gå gjennom dette. Håper du blir fornøyd med resultatet

Jeg må holde meg hjemme i 2 dager, men så går det fnt siden jeg har stillesittende jobb.

Resultatene vil komme meg en gang, men det tar opp til 6mnd før det endelige resultatet.

Hvor mye vondt det gjør vet jeg ikke, men jeg har igjen noen piller etter puppeoperasjonen jeg hadde og de funka helt sykt ;)

men jeg må gå med en body i 4 døgn for å holde det stramt så hevelsen ikke blir for stor og for å holde ting på plass på en måte. Deretter kan jeg ta den av om natten men gå med den om dagen.

Må ikke beklage for at du spør, jeg svarer på alt jeg :)

Gjest Katee
Skrevet

Jeg syns du er modig, jeg :klem: Blir spennende å følge deg på veien videre. Håper du blir fornøyd!

Skrevet

Jeg synes også du er modig Love! :klem:

Men gå for det du føler for selv! :) Hold oss oppdatert! :)

Skrevet

Hva ville dere gjort da?

Gjest Katee
Skrevet

Jeg, hvis jeg hadde overkommet min frykt for smerten, hadde valgt å gjøre det. Det er såpass viktig for meg å trives i min egen kropp at jeg tror at det ville vært riktig for meg. Ikke det at jeg tror at jeg på mirakuløst vis hadde fått selvtilliten tilbake igjen, men det er noe med det å være fornøyd med seg selv.

Om jeg hadde prøvd ut de andre alternativene som er tilgjengelige og følt meg ferdig med disse, sett at det ikke fungerte, så ville jeg tatt den timen :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...