mia83 Skrevet 15. april 2012 #2261 Skrevet 15. april 2012 Så herlig med kjærestetur! Håper dere får minst 2 mill!! Spennende med salg!
InLoveWithLife Skrevet 15. april 2012 Forfatter #2262 Skrevet 15. april 2012 Er kjempe herlig/digg med kjærestetur, så vi gleder oss masse min kjære har vært der før, og jeg gleder meg til han skal vise meg rundt i byen I dag har jeg fått tilbake dette influensagreiene jeg hadde for noen uker siden.. Har ligget rett ut i hele dag, sammen med vovva. Min kjære har vært på jobb.. Like greit så jeg kunne kapre sofaen Hehe.. Virker som vovva skjønner når en av oss ikke er helt i form, han skal liksom passe litt ekstra på da Ja vi håper på over 2 mill!! Da sitter jeg igjen med en syk egenkapital
mia83 Skrevet 15. april 2012 #2263 Skrevet 15. april 2012 Uff.. er du blitt syk igjen? Håper du blir fort frisk! Egenkapital er kjekt!!
InLoveWithLife Skrevet 16. april 2012 Forfatter #2264 Skrevet 16. april 2012 Uff.. er du blitt syk igjen? Håper du blir fort frisk! Egenkapital er kjekt!! Ja er dessverre det.. Tror kanskje det er en halsbetennelse, får iallefall bare mer og mer vondt i halsen når jeg svelger.. Feberen er borte heldigvis, men det hjelper ikke når jeg har vondt i alle muskler og ledd i hele kroppen..
mia83 Skrevet 16. april 2012 #2265 Skrevet 16. april 2012 Uff nei det høres ikke noe godt ut!! Du får pleie deg selv så du blir frisk igjen!
juliane Skrevet 16. april 2012 #2267 Skrevet 16. april 2012 Håper formen kommer seg? Så bra at det ser lovende ut på leilighetsfronten! Men vil likevel advare deg mot å velge megler ut fra lovnader om å slå rekorder, vet om flere som har gått på en smell der. Og det er jo et ganske godt hopp opp fra 1.880 til over to mill, særlig siden den andre tydeligvis gikk høyt. Så lenge du ikke har kjøkken eller særlig bad som er betydelig bedre skal det litt til å ende opp såpass mye høyere...
InLoveWithLife Skrevet 17. april 2012 Forfatter #2268 Skrevet 17. april 2012 Håper formen kommer seg? Så bra at det ser lovende ut på leilighetsfronten! Men vil likevel advare deg mot å velge megler ut fra lovnader om å slå rekorder, vet om flere som har gått på en smell der. Og det er jo et ganske godt hopp opp fra 1.880 til over to mill, særlig siden den andre tydeligvis gikk høyt. Så lenge du ikke har kjøkken eller særlig bad som er betydelig bedre skal det litt til å ende opp såpass mye høyere... Formen er bedre i dag, er feberfri men ganske sliten.!har vært hjemme i dag også, men kjennes ut som jeg prøver meg på jobb i morgen Jeg kommer ikke til å velge ut megler pga prisrekord osv. Nå har jeg vært i kontakt med 4 meglere, en per Mail og 3 på befaring. Han som var her nå i dag (ja jeg er syk, men jeg valgte å ta møtet likevel siden jeg er feberfri og mer opplagt enn de andre dagen), han var kjempe ålreit! Jeg syns det er morsomt når meglerne sier at jeg kan få 2 mill, for det er helt uvirkelig for meg. Jeg er ei lita bygdejente som har forvilla seg til Oslo og kjøpte leilighet og er kjempe stolt over det. Har ikke tenkt noe på hva jeg kan få, og har heller ingen forventninger om hva jeg får. Så lenge jeg går i null etter å ha betalt megler er jeg egentlig fornøyd Men som sagt, han megleren i dag var veldig veldig ålreit. Kjempe enkel å prate med, ikke noe mas om hva jeg måtte gjøre til fotografering/visning, der tok vi senere sa han. Han sa ikke noe om pris, han hørte på det jeg hadde å si, han svarte på spørsmålene mine, og han spurte meg om ting. Han virket rett og slett interessert, men på en rolig måte. Var ikke overivrig eller "innpåsliten". Han ville ikke si noe om pris her og nå, han ville ta en nøye vurdering og gi meg tilbakemelding innen et par dager. Han ville sjekke ordentlig markedet og hvordan prisen var i området før han ga meg noen forhåpninger. Og det liker jeg!! Han skal gi meg tilbakemelding på hva han mener er realistisk å oppnå, ikke hva hans mål er. Det syns jeg er bra! Han prøvde seg ikke på noen salgstriks eller noe, han var bare en kjempe ålreit fyr. I tillegg er han født og oppvoks i området så han er godt kjent. Igjen, dette likte jeg! Jeg har igjen 3 befaringer, men foreløpig er det absolutt han her jeg kommer til å velge.
InLoveWithLife Skrevet 20. april 2012 Forfatter #2269 Skrevet 20. april 2012 Jeg er klar for helg! I dag er den store dagen: tven kommer, og det er fotballkamp på Ullevål
Gjest Katee Skrevet 20. april 2012 #2271 Skrevet 20. april 2012 Sogndal mot Enga Aller beste bønda i Norge! Mi ska pløye Enga! Hakje peing, hakje peing, hakje pei-ing! :gjeiper:
InLoveWithLife Skrevet 20. april 2012 Forfatter #2272 Skrevet 20. april 2012 Sogndal mot Enga Aller beste bønda i Norge! Mi ska pløye Enga! Hakje peing, hakje peing, hakje pei-ing! :gjeiper: Og me pløydde enga so da sang!!! 0-2 te Sogndal!!!
*appifany* Skrevet 21. april 2012 #2273 Skrevet 21. april 2012 Sogndal er gode i år (ja, den satt langt inne) God helg
InLoveWithLife Skrevet 21. april 2012 Forfatter #2276 Skrevet 21. april 2012 Sogndal er gode i år (ja, den satt langt inne) God helg Ja det er vi og dere i toppen nå
InLoveWithLife Skrevet 21. april 2012 Forfatter #2277 Skrevet 21. april 2012 Gratulerer med seier! Morsomt på kamp? Takk Ja det var kjempe gøy!!! Var topp stemning!! Og så ble det middag og øl etterpå vi dro også innom en pub hvor det var noen kollegaer fra meg. Så kvelden i går var helt topp!!
InLoveWithLife Skrevet 21. april 2012 Forfatter #2278 Skrevet 21. april 2012 Da gjekk vegen! Fy so deilig!
*appifany* Skrevet 22. april 2012 #2279 Skrevet 22. april 2012 Ja det er vi og dere i toppen nå Gruer meg litt til Rosenborg i kveld, merker jeg
InLoveWithLife Skrevet 22. april 2012 Forfatter #2280 Skrevet 22. april 2012 Gruer meg litt til Rosenborg i kveld, merker jeg Når vi klarte å få poeng mot de, så klarer dere også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå