Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle holde på i 8 mnd. Nå har jeg holdt på i 14 mnd :) Kanskje det blir en livsstil for deg også :)

Ketolyse anbefales ikke som livsstil, den anbefales ikke over 6mmd i strekk.. Men lavkarbo blir nok en livsstil for meg :) håper jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp: Håper det funker for deg :)

Ja det håper jeg også!! :)

Skrevet

Jeg har ingenting interessant å skrive..

Skrevet

Helg!!

God helg til alle sammen :) denne helgen har vi ingen planer.. Så vi får se hva tiden bringer :)

Skrevet

Dag 4 gjennomført :)

Skrevet

Og det går bra :) ?

God lørdag!!

Skrevet

Og det går bra :) ?

God lørdag!!

Jepp :jepp:

Er mest spent på helgene, men foreløpig går det bra. Må bare finne ut hva vi skal ha til mat i kveld :P

Gjest Katee
Skrevet

Det kommer til å gå seg bra til for deg, tror jeg :) Det er bare å planlegge litt :jepp:

Skrevet

Det kommer til å gå seg bra til for deg, tror jeg :) Det er bare å planlegge litt :jepp:

Ja det er sant det. Planlegging blir viktig, og så må jeg lære meg å spise fisk :fnise:

Skrevet

Nå har jeg prøvd lavkarbovafler.. Litt uvant, men fy søren så mektige!!! Er stapp mett jeg..

Skrevet

Dag 5 gjennomført!

Ketostixene viser at jeg er i ketose, men jeg har ennå ikke gått ned noe..

Skrevet

I dag har jeg og venninna mi, som er med på ketolysekuren, bakt to brød og rundstykker :) lavkarbo selvfølgelig ;)

Nå er det snart på tide med middag, og i dag blir det koteletter med litt potetsalat, pluss blomkål og brokkoli. Nam!

Skrevet

Jeg kjeder meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...