Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hun på bailine også så at man ikke kan gå på det fast, men at det kan være en ide for å få litt resultater til å begynne med. Hvor lenge gikk du på det? Og hvor mye gikk du ned? Hvis det stemmer det de skriver, at man kan gå ned 7-14kg på 7 uker så er jo det helt fantastisk. Men tror jeg skal ha mål om å gå ned 5kg, og heller ta det som en bonus om jeg får til mer :)

Jeg gikk på det i et halvt år ca - dvs jeg holdt meg under 20 om dagen i omtrent tre måneder, så gikk jeg over til ca 50 og gikk på det i tre måneder til og gikk ned 11 kilo.

Skrevet

Jeg gikk på det i et halvt år ca - dvs jeg holdt meg under 20 om dagen i omtrent tre måneder, så gikk jeg over til ca 50 og gikk på det i tre måneder til og gikk ned 11 kilo.

11kg på 6 mnd er helt ok for meg!! :)

Skrevet

Synes det høres bra ut jeg Love! Kanskje lettere å holde seg der også når man går saktere ned i vekt? :vetikke:

Skrevet

Synes det høres bra ut jeg Love! Kanskje lettere å holde seg der også når man går saktere ned i vekt? :vetikke:

Ja det er det, eller det var iallefall det sist gang jeg gikk ned ca 10kg :)

Skrevet

Jeg er så lei av å være blakk.. 500,- igjen av lønna, som kom for to dager siden.. Håper jeg går opp en del i lønn fra neste lønn!!! Men jeg bør vel ikke håpe på for mye..

Skrevet

Da var dagen kommet!

Kl 15 skal jeg kjøre ned til venninna mi, for så å være modell for en dag med henne. Vi vil også prøve å få med oss vovva ;)

Kl 20 blir huset fullt av jenter :)

Skrevet

Jeg anbefaler IKKE modellfabrikken!!!

Dårligste servicen jeg har vært borti..

Skrevet

What?? Fortell. :klem:

Kjipt å være blakk.. :sukk:

Du er velkommen i boka mi hvis du vil. :sjenert:

Skrevet

What?? Fortell. :klem:

Kjipt å være blakk.. :sukk:

Du er velkommen i boka mi hvis du vil. :sjenert:

Hvor er den?

Skrevet (endret)

Rapport fra lørdag:

Kl 15 var vi innom modellfabrikken for å høre om vi kunne ta med vovva. Det var ok. De spurte når vi hadde time, og vi svarte kl 1630.

Vi kom tilbake kl 1620. Da fikk vi noen skjema vi skulle fylle ut. Når vi leverte de tilbake, fikk vi beskjed om at det var 1,5 timer forsinkelse.. 1,5 timer!!!!! Det vil si at hvis vi var heldige, kunne vi komme til sminke kl 1800!!!!!!!!! Jeg bestilt time kl 1630 jeg, ikke 1800!! Selve greia skulle jo vare i 2-3 timer, og vi hadde folk som kom hjem til oss kl 20. Så vi måtte bare dra hjem vi.. Og booke om timen.. Så utrolig dårlig!!

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Og de kunne ikke sagt dette da dere var er kl 15?! :bond: Duster!

Skrevet

Og de kunne ikke sagt dette da dere var er kl 15?! :bond: Duster!

De nevnte det hverken da, eller ringte og sa fra..

Skrevet

I dag har de ringt referansene mine, de jeg var på intervju hos på fredag..

Skrevet

De nevnte det hverken da, eller ringte og sa fra..

:klaske: Gud, så idiotisk!

I dag har de ringt referansene mine, de jeg var på intervju hos på fredag..

:hoppe: Så spennende!

Skrevet

Idiotisk er bare fornavnet syns jeg.. 1,5 timers forsinkelse er ganske mye!!! Elendig kundeservice syns jeg.. De visste jo kl 15 at de var forsinket allerede..

Ja litt spennende at de har ringt referanse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...