InLoveWithLife Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2001 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Mandagen har absolutt tatt seg opp!! Vi har vært på IKEA og kjøpt hylle, og nå jobber min kjære med å få dette opp og å koble til høyttalerne igjen. Jeg tror han tenker å få opp speilet i dag også Og så har vi spist gooood (men sterk) mat til middag Hvordan kan jeg lære meg å ikke stresse? Endret 6. februar 2012 av InLoveWithLife
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2012 #2002 Skrevet 6. februar 2012 Hvis du lærer deg det, kan du lære det videre?
*appifany* Skrevet 6. februar 2012 #2003 Skrevet 6. februar 2012 Det finnes maaange kurs i stressmestring, i tillegg er det en kjapp googletur så har du mange forslag Trene er vel det beste som finnes, faktisk
InLoveWithLife Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2005 Skrevet 6. februar 2012 Men det er vanskelig å begynne å trene når man merker man blir stressa på jobb Jeg må lære meg noen teknikker som gjør at jeg kan slappe mer av på jobb.. Ikke bli så stressa på jobb.. Der og da..
*appifany* Skrevet 6. februar 2012 #2006 Skrevet 6. februar 2012 Bruk pusten din. Husk og puste. Sitt et minutt og ha fokus på at et minutt er ganske lang tid, men ikke i den store sammenhengen. Da fokuserer du på å puste inn gjennom nesen og ut gjennom munnen, uten dårlig samvittighet for unnasluntring, for det er jo trossalt bare 1 min
InLoveWithLife Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #2007 Skrevet 7. februar 2012 Bruk pusten din. Husk og puste. Sitt et minutt og ha fokus på at et minutt er ganske lang tid, men ikke i den store sammenhengen. Da fokuserer du på å puste inn gjennom nesen og ut gjennom munnen, uten dårlig samvittighet for unnasluntring, for det er jo trossalt bare 1 min Det skal jeg virkelig prøve!! Takk for tips
juliane Skrevet 7. februar 2012 #2008 Skrevet 7. februar 2012 Kan det hjelpe å fokusere på en ting av gangen? Når det hoper seg opp med arbeidsoppgaver for meg og jeg kjenner jeg blir stressa hjelper det å skrive opp alle oppgavene på en liste (gjerne i prioritert rekkefølge) og stryke dem tydelig ut når de er gjennomført. Så ser jeg at det går fremover. Av og til tar jeg også noen mindre ting som ikke er så viktige først, slik at jeg får strøket masse av lista med en gang, så føles det som om jeg har mindre igjen å gjøre. Og pusting er kjempelurt!
InLoveWithLife Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #2010 Skrevet 7. februar 2012 Jeg også lager ofte to-do-list, og det hjelper det. Det er helt sant Juliane
InLoveWithLife Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #2013 Skrevet 7. februar 2012 Ja de er virkelig det Derfor fikk jeg lyst å lage nye.. Dette har vi gjort i går og i dag: - handlet hylle på IKEA - hengt opp hylle - plassert høyttalerne på hylla - laget list til ledningene - koblet til høyttalerne - hengt opp speilet - hengt opp lampene ved speilet - laget lister til lampeledningene Dette skal gjøres senere: - henge opp lys under kjøkkenskap - henge opp oppheng i gangen - flytte speil i gangen - male leiligheten, men det blir LENGE til - koble til bakhøyttalerne - legge list til ledninger langs gulvet (Internett og tv) - lage ferdig plate til spotter på badet
InLoveWithLife Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #2016 Skrevet 7. februar 2012 Alltid noe å gjøre Men nå begynner det å bli j"vlig fint her!!!
InLoveWithLife Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #2020 Skrevet 8. februar 2012 Så bra! Du er flink Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå