InLoveWithLife Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1942 Skrevet 30. januar 2012 God mandagsmorgen! Klar for en ny uke? Jeg er klar men kunne godt hatt helg noen dager til Jeg er usikker på om jeg skal dra på intervjuet i morgen eller ikke..
*appifany* Skrevet 30. januar 2012 #1943 Skrevet 30. januar 2012 Klart du skal. Se omså bare på det som intervjutrening
InLoveWithLife Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1945 Skrevet 30. januar 2012 Hmm.. Men da må jeg jo styre med å finne alle attester og vitnemål osv Hehe..
InLoveWithLife Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1948 Skrevet 30. januar 2012 Selvfølgelig skal du gå på intervjuet! Men er det noen vits hvis jeg vet jeg ikke kommer til å ta jobben?
InLoveWithLife Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1951 Skrevet 30. januar 2012 Jeg trakk meg.. Sendte Mail nå og trakk meg.. Jeg har ikke de egenskapene man trenger for å jobbe med oppsøkende salg, og er heller ikke så interessert i det. Jeg elsker å jobbe med det jeg gjør nå, og vil gjerne fortsette med det. Salg er også en del av jobben min i dag, men der er det kunden som kommer til meg, og da er jeg veldig flink. Det blir mye likt som i butikk, jeg elsker å drive service sånn som i en butikk eksempelvis. Klart, man kan sikkert lære seg å selge. Men jeg er dessverre litt for sjenert til å drive oppsøkende salg.. I tillegg er jeg redd det blir kjedelig i lengden.. Så jeg sendte Mail nå og trakk meg, men takket for muligheten og ville gjerne høre fra de igjen om de hadde noen ledige stillinger innenfor mitt felt ved en senere anledning. Kanskje litt dumt? Det hadde nok ikke skadet å dratt på intervjuet.. Men men.. Jeg kommer nok til å angre litt og ha mine tvil noen dager, men så glemmer jeg det
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #1952 Skrevet 30. januar 2012 Oppsøkende salg er ikke noe for meg heller. Jeg hater selgere og hater å selge.
InLoveWithLife Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1953 Skrevet 30. januar 2012 Oppsøkende salg er ikke noe for meg heller. Jeg hater selgere og hater å selge. Er litt der jeg også.. Men dette var fra bedrift til bedrift da.. Var en av disse deal-sidene man jobber for, så man da skal selge "pakker" til andre bedrifter da.. Så det er jo litt annerledes enn bedrift til privatpersoner, men fremdeles..
InLoveWithLife Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #1955 Skrevet 31. januar 2012 (endret) Vi har kjøpt oss ny tv 63" Også skal vi på fremvisning av Moods sine siste kolleksjoner og afterparty 10.02 :nigo: Endret 31. januar 2012 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #1957 Skrevet 31. januar 2012 Høres kuult ut 3D-TV? Ja
InLoveWithLife Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #1958 Skrevet 1. februar 2012 I dag skal vi hente ny tv
mia83 Skrevet 1. februar 2012 #1959 Skrevet 1. februar 2012 3D-TV er digg! Ble 55" på oss da Har blitt virkelig fint i kjellerstua nå. Skikkelig hjemmekinofølelse! Gled deg! Men et bra hjemmekinoanlegg er jo et must i tillegg da for å få den ultimate opplevelsen.
InLoveWithLife Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #1960 Skrevet 1. februar 2012 3D-TV er digg! Ble 55" på oss da Har blitt virkelig fint i kjellerstua nå. Skikkelig hjemmekinofølelse! Gled deg! Men et bra hjemmekinoanlegg er jo et must i tillegg da for å få den ultimate opplevelsen. Min kjære liker ikke 3D da, han får vondt i hodet.. Tror han må sjekke synet sitt Ja jeg tror virkelig på deg! Jeg gleder Meg vi får nok ikke tv'n opp i dag, men håper på å få den opp i løpet av helgen iallefall hjemmekinoanlegg Jar vi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå