Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men snart begynner Paradise så da blir det ikke kjedelig :fnise:

Nei der var det jo fullt liv fra dag en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye har skjedd siden sist!

Jeg har vært utenlands noen dager med jobben og sett leiligheten vi skal leie neste helg. Den var kjempe fin! Vi er 9 personer som skal på tur, og jeg tror vi får det kjempe bra :)

Jeg har også vært flink og holdt meg til kuren min på tur (veldig stolt over det), og endelig har jeg fått noe igjen for slitet! Jeg har gått ned 1,7kg på 10 dager!!! :nigo:

I dag skulle jeg på linsekurs, men det skjedde ikke.. Først fikk jeg beskjed om at de hadde dobbeltbooket, så de lurte på om jeg kunne ta en annen time. Nei, sa jeg :P

Så ble jeg bedt om å vente, og det var greit. Når jeg da kom til, begynte de å lete etter en bestilling i mitt navn.. Da dama spør meg om jeg ikke har bestilt linser, og jeg svarer nei. sier jeg at jeg ikke har vært kunde hos de før, kun til briller. Da skjønner ikke hun dama hvordan jeg har klart å få time??? Jeg forklarer at jeg gikk til skranken og ba om time til linsekurs. Da svarer hun at da har det vært en misforståelse for før vi kunne prøve linsene, måtte jeg komme til en time hvor de sjekket synet for så å bestille linser. Hvordan i H** skal jeg som kunde vite det????

Så sier hun at hun skal sette meg opp på ny time til uken. Da sa jeg rett ut at det var jeg ikke interessert i..

Så gikk jeg, og ringte en annen butikk i samme kjede og fikk time der torsdag neste uke kl 14. Så får vi se om de klarer å gjøre noe ut av dette..

Ellers er alt bra, jeg har det fint og koser meg :) godt med helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var vi modell de en dag, og igjen.. Jeg anbefaler ikke modell for en dag.. ETT bra bilde fikk vi ut av det, eller dvs ett bra bilde hver.. Av 110 bilder.. Men til tross for det, så koste vi oss. Og de to bildene ble veldig kule!! Var boksebilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har gått ned!!! Da må du oppdatere tickern din :jepp:

Husker aldri at jeg har ticker siden jeg omtrent bare bruker iPhone :P skal oppdatere den når vekten er litt mer stabil. Den endrer seg fra dag til dag har jeg merket, så jeg venter litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bursdag, og jeg liker egentlig ikke å ha bursdag.. Jeg har alltid blitt såret eller skuffet av de nærmeste på dagen, så jeg er veldig sårbar på denne dagen.

Men hittil har dagen vært fin :) jeg fikk gave av min kjøre i dag tidlig, et kjempe fint kort og et puslespill som han hadde laget selv hvor det sto: "hei kjære. Vi skal til Wien. Elsker deg". Såå koselig!! "Vi drar 18.mai, for 19.mai har vi vært sammen i 2 år" sa han :) fine kjæresten min :)

Og så har pappan min sendt meg blomsterbukett på jobb :) en fin bukett med roser og prestekrager og greier :

Kl 15 skal jeg til frisøren, og så skal min kjære og jeg på bowling. Så blir det feiring til helgen :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen! :) For en super gave, og så koselig med blomster fra pappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir kjempefin! :blomst:

Uæh! Jeg har bestilt voksetime til i morgen. Noen gode råd? :redd:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen! :) For en super gave, og så koselig med blomster fra pappa!

Takk :) ja det var kjempe koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir kjempefin! :blomst:

Uæh! Jeg har bestilt voksetime til i morgen. Noen gode råd? :redd:

Takk :)

Gode råd? Hmm.. Det er ikke så vondt som man tror, jeg syns det er verre å ligge der naken fremfor en fremmed person enn smerten ;) men prøv å slapp av, og så må du huske å smøre med fuktighetskrem hver dag. Lykke til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en kjempe fin dag :) jeg og min kjære har vært på bowling :)

Eneste som er litt rart, og kanskje litt skuffende.. Mamma har ikke ringt meg i dag.. Bare sendt melding kl 830 i dag tidlig.. Hun pleier alltid å besøke besteforeldrene mine så de kan gratulere meg også (de er for gamle til å huske slikt selv). Så det syns jeg var litt dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...