Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3

Isabellaa

Anbefalte innlegg

Åååh, Isabellaa så morro :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GRATULERER SÅ MYE!!!! Din heldiggris.

Lykke til med den lille spiren :roser:

Morro at du ramset opp listen med symptomer slik at vi symptomjegere har noe å hygge oss med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tillater jeg meg å si:

GRATULERER :strix::strix::strix::strix:

Kjenner jeg blir glad hver gang det treffer for noen her inne på KG jeg, Selvom jeg ikke kjenner dere. :fnise:

Håper du tar deg en runde og strør masse babystøv :gjeiper:

Lykke til med resten av graviditeten :gravid:

Tuuuusen tusen takk Ripsy :rødme:

Ja, nå har jeg vel "lov" til å spre litt støv rundt meg :ler: Og jeg skal spre massemassemasse :strix: :strix: :strix:

Nå skal jeg se om jeg ikke får lagt ut bilde av alle testene jeg har tatt hittil.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, Isabellaa så morro :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GRATULERER SÅ MYE!!!! Din heldiggris.

Lykke til med den lille spiren :roser:

Morro at du ramset opp listen med symptomer slik at vi symptomjegere har noe å hygge oss med :popcorn:

Hihi, vanskelig for å tro på det enda, men tuuusen takk Arven1 :rødme:

Som symptomjeger selv, er jeg nesten sjokkert over at jeg hadde sååå mange. Leter jo etter symptomer hver PP, og når jeg først får noen da tror jeg ikke noe på det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Isabellaa!

Håper spirer klorer seg fast og at alt går bra!

Masselykketil med graviditeten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Isabellaa!

Håper spirer klorer seg fast og at alt går bra!

Masselykketil med graviditeten!

:klem:

Tuuusen takk :klemmer:

Håper selv, etter all lesingen på internett blir man så fryktelig redd for å miste eller at noe skal gå galt. Håper den sitter godt fast der inne. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg lagt in bilde av testene mine.

Resultatene går fra veldig svakt positivt til litt sterkere.

Her ser dere testene fra den 14/10 og til i dag den 20/10:

img0807yb.jpg

EDIT: Har prøvd mange ganger nå, får ikke bilde noe mindre. Blæææh

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en positiv test :nigo:

Hihi, klarer ikke slutte å teste.. Skulle gjort det, for jeg blir sittende å analysere strekene hver gang. Synes liksom ikke den blir noe sterkere. :klaske:

Ingen symptomer i dag heller.. Får litt angst jeg.. :sjenert:

Mener å ha lest på nettet at det er vanlig at symptomene forsvinner rundt IKM, for å komme sterkere tilbake. Kanskje det ligger noe i det? Gleder meg iallefall til kvalme og spy akkurat nå. :glare:

Hold on tight in there, baby :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :klemmer:

Håper spiren klamrer seg fast! :jepp:

Ser du har flyttet over i graviditetsdagbøkene, har ikke turt enda jeg... må vel sikkert får gjort det først som sist! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :klemmer:

Håper spiren klamrer seg fast! :jepp:

Ser du har flyttet over i graviditetsdagbøkene, har ikke turt enda jeg... må vel sikkert får gjort det først som sist! :sukk:

Tuusen takk :klemmer:

Gratulerer selv, om jeg har glemt å si det :sjenert:

Jepp, men bedre sendt enn aldri :nigo:

Ser du bare ligger 3 uker foran meg, så blir spennende å lese hos deg hva som skjer etter hvert. :rødme:

Litt betryggende at du også har lite symptomer, for jeg blir litt redd når jeg ikke har noen. Tenker at noe er galt osv. Men de kommer vel etterhvert disse symptomene.. :Nikke:

----

Har foressten bestemt meg for å vente litt med å ta flere tester, så streken kan bli litt sterkere.. Blir aldri ferdi med testemanian min, men nå har jeg bare 6 tester igjen. :fnise:

Ingen symptomer i dag heller gitt.. Synes av og til det strekker litt i livmoren, men det er vel helt normalt.

Skal bli godt med helg i dag, bare noen timer på jobb først.

Ha en fin dag alle sammen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg får helt panikk her!!!!

Hadde litt rosa og brun utflod når jeg var på do istad, blir så redd. Hva skjer? Holder jeg på å miste?? Er dette normalt?? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er lettere sagt enn gjort, men; så lenge du ikke får veldig kraftig blødning (+ blod med mye klumper), og/eller smerter, så ta det med ro :) Jeg var inne hos legen flere ganger før uke 12 fordi jeg blødde, men alt var helt fint. Man har veldig skjøre blodkar i slimhinnene når man er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er lettere sagt enn gjort, men; så lenge du ikke får veldig kraftig blødning (+ blod med mye klumper), og/eller smerter, så ta det med ro :) Jeg var inne hos legen flere ganger før uke 12 fordi jeg blødde, men alt var helt fint. Man har veldig skjøre blodkar i slimhinnene når man er gravid :)

Takk for omtanke Jesse, men jeg har nåkk hatt en SA.

Begynnte å blø kraftig i dag, ingen smerter, men det er MYE blod. Så da trer jeg vel inn i PP 1 igjen nå da.. Det er ganske trist, men det hadde jo ikke skjedd hvis det ikke var meningen, så da er det vel til det beste.

Tok en ny graviditetstest nå nettopp, og den er så svak at streken nesten ikke vises, så emobryet har nåkk vært død en god stund før det kom ut..

Sambo tar dette mye værre enn meg, og tror noe er galt med han ettersom spiren døde, stakkar.. :tristbla:

Men jeg er glad det skjedde såpass tidlig, så vi kan starte på nytt igjen :)

Håper dere ikke har noe i mot at jeg lister meg tilbake, til dere prøvere i prøvedagbøkene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist :tristbla: Det var veldig leit å høre :(

Men det høres mer ut som en kjemisk graviditet enn en SA syns jeg :forvirra: Veldig rart at streken ble så fort svak igjen hvis det er en SA!? Men ville vel kanskje gått til legen for å sjekke opp?

Uansett, vil gi deg en god :klemmer:

Dere får ta godt vare på hverandre, og tenke at det skjedde for en grunn..

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var leit å høre :( Er ikke noe moro å gå gjennom det du har gått gjennom nå.. Men ser du tenker ganske likt som meg(forsøker i alle fall).. Men klart det er leit uansett!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var triste nyheter å lese. Sender en klem :klemmer: og håper det ikke vil ta lang tid før en sterkere spire klamrer seg fast :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...