Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Det ble klaff her etter 6 måneder med intens prøving. Graviditetsdagboka starter på side 5-6. Du er hjertelig velkommen i boken min :)

Heihei alle sammen :vinke:

Da var tiden inne for meg til å starte en dagbok. Har tidligere vært litt aktiv på prøverforumet, uten å ha startet på sånn skikkelig.

Vi er foressten et par i 20 årene. Vi har planlagt dette lenge nå, å skal starte prøvingen for fullt.

Jeg sluttet på p-plaster i mai, etter å ha brukt forskjellig prevensjon i mange år. Men kom rett inn i normal syklus, og har en syklus på 35 (!!!) dager. Før jeg startet på prevensjon mener jeg å huske at jeg hadde 28 dager, menmen..

Er akkurat ferdig med en runde TR, så nå starter det for alvor her. PP1 here we come! Tror jeg har EL rundt den 16 august. Så lenge å vente, men det blir en spennende tid framover :lur:

Dere er alle hjertelig velkommen inn i dagboka mi, å kommenter gjerne, gi tips, råd eller bare legge igjen spor og hva dere nå måtte ønske :jepp:

DETTE BLIR SPENNENDE DERE!!!! :rødme:

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inne og sniker litt :hallo:

Velkommen til prøverdagbøkene! Håper du ikke blir her så lenge, at du snart kan flytte over i graviditetsdagbøkene istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og sniker litt :hallo:

Velkommen til prøverdagbøkene! Håper du ikke blir her så lenge, at du snart kan flytte over i graviditetsdagbøkene istedet ;)

Heihei :-D

Tusen takk for det. JA, krysser fingrer og tær, å håper det blir klaff her snart. Har goooood tid på oss, så skal prøve å ikke stresse med det og heller kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det VirreVapp :)

Ikveld blir det hjemmelaget pizza og vin, det skal bli så godt.

Skal se den nyeste sex og singelliv filmen ikveld, gleder meg til det. Også blir det sikkert litt :sengekos:

Ha en fin lørdagskveld alle KG'ere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på og ønsker deg lykketil med prøvingen!

Som de over håper jeg for deres del at det ikke tar så lang tid før dere lykkes med prøvingen!

Håper dere får en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være Hegejenta30 :)

Tuusen takk for det. Håper prøvetiden til oss begge går sabla fort :nigo:

--

Vært kjempe herlig med helg, spist masse god mat og bare slappet av foran tv'en med samboer og ett glass vin. Da var det mandag, og skal snart på jobb. Har snudd døgnet så mye i helgen, får ikke sove..

Ny dag, nye muligheter.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler at det er så sinnsykt lenge til eggløsningsdagen. Det er enda 14 dager til. Men vi kjører på likevel. Alltid et håp :nigo:

Har kjøpt en svangerskapsbok, som sambo sitter å leser i. Bare godt av å forberede seg, uansett hvor lang tid det tar. Han skjønner ikke mye, stakkar. Han trodde at man kunne bli gravid hvilken som helst dag, bare man hadde hatt sex. Hihi, hadde det bare vært så enkelt :fnise:

Ha en fin mandagskveld alle sammen :)

Endret av chanten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderer litt på å prøve slimløsende hostesaft denne gangen..

Men har lest ett sted at det kan hjelpe dårlige sædceller (ofte med kromosomfeil) og nå egget før de brae sædcellene.

Hmmhm, what to do.. Er likevel fristet :sjenert:

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det snaaart helg igjen gitt, tiden går så fort framover..

Ellers så skjer det ikke så mye spennende her om dagen. Enda lenge igjen til EL. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig nedtelling her jo!

Godt tiden går framover iallfall!

Ville bare ønske deg en riktig god helg med masse god øving til EL dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :klemmer:

Ja, her går det unna.. Snart bare en uke igjen til EL.

Masse øving fram til da :lur:

Ha en fin lørdagskveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt riktig, VirreVapp :nigo:

Enda en ny uke, med nye muligheter. Også er det bare en uke igjen til EL. De mest fruktbare dagene starter på fredag å varer til neste torsdag, i følge eggløsningskalenderen. Så da er det bare å fortsette å kjøre på. :enig:

Ellers så skal vi ivei å se på et hus denne uken. Håper det ser bra ut, og at det blir flytting på oss. :)

Ha en fin mandag :)

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Savannah- :)

Ja, spennende tider indeed. Klarer nesten ikke vente på EL og IKM osv.. :ler:

---

Ellers ikke mye nytt assaa.. Tiden går da så treeeigt.

El på mandag, så må vente et par dager til. Ellers så har jeg laget meg ticker, som teller ned til EL :nigo: Vi holder også på å skal flytte, så det blir spennende..

Om noen titter innom; ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...