Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har heeelt rett VirreVapp , når EL-dagen er overstått kommer tiden til å gå sååå tregt. :filer: Men det er jo verd det, da får man jo vite om man er gravid eller ikke.

EL er foressten om TO dager.. JIPPIII :nigo:

Vi kjører på, og krysser fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, spennende :popcorn:

Jeg hadde også EL på en mandag den mnd jeg ble gravid, men siden vi ikke egentlig ville ha desemberbarn (:ler:), og ikke prøvde så veldig akkurat den mnd, så blei det bare :humpe: på fredagen eller lørdagen. Men det holdt visst gitt :ler:

Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere denne mnd! :)

Ha en fin helg! :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, Jesse.. Det er sinnsyykt spennende.

Håper vi er like heldige :rødme: Tuusen takk for kryssing av fingre og tær :nigo:

Nå har vi kjørt på med :sengekos: hver dag helt siden forrige mens, så håper det blir nå. :jepp: Vi får se på IKM-dagen den 1 september. Det er jaggu lenge til assa..

Goood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I have a confession to make :flau:

Jeg har allerede kjøpt et par babyplagg, og jeg er ikke gravid engang enda. :klaske:

Men håååper på full klaff denne mnd :nigo:

EL på mandag, juhuu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuusen takk for håping om full klaff Småkjekset :klemmer:

Nå har jeg lastet ned (fy skammemeg) en hel haug med graviditetsfilmer, slik som: Nine months, for keeps, fifteen and pregnant, baby on board, riding in cars with boys, father of the bride 2 og juno. Da har jeg litt underholdning for noen dager, så tiden går fortere :nigo:

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditetsfilmer? Visste ikke en gang det fantes :) Hva handler disse om? Er det noe som anbefalles å se?

Lykke til med EL, og dagene etter fram til IKM! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Savannah-

Tuusen takk for håping om full klaff Småkjekset :klemmer:

Nå har jeg lastet ned (fy skammemeg) en hel haug med graviditetsfilmer, slik som: Nine months, for keeps, fifteen and pregnant, baby on board, riding in cars with boys, father of the bride 2 og juno. Da har jeg litt underholdning for noen dager, så tiden går fortere :nigo:

Hehe! Jeg har drevet og sett MTV's "16 and pregnant" og "Teen Mom" en stund nå, og jeg liker seriene på sett og vis. Dessverre ser jeg at veldig mange av disse barna slett ikke har det spesielt bra med sine tenåringsforeldre, med konstant krangling, roping, slossing o.l. (dette er spesielt på Teen Mom).

Jeg bruker serien litt for å si til meg selv "dette ville jeg ha gjort HELT annerledes" og tenke "stakkars barn...", likevel er det spennende, spesielt graviditet/fødselsdelen av 16 and pregnant.

Det irriterer meg litt, jeg er bare 5 år eldre enn disse jentene, men fem år i denne alderen er tydeligvis ganske kritisk... :sjenert:

http://www.mtv.com/shows/16_and_pregnant/season_2/series.jhtml her er linken til 16 and pregnant - serien har gått i 2 sesonger og det jobbes med den tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nine months er litt søt :jepp:

Snart EL da, satser på klaff :)

Da starter jeg med den! :popcorn:

Jepp, i morgen er EL :nigo: Egentlig ikke hatt så mye symptomer på det. Har hatt litt stikkninger i siden, murringer i magen og masse vått sekret, men vet ikke om jeg vil kalle det EL-slim :unsure: Men vi satser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditetsfilmer? Visste ikke en gang det fantes :) Hva handler disse om? Er det noe som anbefalles å se?

Lykke til med EL, og dagene etter fram til IKM! :)

Ja, mange koselige filmer :popcorn:

Kan skrive et lite referat fra hver film etterhvert som jeg ser dem, så kan jeg anbefale dere noen :)

Har sett Juno før da. Det handler om en jente på 16 som blir gravid, og planlegger å ta abort. Hun drar til helsestasjon for ungdom å får vite at fosteret allerede har fingernegler, så hun ombestemmer seg å velger adopsjon istedet. Jeg synes den er litt koselig da :rødme:

Ellers så er det en serie jeg følger med på;

"The secret life of the american tenager", som handler om ei jente på 15 som blir gravid, hennes venninne blir gravid og moren blir gravid, på nesten samme tid :fnise: Serien går på kanal FEM tror jeg? Men jeg laster ned da (shame on me) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Jeg har drevet og sett MTV's "16 and pregnant" og "Teen Mom" en stund nå, og jeg liker seriene på sett og vis. Dessverre ser jeg at veldig mange av disse barna slett ikke har det spesielt bra med sine tenåringsforeldre, med konstant krangling, roping, slossing o.l. (dette er spesielt på Teen Mom).

Jeg bruker serien litt for å si til meg selv "dette ville jeg ha gjort HELT annerledes" og tenke "stakkars barn...", likevel er det spennende, spesielt graviditet/fødselsdelen av 16 and pregnant.

Det irriterer meg litt, jeg er bare 5 år eldre enn disse jentene, men fem år i denne alderen er tydeligvis ganske kritisk... :sjenert:

http://www.mtv.com/shows/16_and_pregnant/season_2/series.jhtml her er linken til 16 and pregnant - serien har gått i 2 sesonger og det jobbes med den tredje.

Åh, jeg liker også sånne serier. Selv om man kan irritere seg grønn over dem noen ganger. Jeg skal sjekke det ut :)

Da anbefaler jeg deg å se serien The secret life of the american tenager, om du ikke allerede ser den :) Det er ikke dokumentar serie da, men den er minst like underholdende. Den handler om 15 åringer som blir gravide, og velger å beholde barnet, samt de gale familiene deres. Ganske morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene og :hoppe: litt for deg. Håper det klaffer og du flytter over i gravidbøkene fort.

Takktakk Zoo :klemmer:

Jaa, håper det. Vi får se om 14 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var dagboken din ja... veldig koslig!

Tusen takk for svar, igjen!! :)

Ser du laster den filmer om graviditet, kan du skrive noen ord om du kommer over noen gode?? :) Kanskje jeg skal hive meg rundt å laste ned jeg også.. :)

Om du har kanalen TLC så er det en serie på tirsdager kl 22.30 som heter "Barnet i magen"

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var dagboken din ja... veldig koslig!

Tusen takk for svar, igjen!! :)

Ser du laster den filmer om graviditet, kan du skrive noen ord om du kommer over noen gode?? :) Kanskje jeg skal hive meg rundt å laste ned jeg også.. :)

Om du har kanalen TLC så er det en serie på tirsdager kl 22.30 som heter "Barnet i magen"

Klem

Hei igjen Dextrin :klemmer:

Det kan jeg selvfølgelig gjøre :)

I dag har jeg sett Nine Months og Where the heart is. Kan anbefale begge, syntes de var skikkelig koselige. Skriver litt om hver film her, så du vet handlingen.

Where the heart is: Handler om ei jente som bare skulle in på Wall-mart for å tisse å kjøpe sko, da kjæresten hennes kjører fra henne der. Hun ender opp alene, uten penger eller noen plass å bo, å prøver å gjøre sitt for å overleve. Da hun sovner på doet på wall-mart til etter butikken har stengt, bestemmer hun seg for å bo der i noen uker. En natt full av torden og lyn, føder hun mellom reolene på butikken, og våkner dagen etter på sykehuset. Hun ble kjent i byen som dama med wall-mart babyen, og flytter in hos en kjenning av henne. Etter dette blir livet hennes mye enklere, hun arver masse penger, og finner ekte kjærlighet. Kort og godt så går filmen fra gla - trist - gla, og jeg likte den kjempe godt. Man får litt sånn "alt ordner seg til slutt-følelse" og en skikkelig happy ending.

Nine Months: Haha, den har mange hysterisk morsomme scener.. Trodde jeg skulle le meg ihjel. Den starter med et ganske vanlig par, som bor sammen og har et helt vanlig liv. Men den ene har lyst på barn, og den andre vil ikke ødlegge forholde med å få barn. Da det viser seg til at hun allerede er gravid, bestemmer hun seg for å oppdra ungen selv, uten mann. Og han er nødt til å gjøre alt i sin makt for å få henne tilbake. Scenene fra fødselen er desidert det beste i filmen. Herregud, for et kaos. På vei til fødeavdelingen, skader han alle på veien dit og ankommer sykehuset med en full bil med en stk gravid, en stk oppkuttet finger på servitør, en stk mann med hjerteattak og en stk mann med brekt bein som han kjørte på, på veien dit. På sykehuset får de en lege som aldri hadde tatt imot en baby før, og måtte dele føderom med enda et par. Det ble brutale slosskamper midt under fødselen, men stopper brått når de får se babyen sin for første gang. Koselig og underholdene film.

Jeg likte begge godt, men på to forskellige måter. Vil si jeg likte "Where the heart is" best, den var så koselig. Å den andre var skikkelig artig :popcorn:

Skal se enda en film i morgen, kommer med referat da.

Er skikkelig dårlig på å forklare ting, så du får sikkert litt mere ut av å se en Trailer på Youtube eller noe :sjenert:

Skal jaggu sjekke om jeg har den kanalen du :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...