Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3


Isabellaa

Anbefalte innlegg

:strix: Åh, så gøy :strix:

Jeg skal også vente til du føler deg helt sikker selv før jeg gratulerer, men det lover jo bra dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Åh, så gøy :strix:

Jeg skal også vente til du føler deg helt sikker selv før jeg gratulerer, men det lover jo bra dette her :)

Om den fremdeles er positiv på onsdag, da kan dere få gratulere :nigo: Tørr ikke tro det før IKM er her, og jeg ser at tanta ikke kommer likevel :sjenert:

Har fram til nå fått to svakt positive tester, første test var 8 dpo etter tiden, den andre i dag 11 dpo FØR tiden, så det lover godt ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj,oj,oj, så spennende Isabellaa :5:

Jeg krysser fingrene i spenning for deg!!!!

Sørg for å holde oss oppdatert :tommelsmil:

Hihi, dere blir vel de første som får vite det :klemmer:

Kommer med update i morgentidlig, med resultat av ny test :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir positiv test i morgen :jepp:

Det ble nåkk det :duskedame:

Første testen jeg tok i dag, kom ikke kontrollstreken opp på engang, men så tok jeg to til og begge ble positive. Ikke svakt positiv, men sterkt positiv. :sjokkbla:

Da har jeg til nå fått 4 positive tester.. Burde vel begynne å tro på det snart eller?

I går kveld, hadde jeg litt brun utflod (sorry detaljer) og var sikker på at det var tanta eller at jeg holdt på å miste, men det var bare en liten klump, så kom det ikke noe mer etter det. Kanskje det var en gammel festeblødning som kom ut??

I dag blir det en veldig laaaaaaaaaang dag på jobb. Tar enda en test i morgen jeg :sjenert:

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, hva er det jeg leser!!!! Den oktoberbølgen altså :hoppe::gratulerer::strix::duskedame:

:bolledeig:

Håper alle prøverne på KG blir dratt med på bølgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig med en hilsen i boka mi! Tenkte jeg skulle legge en hilsen med lykke til i prøvingen.. :fnise: men nå må jeg jo heller si lykke til med graviditeten!! :danser:

Så moro!! Og satser på at denne oktoberbølgen rammer oss alle :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig med en hilsen i boka mi! Tenkte jeg skulle legge en hilsen med lykke til i prøvingen.. :fnise: men nå må jeg jo heller si lykke til med graviditeten!! :danser:

Så moro!! Og satser på at denne oktoberbølgen rammer oss alle :danse:

Hihi, tusen takk! Håper spiren klamrer seg godt fast nå, er ganske så redd for å miste :sjenert:

Håper dere alle følger etter, og blir smelt på tjukka i nærmeste framtid :strix::duskedame::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :strix: :strix: Så fantastisk! ;) Skal si det klaffet fort for dere ;)

(Litt brun utflod er vanlig. Ikke bli bekymret med mindre du får kraftige blødninger sammen med smerter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg to positive tester til, med billigetester.

Prøvde en RFSU også, men den ble negativ ?? Burde den ikke bli positiv, siden alle de fra billigetester blir det ?? Eller kanskje jeg ikke er gravid likevel ? :sjenert:

Har en digital ClearBlue liggende, men siden RFSU slo ut negativ vil vel den også gjøre det.. Tror jeg venter med den.

Hva tror dere jenter ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies jo at det er mulig å få feil negativ, men ikke feil positiv :) Gratulerer!! :hoppe:

Kanskje jeg testet for tidlig med RFSU-testen :sjenert:

Selv om det står på pakken at man kan teste en hel uke før IKM, og IKM er i morgen.

Blæh, håper du har rett! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så syyyyyyykt til i morgen, for da er det IKM!!! :nigo:

Har jo allerede mange positive tester som tyder på graviditet her, men i morgen får jeg liksom vite det på en annen måte og da kan jeg faktisk begynne å tro på det også :sjenert:

Så nå krysses fingrene her om at tanta holder seg borte, og testene holder seg positive! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WOHOO, enda en positiv test og en digital CB som lyser GRAVID!!!!! Nå skal jeg begynne å tro på at jeg faktisk er gravid :sjenert:

Da er jeg i dag 4 uker på vei. :rødme: Nå håper jeg bare spiren trives der inne, og klorer seg godt fast.

Tenker jeg skal ramse opp alle symptomene jeg har hatt denne PP, så jeg har det svart på hvitt.

Fra EL til IKM:

Hard og løs mage

Vondt (nesten kramper) nederst i magen

MYE hvit og gul utflod

Kvalm og svimmel

Mye vondt i hode

Kviser i ansiktet (noe jeg aldri har)

Sliten og generelt utmattet

Stikk i underlivet

Murringer og oppblåst mage med mye luft

Vondt i tennene og blødende tannkjøtt

Må tisse MAAAANGE ganger i løpet av natten

Våkner tidlig hver morgen (og jeg er b-menneske)

Stikk i korsryggen

Rar smak i munnen (vil ikke si metallsmak som mange påstår, jeg synes det smaker en blanding av egg og sau, urk)

Tunge pupper og veldigveldig vonde brystvorter

Høy temperatur

kløe over hele kroppen

And that's it for now, kanskje ikke lite symptomer, haha.. :fnise: Er en symptomjeger vettu.

Ellers så bør jeg vel flytte dagboken min over til graviddagbøkerne, men er så vanskelig å tro at jeg faktisk er gravid. :gravid: Etter 5 måneder, så er det faktisk klaff her. :sjokk:

Også vil jeg takke alle dere i prøvedagbøkene, for selv om vi irriterer oss grønne av og til med denne prøvingen, så har dere gjort prøvingen min til den beste. :hjertesmil:

Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper det snart blir bebis på dere også :klemmer::duskedame::strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOHOO, enda en positiv test og en digital CB som lyser GRAVID!!!!!

Da tillater jeg meg å si:

GRATULERER :strix::strix::strix::strix:

Kjenner jeg blir glad hver gang det treffer for noen her inne på KG jeg, Selvom jeg ikke kjenner dere. :fnise:

Håper du tar deg en runde og strør masse babystøv :gjeiper:

Lykke til med resten av graviditeten :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...