Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3


Isabellaa

Anbefalte innlegg

God formiddag :vinke: Godt du har kost deg med filmene :nigo:

Da kan vel jeg si god ettermiddag, hihi :klemmer:

Ja, de var skikkelig koselige. :)

--

I dag er foressten dagen for EGGLØSNING!!!!!!! :nigo:

WOHO, vi kjører på.. Så er det bare å vente å se da. Fra nå av kommer tiden til å gå i sneglefart. Heldigvis har vi et flytteprosjekt på gang, så mye av tiden går med til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å kjøre på da :nigo:

hihi, jaa :jepp:

--

Nå er EL overstått, og det er bare å vente til IKM. Kommer til å bli lange dager fram til da.

Ellers ikke mye spennende her gitt. Har bare så utrolig vondt i magen. Helt siden i går har jeg hatt "menssmerter" i nedre del av magen, og det river skikkelig. AUUU.. Men det er jo sinnsykt tidlig da, skal jo ikke ha tanta før om en og en halv uke enda :klø: Mystiske greier.. Men håper det går over snart.

Ha en fin dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo alltids håpe det er en spire som prøver å klore seg fast ;)

Ja, håper det :jepp:

Men det egentlig lite tro på at det er det, selv om vi faktisk har hatt :sengekos: hver eneste dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 days untill testing!!! :nigo:

Tiden går jo faktisk fortere enn forventet..

Sambo skal på apoteket å kjøpe en RFSU graviditetstest, så vi kan teste før tiden. Men kan si at jeg føler meg ikke gravid, så vi får se :sjenert:

Har hatt murringer og smerter i magen helt siden EL dagen, men tror jeg konstaterer at det er veldig tidlige menssmerter eller noe.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men testa du med EL-test, sånn at du er helt sikker på at du hadde det den dagen du skulle ha det? Selv om jeg hadde ganske stabile sykluser, fikk jeg eggløsning 2 dager etter jeg egentlig skulle ha det den mnd jeg ble gravid.

Kan jo hende EL kom litt senere enn forventet, og at det er EL-smerter du har? (jeg hadde gjerne smerter en dag før og to dager etter EL også)

(På den andre siden, jeg hadde mensensmerter fra ca 5 dager etter EL, den mnd jeg ble gravid ;) )

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Da jeg ble gravid hadde jeg EL-smerter mye lenger enn jeg ellers pleide, så det er godt mulig at det er et tegn :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men testa du med EL-test, sånn at du er helt sikker på at du hadde det den dagen du skulle ha det? Selv om jeg hadde ganske stabile sykluser, fikk jeg eggløsning 2 dager etter jeg egentlig skulle ha det den mnd jeg ble gravid.

Kan jo hende EL kom litt senere enn forventet, og at det er EL-smerter du har? (jeg hadde gjerne smerter en dag før og to dager etter EL også)

(På den andre siden, jeg hadde mensensmerter fra ca 5 dager etter EL, den mnd jeg ble gravid ;) )

Har ikke testet etter EL nei, kun sett etter EL-slim. Tror jeg hadde EL tirsdag isteden for mandag. Men uansett, har fremdeles disse magesmertene. Kjennes ut som sterke menssmerter, og det er enda et par dager til jeg skal ha den stygge tanta. Føler meg ikke gravid, så vi får se :sjenert:

Bare innom og legger igjen et lite spor ;) Håper alt står bra til :jepp:

Heihei VirreVapp :goodbye:

Alt står bra til her.. Teller ned dagene til IKM :)

Hei! :)

Da jeg ble gravid hadde jeg EL-smerter mye lenger enn jeg ellers pleide, så det er godt mulig at det er et tegn :)

Lykke til!

Heiaa :)

Håper det assa, tusen takk :klemmer:

---

Hvis det ikke klaffer denne måneden, må jeg ta en prøvepause i september å ikke starte på før i oktober igjen :tristbla:

Har en liten operasjon i september, som jeg må ha narkose til. Operasjonen er rett før EL, så jeg tror ikke jeg tørr å prøve den måneden, i tilfelle narkose og sterke medikamenter skulle ødlegge noe for en evt. spire. :sukk: blææææh!

Men hvis det skulle vise seg at jeg er gravid før, så må jeg jo bare utsette operasjonen.

Eeen ting til; hvis jeg skulle bli gravid i september (Operasjon 20, EL 22), kan spiren da ta skade av de sterke medisinene jeg tar etter på i ca. fjorten dager (voltaren etc.)? Eller er det sånn at den ikke tar skade av noe de første 5 ukene? Tror ikke jeg tørr å ta sjansen, men har veldig lite lyst til å vente helt til oktober :sjenert:

Ha en strålende dag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg innom å ønsker lykke til :goodbye:

Mange takk Kari-Kari :klemmer:

Masse lykke til du også, håper det klaffer fort :)

----

Fa**n, nå skjønner jeg svært lite egentlig.. Men nå er håpet ute. Våknet nettopp med en forferdelig smerte i magen, gikk på do å fikk masse blod på papiret. Er bare 9 dager siden eggløsningen, skal jo ikke ha tanta før på mandag :kjefte: Har syklusen min blitt kortere nå da? har jo kommet til rett til hver gang. Når blir eggløsning neste måned da? :klaske:

Neiånei, dere får ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være du ikke har helt stabil syklus? Det har nemlig ikke jeg!! Gørrirriterende, men what to do? Kanskje kjøpe el tester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange takk Kari-Kari :klemmer:

Masse lykke til du også, håper det klaffer fort :)

----

Fa**n, nå skjønner jeg svært lite egentlig.. Men nå er håpet ute. Våknet nettopp med en forferdelig smerte i magen, gikk på do å fikk masse blod på papiret. Er bare 9 dager siden eggløsningen, skal jo ikke ha tanta før på mandag :kjefte: Har syklusen min blitt kortere nå da? har jo kommet til rett til hver gang. Når blir eggløsning neste måned da? :klaske:

Neiånei, dere får ha en fin dag jenter :)

Kan jo hende at du var gravid, men at du hadde en veldig tidlig spontanabort? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaner ikke jeg, men sikkert syklusen min som har blitt kortere. Den var jo opprinnelig 28 dager, men har i det siste vart i 35 dager, å nå 30. Dumme tanta :filer: Går nedover da i allefall :)

Men da blir det prøvepause fram til oktober her, pga operasjon i september. Så får se om det ikke skjer noe spennende i oktober istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

WOHOOO, da starter vi prøvingen igjen..

Operasjonen ble utsatt, så da kjører vi bare på for å se om det kanskje skjer noe før det. Er enda leeenge til EL da, men vi kan jo alltids øve :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOHOOO, da starter vi prøvingen igjen..

Operasjonen ble utsatt, så da kjører vi bare på for å se om det kanskje skjer noe før det. Er enda leeenge til EL da, men vi kan jo alltids øve :nigo:

Så bra :klemmer: hadde vært kjedelig å vente til oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...