Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Jaaa, hadde vært kjedelig å vente så lenge.. :sjokkbla:

Har kommet inn i 28 dagers syklus igjen, så nå blir det ikke like lenge å vente på EL :nigo: Bare å oppdatere tickeren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper min syklus har stabilisert seg også.. Forrige var på 29 dager, så det er omtrent der jeg var før. Satser på at ting er der det skal være nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper min syklus har stabilisert seg også.. Forrige var på 29 dager, så det er omtrent der jeg var før. Satser på at ting er der det skal være nå :jepp:

Huff ja, er så kjedelig å bare vente og vente. Men som de sier; den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :jepp:

13 DAGER IGJEN TIL EL, HURRAAAA!!! :nigo:

Synes alle i rundt meg er gravide for tiden, og popper ut babyer oftere enn de bytter sokker. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle i rundt meg er gravide for tiden, og popper ut babyer oftere enn de bytter sokker. :lete:

Jeg og har lagt merke til det der!

Lurer på om det kan ha noe med å gjøre at jeg selv er det, og tenker mye på baby om dagen!

Normalt så er det jo på våren man legger merke til økt mengde barnevogner når man er ute og i sentrum.

Krysser iallfall fingrene for at spiren sitter denne PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig gravide overalt. Og veeldig mange av mine bekjente som enten er gravide, eller akkurat har fått barn.. Blir jo ikke mindre utålmodig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig gravide overalt. Og veeldig mange av mine bekjente som enten er gravide, eller akkurat har fått barn.. Blir jo ikke mindre utålmodig da ;)

He he, dere har lagt merke til det dere også ja. Sikkert vi som tenker "baby", som du sier Hegejenta30 :jepp:

I denne PP skal det skje! *Krysser fingrene*

Ha en fin kveld jenter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dager igjen til EL!!! :jepp:

I går begynnte jeg med rosa grapefruktjuice, håper det kanskje hjelper litt i denne PP. Det skal jo øke mengden med EL slim, så vi får se. Det smaker i allefall grusomt, men hva gjør vi ikke for babylykke? Det hjalp litt å blande det med littegranne appelsinjuice, for smaken sin skyld. :)

Ellers så er det bare å vente og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL DAGEN ER HER!!!!!!! :bolledeig:

Da er det bare å krysse fingrene for denne PP, og håpe at det skjer noe her snart. :nigo: *håpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL DAGEN ER HER!!!!!!! :bolledeig:

Da er det bare å krysse fingrene for denne PP, og håpe at det skjer noe her snart. :nigo: *håpehåpehåpe*

:goodbye: En liten sniktitter er innom og leser i boka di :gjeiper:

Kjør på!! :humpe: Håper det klaffe denne måneden! Heia oktoberbølge. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Jeg starter PP1 denne måneden - og tiden går jammen tregt frem til EL, som er neste uke en gang... Bruker tida til å lese om dere andre prøvere her på KG så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med hilsner i boken asså :rødme:

:goodbye: En liten sniktitter er innom og leser i boka di :gjeiper:

Kjør på!! :humpe: Håper det klaffe denne måneden! Heia oktoberbølge. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Jeg starter PP1 denne måneden - og tiden går jammen tregt frem til EL, som er neste uke en gang... Bruker tida til å lese om dere andre prøvere her på KG så lenge :)

Velkommen skal du være, Ripsy! :klemmer:

Håper på oktoberbølge nå ja, og full klaff til alle prøvere her inne. Her krysses fingre, men ikke knær :lur: Tiden går bestandig treigt fram til EL, og enda tregere fram til IKM! Bahh :filer: Bra vi har KG, ikke sant? :nigo:

Da er det bare å kjøre på :lur:

OH YES, COME ON SÆDCELLER, HEIA HEIAA!!! :bolledeig:

Må da skje noe snaaart :tommel:

Lykke til!

Stå på, håper spiren sitter i oktober!

*drysser babystøv*

Masse masse takk for babystøv :nigo:

Håper det hjelper i denne PP! :biggrin:

Ellers så er EL overstått for denne gangen, og nå er den laaaange ventinga på IKM startet... Denne gangen traff vi EL midt i blinken, så alt skal jo ligge til rette. Så vi får se hva som skjer denne gangen da. Droppet grapefruktjuicen jeg startet med tidligere, kastet opp av den :spy: Blææh..

Så vi får vente og vente............ :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse tynn blank/hvit utflod nå (sorry detaljer).. Skal det være det bare en dag etter EL? Tror ikke jeg hadde det i forrige syklus isåfall. :klø:

Eller kanskje det er EL som er en dag forsinket?? Hmm..

Sniker inn litt :humpe: sånn just in case :nigo:

Rare kvinnekroppen :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hatt en fin helg?

Jepp, skikkelig kosehelg hjemme med god mat og masse filmer :rødme: Har regnet hele helgen her, så passet perfekt med en avslappningshelg :nigo:

Selv da ? :happy:

Sånn by the way, dagene fram til IKM går sååååå treeeeigt :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skikkelig kosehelg hjemme med god mat og masse filmer :rødme: Har regnet hele helgen her, så passet perfekt med en avslappningshelg :nigo:

Selv da ? :happy:

Sånn by the way, dagene fram til IKM går sååååå treeeeigt :dry:

Høres ut som en bra helg!

Jeg har også hatt en fin helg, bestående av film, trening, jentekveld og vin, trening og god mat!

Tiden frem til EL går også utrolig tregt syns jeg :sjenert: Venter nå på å ta min første el-test noensinne :) Veldig spent. Venter bare på at det skal ha gått 4 timer siden sist jeg tisset :fnise:

Når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...