Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

God helg! :klem:

Da det klaffet for meg testet jeg ikke, og telte ikke dager heller, for første gang, så jeg hadde ingen anelse om når el skulle være. Men vi var veldig nøye med å ha sex annenhver dag fra tanta pakket sakene sine og dro, og helt til jeg testet positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Syns det høres lurt ut, det er lett å bli litt stresset med EL og testing og alt som følger med. Hvis man :sengekos: annenhverdag klaffer det jo uansett.

Kos deg i helgen med bryllup :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! Jobber selv også denne helgen :gjeiper:

Skjønner frustrasjonen din. Men ikke glem at dere har fått det til før! Nå som jeg har hengt her som prøver selv, så ser jeg hvor mange som blir gravide, men som mister. Og de fleste blir gravide igjen ganske raskt. Så finnes det selvsagt unntak fra disse også.

Selv fikk jeg høre av en lege da jeg som 21 år gammel ble uplanlagt og uønsket gravid, at jeg heldigvis ble lett gravid! Yeah, right.. :kjefte:

Men jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere snart!!

Og husk på at du ikke kan "stresse" deg infertil før du mister mensen og EL!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: legger deg ved i mine innlegg...har lest litt her men ikke lagt igjen spor tydeligvis.

Her klaffet det også måneden vi hadde sex annen hver dag ;)

Sender over masse babystøv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen Ruccula. Håper du har kost deg i bryllup og at du og mannen har truffet godt på EL nå... :lur:

:kaffekopp:

Heisann. Bryllupet er ikke før NESTE helg, og EL er vel ikke helt enda :)

Men vi gjør nå en god innsats fordiom :lur:

Ble jo litt rødvin i går, og det pleier alltid å vere suksess :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden alle andre forteller om hvordan det klaffet for dem, forteller jeg også om da det klaffet for oss :ler:

Ingen EL-tester, sex bare av lyst uten å vite noe om EL eller noen ting.. Vi hadde sex tre gang i løpet av hele desember.. Mer skulle det ikke til.. Mensen skulle ha kommet rundt 15-18 desember, den kom ikke.. Litt treg produksjon av HCG, mangel på tester gjorde at jeg testet positivt for første gang 1. januar.. Jeg hadde da vært dårlig siden rundt da jeg forventet mensen..

Mitt råd er å ikke tenke så mye på når EL er, og sykluser (lettere sagt enn gjort) Det skjer faktisk når du minst venter det.. Vi hadde ikke prøvd så lenge - og at det klaffet så fort var kanskje bare flaks..

Ikke gi opp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det neste helg du skal i bryllup! Da er det sikkert jeg som har spredt feilinformasjon her, beklager :fnise:

Hvordan går det? Og når er IKM :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skal ikke kunne få med seg alt :)

EL er vel i disse dager engang, så IKM blir vel om ca 14-16 dager tenker jeg. Har FAKTISK ikke reknet på det!!!!!!!!!!!!!!! :hakeslepp:

:nigo:

Løper på jobb nå, travel uke med ekstra mye jobb, ekstra mye og gjøre hjemme og elstra mye å tenke på og planlegge..... FULLT i rucculahodet! Men går bra sålangt, så får håpe det holder sammen ut uka - da roer ting seg med en gang :D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Etter to kurer på Pergo uten suksess, null peiling på når EL var eller planlegging av sex klaffet det plutselig for oss - uten hjelp. Jeg vet at sånne historier ikke hjelper noe særlig, for det gjør jo ikke at DU blir noe mer gravid. Men kanskje det kan hjelpe det til å holde motet oppe!?! Jeg ønsker deg uansett masse lykke til!!!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er helgen over, og bryllupet var kjempekoselig :)

EL er overstått vil jeg tro, men jeg aner ikke når, for jeg har vert så flink at jeg ikke har testet! :nigo:

Så jeg vet bare hvilken syklusdag jeg er på, ikke DPO :)

Har hatt hvit, tykk utflod nå de siste dagene, og er ekstremt trett i dag og håper jo selvfølgelig at det er et tegn på noe, men jeg prøver veldig hardt på å ikke tenke på det!

Så derfor er jeg lite innpå her for tiden også, for jeg vil prøve å luke ut tankene litt ;)

Nå er høsten kommet for fullt, og vi skal kose oss med pizza og en film nå snart :rødme:

Jeg er veldig glad i alle årstider! De har hver sin sjarm syns jeg :)

Så akkurat nå er jeg i levende lys - stemning, så da tenner jeg litt lys og venter på at mørket senker seg om en times tid :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å slappe av og ta det rolig! Du må gjerne dele litt av den roen med meg, altså :sjenert: Jeg håååper nå likevel at det er symptomer du kjenner. :)

Er så enig i at høsten er fin, jeg merker jeg gleder meg litt til det blir kaldere og jeg kan krype under teppet med tekoppen min :kaffekopp: Kos deg masse med pizza og kjæresten og fortsett å slappe av :klemmer: (og ikke forsvinn helt herfra da, selv om det kan bli mange tanker når man henger her for mye...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, årstider er fint :) Variasjon liksom og hver periode har sin sjarm.

Håper det har klaffet for deg. Er tickeren din riktig i forhold til hvor du er i syklusen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker september! Særlig på slike dager som i dag. Sol og strålende vær :sol: Og lufta på høsten er så deilig, man puster så godt i den liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er flott, :sol: eller :regn: . Herlig luft og mørke kvelder med te, pledd, stearinlys og bok eller håndarbeid :nigo: Hvis det er noen som er i tvil, høsten er favoritt årstiden min ;)

Håper du får en flott dag i morgen Ruccola :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere der ute som syns høsten er god stemning og kos :)

Sushi: Vet ikke om jeg er så avslappet som jeg vil da, men prøver ihvertfall :gjeiper:

LineGourmet: Nei, tickeren min er ikke helt riktig etter den lange syklusen min sist. Skal se om jeg gidder å fikse den snart :)

Mener jeg er på dag 19 i dag.

VirraVapp: Vet ikke hvor du bor, men her hos meg har det ikke vert mye sol gitt! Det blåser og regner! :regn: Men jammen er det godt etter gammelt :rødme:

Pusilus: Ja, høsten er flott! Håper du får en god dag du også :klemmer:

Jeg er som sagt veldig trett for tiden. Regner med det er værskiftet, og MYE jobbing, men jeg er så redd for å skulle bli syk også!

Kan ikke bli syk akkurat nå!

Må vente en uke ihvertfall, for da roer ting seg litt både på jobb og hjemme.

Har vert noen travle mnd med mye aktiviteter, begivenheter, jobbing, rydding og spekulering på alt og ingenting.

I tillegg har vi hatt bilproblemer oppigjen på det hele, så nå kjenner jeg at jeg er glad for at ting skal roe seg!

Nå må jeg dra på jobb så vi får snakkes damer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at en liten oppdatering var på sin plass...og ikke minst var det vel på tide å legge igjen noen spor hos deg :klemmer:

Husk å slappe av litt innimellom slaga nå da...stress og slit gagner jo ingen :lur:

Og mens jeg er innom sender jeg litt babystøv og krysser alt som finnes for at det nå må være deres tur

:strix: :strix: :strix:

Håper du har hatt en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...